TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Garratt 106 dels Catalans - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Garratt 106 dels Catalans

Ir abajo 
+15
fve
MALLET73
ignasibaga
Sisu
Shay
Maxx_Rivoli
Olot
ostman
TramBlau
KTK
tram47
TJV
jaume
josepmaria
Mitjans
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 02, 2014 8:39 pm

Es guapa la placa...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDt Des 02, 2014 9:50 pm

Sempre es pot intentar fer per fotograbat.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 03, 2014 3:57 am

Hola Jaume i tots els demés.

Moltes gràcies.

Aquesta placa és original?, em pensava que les plaques eren de fosa de llautó.

Quina mida fa?.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 03, 2014 4:21 am

Sembla una placa gravada...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 03, 2014 5:26 am

Hola ignasi!!

censura censura censura censura ja no ser que dir!! es una peça genial!!! el color es molt "wuapu" la bruticia...o el rovell...res de res.... tinc ganes de veure-la de prop...!!!


crec que el teu avatar ja tindria de ser de MESTRE!! "en mayusculas!!!"

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDc Des 03, 2014 10:24 am

Hola Pau, Carles i tots els demés.



ostman escrigué:
Sembla una placa gravada...



 Per la foto em fa més la impressió d'una placa impresa, com si fos una còpia, però en la foto de la màquina quan era a Martorell sembla que la placa fos aquesta, encara que no es veu gens bé.
Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Sox377
Però en aquesta altra, que és la mateixa màquina maniobrant a l'estació de Olvan, la placa no sembla la mateixa, però tampoc es veu gens bé.
Garratt 106 dels Catalans - Página 7 25z6qmc
 Si fos la placa impresa em sembla que amb la foto del Jaume i la mida de la placa no ha de costar massa reproduir-la, si és gravada és un altra problema. La placa de la associació és de fosa, per això em pensava que la placa de fàbrica hauria de de fosa com és en totes les màquines.
Garratt 106 dels Catalans - Página 7 2e3co6t




MALLET73 escrigué:
Hola ignasi!!

censura censura censura censura  ja no ser que dir!! es una peça genial!!! el color es molt "wuapu" la bruticia...o el rovell...res de res.... tinc ganes de veure-la de prop...!!!

salutacions

mallet73

Quan vulguis.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDj Des 04, 2014 6:00 pm

La placa la van fer quan la van restaurar per fora, pels actes ue FGC va programar el 150 aniversari de l'arribada del tren a Mataro.
Desconec si 'original era igual o era de fosa.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDj Des 04, 2014 6:05 pm

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Jskop2

He redibuixat la placa en blanc i negre per si hi ha qui la pugui o vulgui intentar fer en fotograbat o similar.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDj Des 04, 2014 6:10 pm

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 2sbvom9
Potser us agrada mes amb color invertit?
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDj Des 04, 2014 6:45 pm

I tant que m'agradara veure aquesta locomotora.
De fet si no hem pogut pujar a veure es per problemes logistic i de temps.
Coma molt allargar, per la trobada de febrer dessitjo veure i evidentment, al costat de la garratt que jo vaig fer.
I a totes les trobades que poguem!!!!
crec que no em podre cansar mai d eveure aquesta locomotora tant ben reproduida.
Es un honor poder anar veient i llegint l'evolució de la seva cosntruccio.
I un dia, complir el somni de veure funcionar.
Felicitats.
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 05, 2014 5:23 am

Felicitats pel teu treball Ignasi.

La foto a l'estació impressionant.

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 05, 2014 10:57 am

Hola a tots


jaume escrigué:
I
Coma molt allargar, per la trobada de febrer dessitjo veure i evidentment, al costat de la garratt que jo vaig fer.

Felicitats.


 Explica'm aquesta trobada si et plau.

 Es pot veure aquesta segona edició de la placa?, tens mides?

 Encara no he descobert tots els racons de Trenscat, però passejant-hi he trobat aquesta foto a casa d'en Bantren
Garratt 106 dels Catalans - Página 7 W6rvuu
no he trobat cap fil que parli d'aquesta màquina, qui en pot fer cinc cèntims?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 05, 2014 7:24 pm

Aquesta màquina és propietat de Ramon Pont, i va ser construïda per el modelista Joaquim Barrachina.

La màquina es construïda amb llautó, sobre motoritzacions LGB. Algunes peces són de planxa de llautó fotogravat, i d'altres són de fosa a la cera perduda.

El dia que la vaig fotografiar rodava per el circuit de Bantren, amb motiu d'una trobada.

L'autor de la obra en va fer alguna més. Jo no podria pas determinar quantes, però sé que una altra era propietat d'en Pere Fonolleda, qui la va vendre poc abans de morir a en Francesc Casas, membre d'aquest fòrum.

A part d'aquesta màquina, a la "Festa del Tren" de Molins de Rei, un dels primers anys, va aparèixer una persona que portava una altra Garrat construïda per ell mateix. No en sé res d'aquesta altra màquina, però recordo que els acabats em varen impressionar. Malauradament, tot i que l'hi vaig fer conèixer el fòrum a aquell Sr, no n'he sabut mai més res.


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Des 05, 2014 7:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 05, 2014 7:26 pm

ignasibaga escrigué:
Hola a tots
jaume escrigué:
I
Coma molt allargar, per la trobada de febrer dessitjo veure i evidentment, al costat de la garratt que jo vaig fer.
Felicitats.

 Explica'm aquesta trobada si et plau...

Imagino que es deu referir a la "Festa del Tren" de Molins de Rei:

https://trenscat.forosactivos.net/t1552-molins-de-rei-7-i-8-febrer-2015
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDv Des 05, 2014 9:00 pm

Olot escrigué:

ignasibaga escrigué:
Hola a tots

jaume escrigué:
I
Coma molt allargar, per la trobada de febrer dessitjo veure i evidentment, al costat de la garratt que jo vaig fer.
Felicitats.


 Explica'm aquesta trobada si et plau...


Imagino que es deu referir a la "Festa del Tren" de Molins de Rei:

https://trenscat.forosactivos.net/t1552-molins-de-rei-7-i-8-febrer-2015

Exacte...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDs Des 06, 2014 6:31 am

Hola a tots.

Amadeu, moltes gràcies per aquesta explicacions.

Amadeu, Pau, ja he entrat al fil de la trobada, miraré de portar la màquina i provar-la si em deixeu, està clar. riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDs Des 06, 2014 10:42 am


Faltaria més... Seràs molt benvingut... El que no sé si tindrem vagons a l'alçada de la teva peça...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDs Des 06, 2014 10:44 am

Uns quants vagons de vores mitges de LGB... aquestes màquines portaven els potasseros.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 5:47 am

Hola a tots.


ostman escrigué:

Faltaria més... Seràs molt benvingut... El que no sé si tindrem vagons a l'alçada de la teva peça...


 No us feu masses il·lusions que després vindran els desenganys.



Olot escrigué:
Uns quants vagons de vores mitges de LGB... aquestes màquines portaven els potasseros.


 Amadeu, com son aquests vagons, estic pensant en fer uns vagons de dos i quatre eixos de vores mitjanes com els que es feien servir pel transport de carbó.

 D'aquestes màquines n'hi havia dues sub-series, les primeres (100-104) es van destinar principalment al transport de trens de potassa i les segones (105-108) al transport de carbó. Entre les dues sub-series hi havia petites diferències, la més visible és que en la segona serie la bancada de la caldera és a la mateixa alçada que les bancades tractores. Segons en Salmeron això era per adaptar millor aquestes màquines al sinuós traçat entre Olvan i Guardiola. Hi havia un oncle de la meva dona que em deia "que l'hi semblava haver-la vist fent maniobres a l'estació de Figols i que l'hi semblava que a la de Guardiola també", però tinc un altra persona que em diu que ell la recorda fent maniobra a l'estació de Olvan i que no passava d'allà per les males condicions del traçat Olvan-Guardiola. Recordo que a primers dels anys 60 (quan vaig anar a viure a Fígols) els trens de carbó eren arrossegats per una maquina de la serie 11-16 (NEE) fins a l'estació de Olvan, allà era substituïda per una dièsel. Aquestes dièsels van substituir les Garratt a finals dels anys 50. Podria ser que a causa de que hi van haver diferents descarrilaments greus amb trens de carbó, decidissin fer trens col·lectors més curts fins a Olvan, formant trens més llargs en aquesta estació fins al port de BCN. Jo tinc documentats dos descarrilaments, pràcticament en el mateix indret, abans d'arribar a l'estació de Fígols i tots dos protagonitzats per les màquines 13 l'un i 15 l'altra, cap garratt. Els dos van ser perquè la màquina no va poder frenar el tren en la baixada de l'Alfar, segurament una garratt si que l'hauria aguantat. Per altra banda no conec cap incident entre l'estació de Fígols i la de Olvan que justifiqui que les garratt no passessin de Olvan, també podria ser que fos habitual una cosa i esporàdica l'altra i els dos tindrien raó, encara estic a la espera de poder consultar els arxius de Ferrocarrils.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 6:00 am

Els vagons més semblants als "potasseros" que hi ha al mercat són aquests, de LGB:

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Jh98ib
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 6:14 am

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 6:18 am

Home, això ho podries posar el fil de la màquina de fer reblons, que és molt bona idea !  Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 6:29 am

Tu mateix, passa-ho.

M'agrada més la transformació, però fixat amb la matricula del vagó, porta les lletres OG (Olvan-Guardiola), aquesta foto és la que surt en el llibre de Carles Salmeron i ell també el qualifica com a transport de potassa, jo crec que és de carbó, per la matricula. Encara que els diferents tipus de vagons estaven força barrejats, encara que quan un vagó es destinava a potasses no s'apartava d'aquest servei per no embrutar la mercaderia posterior, al igual que els de carbó.

Saps com eren els baixos d'aquests vagons?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 7:20 am

Ignasi,

A www.vapormadrid.com, tenen uns vagons de potasa de FGC/CGFC conservats, o sigui que com a mínim es poden pendre mides.

Son d'els últims vagons de potasa de fusta, ja portaven  l'anagrama de FGC i el terra del vagó era de planxa metàlica, la tara era de 5250kg i no de 5200kg que era la tara habitial dels tot fusta.

Les linies generals eren molt similars als de tot fusta i les diferències estaven en les caixes d'eixos i petits detalls com el del terra.

És un projecte engrescador i si puc ajudaré, he estat recopilant fotografies publicades a internet d'aquests vagons i si vols obrir un fil puc anar aportant poc a poc el que tinc.

Penso que la Garratt necessita els seus vagons.

https://trenscat.forosactivos.net/t1012p30-ferrocarrils-catalans

Ànims!!


Editat per darrera vegada per fve el Dg Des 07, 2014 8:39 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitimeDg Des 07, 2014 8:23 am

Garratt 106 dels Catalans - Página 7 5138962731_5ca9c5831b
FIGOLS - Barcelona - 5124 - por ARCHIVO ZERKOWITZ - Regala recuerdos, en Flickr

Ignasi,

Adjunto una fotografia de Zerkowitz feta a Fígols d'un vagó de la sèrie M, aquesta sèrie te els eixos més junts i per tant tindrien més facilitat per a entrar en els radis petits.

El problema és que hi ha poques dades d'aquesta sèrie.I potser son massa antics per a la Garrett.

Quan volem buscar dades per a reproduir el nostre material, ens trobem amb una manca generalitzada de dades i això és desesperant, el nostre patrimoni industrial ha prácticament desaparegut en el pla real i en el documental. Em desespera.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Garratt 106 dels Catalans - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Garratt 106 dels Catalans   Garratt 106 dels Catalans - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Garratt 106 dels Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Martorells dels Catalans
» Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Tractor de maniobres Metalurgica de San Martin-Gmeinder Gn130 (nº 801 dels FFCC Catalans) a escala IIm
» Construccio locomotora garratt jaume

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: