TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+8
Pau
TramBlau
MALLET73
jaume
Olot
ostman
E4lok
Sisu
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:41 pm

No t'has d'obsessionar amb veure-ho acabat. gaudeix de construllendolo.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:43 pm

Sabies paraules Amadeu...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:50 pm

Amadeu, tens més raó que un sant. angell smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 7:58 pm

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Img_1613
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 8:09 pm

Molt adient !!! riuuuu riuuuu riuuuu . A més això és a Núria......... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 8:14 pm

Això si que és tenir influències riuuuu riuuuu riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 16, 2013 8:15 pm

Sisu escrigué:
Molt adient !!! riuuuu riuuuu riuuuu . A més això és a Núria......... riuuu

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 M_yes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Feb 17, 2013 10:15 am

Sisu escrigué:
Merci nois.

Carles, aquesta és la web on vaig comprar els seients: http://www.modell-land.de/

M'he estat mirant aquesta web, i realment té uns preus molt bons... Però se m'escapa alguna cosa... Ningú ven duros a 4 pessetes... El material és nou, és de segona mà? S'ha caigut d'un camió?

Quins ports cobren? Tarden gaires dies a servir les comandes?
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDg Feb 17, 2013 10:23 am

Només he comprat un cop aquí. He demanat els seients i algunes peces accessòries. Cap problema, tot perfecte, ports 17€, pagat amb transferència bancària.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Feb 19, 2013 3:50 pm

Sisu escrigué:
...No he dit res, però vaig avançant, lentament. He de massillar el sostre i després imprimar-lo i pintar-lo.
Després colocar baranes, vidres i algun detall. La retolació quedarà pendent, ja que no sé com fer-la.

Vaja, vaja, així que construint d'amagat?

Fotos!

Ho volem veure tot.! riuuu

Per la retolació em sembla que se'n ha parlat aquí:

https://trenscat.forosactivos.net/t152-calc-a-l-aigua

En aquest fil de VML potser també puguis trobar alguna idea:

http://voiemetriquelibre.forumotion.com/t874-decalcomanies-et-transferts
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDt Feb 19, 2013 6:48 pm

Calma, ara no hi ha molt que veure. Quan valgui la pena passaré fotos. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 4:32 pm

Us faig saber que em continuo barallant amb el sostre. No he avançat res en tota la setmana per la meva poca perícia i desconeixements. Evil or Very Mad
El primer pas va ser fer el nervi lateral i que crec que ha quedat prou bé i fort, que era el que em feia més por. El problema ha estat que en massillar no el vaig deixar massa bé i he hagur de lijar molt.
Després l´he imprimat, però el material que tinc és molt espès i quan l´aplico no queda llís. Torna a lijar! (i no pas poc). diable
Un cop ben lijat, ahir el vaig tornar a imprimar perquè m´havia emportat tota l´imprimació en alguns llocs. Ho vaig fer amb un rodet, però en no aclarir l´imprimació, no em va quedar bé i m´ha quedat el sostre granulat. Ara ho he de lijar per enèssima vegada, tinc els dits que em fan mal.
No sé com quedarà, perquè no m´està quedant llis, i ja em veig massillant-lo una altra cop. Això sí, si ho de fer no el penso imprimar, hi pintaré a sobre.

diable diable diable diable diable diable diable diable diable diable diable diable diable
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 6:41 pm

Narcís,

Primer de tot, no et desesperis. Aquestes feines requereixen molta paciència.

Per a polir, lijar, hi ha unes esponges amb paper de vidre, que van molt be per que els dits no pateixin, i per igualar finament.

Per a aplicar l'imprimació, això que dius d'aplicar amb rodet no me'n faig a la idea. I amb pinzell, com ho veus?
Per a polir (lijar) l'imprimació, has de buscar un gra exageradament fi. Sinó, potser també et podria servir un fregall de llana d'alumini molt fi.

Que el sostre et quedi granulat, tampoc és greu ja que la majoria de sostres tenien quitrà o sorra o altres tractaments que de per si ja donaven una textura granulada. El que si és important és que obtinguis una uniformitat d'aquest granulat.

Ànims, que estas fent una peça de premi.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 6:48 pm

Tots aprenem dels nostres errors, si expliqués tots els que jo he tingut segur que estaves un any rient.
Pren-t'ho amb calma i busca on tens l'error, recorda que només és una reproducció aproximada

Pere


Editat per darrera vegada per TramBlau el Dv Feb 22, 2013 6:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 6:48 pm

Molta, molta, molta paciencia i no vulguis acabar rapid.
Pensa que si una cisa no surt potser ho has de deixar quiet uns dies per rependre el treball quan tinguis molt relax.
Un exemple? El tramvia que vaig fer, el sostre, mil i una massillades, polir, i tornar a polir fins que, sense quedar com jo volia, ho vaig donar com a bo.
Resultat: un mes de treball en feina de paper de vidre. Pero queda be.
Un altre: la garrat? La vaig deixar aparcada fa 2 anys...
Ara en unes hores, rependre la feina i sembla que va prou be.
Com diu l'Amadeu, el resultat el trobes despres. I acostuma a ser bo. Pero amb molta paciencia i sense defallir, deixant reposar.
Si avui no surt, dema potser sera el dia.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 7:51 pm

Gràcies nois !!! ok

Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 10:52 pm

Paciència, molta paciència...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 4:36 pm

Hola, després d´un via crucis del qual ja us vaig parlar, avui ha arribat el moment més agraït, la pintura del sostre. Ara sembla una altra cosa, i n´estic content. Només quedarà vernissar-lo.
Hi ha les baranes posades i una part dels vidres. Faltaran les mangueres de fre que no les puc posar. Les que volia demanar no les tenien i aquestes molesten el gir de l´enganxall, així que hauré d´esperar a que faci una comanda per poder-los deixar posats.
També em faltaran els números de vagó, això sí que no sé com fer-ho, tot i que he mirat els fils que em va dir l´Amadeu.

Unes fotos:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 P2233883r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 P2233884r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 P2233885r

Tornar a dalt Ir abajo
Pau
Trenjardinaire
Pau


Ubicació : Rubí (vallès occidental)
Edat : 28
Data d'inscripció : 11/11/2012
Nombre de missatges : 120

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 4:49 pm

A mi em sembla que ha quedat genial de veritat. Crec que t'ha quedat preciós! Una obra digne d'admirar.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 6:11 pm

Tren genial genial genial applaud
Ara per les lletres i dibuixos, has pensat com fer-les?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 6:13 pm

Merci nois, estic content, al final els esforços donen fruits.
El tema retolació no en tinc ni idea. Potser només el numero i l´emblema de FGC.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 6:53 pm

Tinc localitzada una empresa que fa a mida transfers, com el lettraset.
http://www.ciriano.com/

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 6:55 pm

Perfecte !!!

No se de que et queixes, quan l'any demà mateix ja ho tens acabat i molt ben acabat.

angell

Bromes apart, estas fent una peça molt maca. Es veu proporcionada, es reconeix a primer cop d'ull, fa patxoca, els temes molt ben resolts un a un... i això que és la teva primera peça !!

smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013

Al final com has pintat el sostre? L'has imprimat?

Ara no recordo si hi vares posar il·luminació o no.

Però sigui com sigui, quin goig farà la composició sencera !!

(vull dir màquina + furgó + vagó....

...només un, ja ho sé)

Per cert, si em permets fer-te una suggerència amb les fotos:

Tu has fotografiat el vagó tal com el veus: un punt de vista a l'alçada del teu cap, mentre el vagó és a la taula. A la foto surt tal com tu el veus, o sigui per sobre...

Perquè no proves a baixar el punt de vista (la càmera) fins a l'alçada d'una persona a escala? obtindries un punt de vista que semblarà un vagó gran.
Si a sobre fas la foto al teu jardí, amb llum natural, amb el vagó a sobre un tros de via, i cuidant la vegetació i l'entorn... ja veuràs quina foto !





Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 7:02 pm

Merci Amadeu.
Em queixava perquè he estat una setmana fent un pas endavant i un endarrere, però al final he pogut acabar. Està imprimat i té 3 capes de pintura, no sé si fer-ne una més, en tot cas li falta la de vernís.
Les fotos són només perquè veieu la peça, no són artístiques. És que només hi ha 1ºC i fa una tramuntanada que pots quedar "tiesu" en un moment, o sigui que les fotos definitives les faré més endavant.

Estic satisfet amb el resultat. bota
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitimeDs Feb 23, 2013 7:06 pm

TramBlau escrigué:
Tinc localitzada una empresa que fa a mida transfers, com el lettraset.
http://www.ciriano.com/

Pere

Merci Pere, veig que els transferibles són en mides molt grosses, com ho has fet tu? I el preu?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: