TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+8
Pau
TramBlau
MALLET73
jaume
Olot
ostman
E4lok
Sisu
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDs Feb 09, 2013 11:06 pm

No diguis mai... El material que està quedant de fabula... Segur que quan el tinguis llest, penses que més pots fer...

A part, si fer una cosa no costa... Quina gràcia i/o merit té?!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDs Feb 09, 2013 11:10 pm

Gràcies Pau, no et falta raó.
Lo de la loco ho dic perquè vaig tenir un "xivatasso" que hi havia una oferta a ebay de la petita elèctrica del Furka (LGB 2046) i vaig caure en la tentació. És clar que no és exacte el mateix model de Núria, però és una de cremallera, de color vermell. Potser es podria pintar scratch Question
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDs Feb 09, 2013 11:15 pm

Sisu escrigué:
Gràcies Pau, no et falta raó.
Lo de la loco ho dic perquè vaig tenir un "xivatasso" que hi havia una oferta a ebay de la petita elèctrica del Furka (LGB 2046) i vaig caure en la tentació. És clar que no és exacte el mateix model de Núria, però és una de cremallera, de color vermell. Potser es podria pintar scratch Question

La màquina petita del Furka em té el cor robat... I saber que la tornaran a produir va ser una gran alegria... Així algun dia potser podré caure a la tentació... I els vagons que editaran aviat... Ja no et dic...

Tens tota la raó són dues màquines molt semblants... Tens dues opcions: una pintarla... L'altra fer un carenat nou, aprofitant el xasis, motor...

Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 10, 2013 6:08 am

super12 super12

T'està quedant preciòs Sisu.
Ja se que costa de fer un segon, i potser necesitaràs un descans, pero estic convençut que caurà més tard o més d'hora.

Pots fer el segon amb la versió del cotxe Saló. Jo et puc facilitar el dibuix per fer les calques.
Jo tinc així la composició en HOm, encara que la vaig comprar feta.

En quant a la loco, tot arribarà, com be dius hi ha la versió Furka, jo nomès aprofitaria la motorització, perque les Núries son de 3 eixos i la cosina germana nomès en té 2. Si mai et decideixes, ja et passaria els planols, jo no crec que la faci, ja la tinc en dues escales, 5 polzades i HOm, encara que mai se sap Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 10, 2013 6:42 am

Gràcies Toni, és el que tu dius, potser necessito descansar d´aquest i també estic d´acord que si mai en faig un altre seria el cotxe-saló. Lo de la màquina, mira, em queda una mica gran, de moment ja m´està bé així. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 10, 2013 8:47 am

Ja tinc els faldons laterals, frontals, topalls i escalons muntats. Demà fotos.
Em queden els vidres, accessoris i el sostre.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 10, 2013 8:51 am

Sisu escrigué:
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Gràcies Jaume, no m´esperava que us agradés tant, de veritat. Una cosa és ben clara, mai faré la locomotora. nono

Evidentment, la locomotora del furka es extremadament encisadora.
A mes, encara que el rodolament i el sistema no sigui el mateix, n'estic segur que ets capaç de desmuntar la caixa, disenyar una com la de nuria, i a correr.
T'ho agririem molt i a mes, sempre pots tornar a canviar la caixa tants cops com vulguis per fer altres circulacions amb tipus furka.
Ja veuras com poc a poc et picara el cuquet per fer aquest caixa de la locomotora.
Moltes felicitats.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Feb 10, 2013 10:53 am

Sisu escrigué:
Ja tinc els faldons laterals, frontals, topalls i escalons muntats. Demà fotos...

bota bota bota bota bota bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 1:06 am

Les fotos promeses amb llum de dia i a l´exterior, potser es veu millor:

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 P2113867r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 P2113868r




Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 P2113870r

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 2:29 am

formidable formidable formidable reverent reverent reverent reverent reverent

això és de les primers construccions...la hos!!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 3:50 am

genial

L'aspecte és molt bo.

M'agrada aquest to com de fusta que es veu a l'interior.

El tema del faldó i la topera, molt ben resolt.

També veig els seients. Els penses pintar, o els deixes així mateix?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 3:55 am

Molt bé... Queda de fabula...

Ara, pel sostre...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 4:29 am

Gràcies nois. L´interior l´he vestit una mica, hi ha part folrades de fusta. Els seients reals són d´un color marró lleig, els que he posat són de marró fosc, de moment els deixaré així. Al final he pogut fer el faldó davanter, he trobat una solució de compromís.

Lo del sostre em té força atabalat, fa dies que hi penso i no trobo la manera. El problema és que té pendent cap als testers i no sé com resoldre la doble pendent. nose
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 6:15 am

Molt, molt rebe!!!!
El sostre, malauradament no trobo cap mes solucio que fer en fusta, amb les voltes construides com els de veritat, i forçant a les puntes per tal d'aconsseguir els dos radis.
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 7:47 am


Molt on treball.

Per fer sostre et recomano la fusta .

Fes una serie de costelles amb llistons de 4x4mm . per donar forma als llistons, dibuixa sobre una plana la curvatura del sostre . clava unas puntàs
siguin la línia,

Talla trossos del llisto de llargada suficient , posa els trosso de llisto en remull amb aigua bollin fins estiguin tous . Llavors amb que cremant als adaptes

als claus que tenen la curvatura del sostre, ficsanlos amb claus a la par oposada.

As deixan asecar i mantenan la foma .

Fas un utillatja per manteni dretas las costellas i forras amb llistons de 4x1 .

Las parts afuadas lo millor es ferlas amb fusta de Balsa massisa, es facil de treballar.

Aquets materials es poder comprar al servei estació.


No es dificil sols es cuestio de practica,


Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 8:13 am

Gràcies Josep, per vosaltres és fàcil, però els que comencem se´ns fa costa amunt. M´anoto el teu sistema, a veure si així ho puc resoldre.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 8:37 am

A veure si jo també et puc aportar alguna idea.

En aquest fil en Carles es barallava amb un sostre. Al final ho va fer molt be:

https://trenscat.forosactivos.net/t765-automotor-rtv

Aquí hi ha un sistema de sostre que no em desagrada per el teu vagó, però una mica més ben fet:

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=10921

Aquí també es veu un sistema interessant:

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=10940

Aquest també fa unes costelles, encara que en aquest cas són de llautó, per suportar els llistons de fusta, més o menys
com t'explicava en Bantren. Ara que barrejar materials tampoc és molt aconsellable. En el teu cas, que ho has fet en plàstic, també podries fer les costelles i els llistons en plàstic:

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=10122

Altre cop un sistema semblant al que ja hem vist abans

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=10857

Aquí també es veu un treball amb un sistema semblant de sostre

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?t=10627

Després de sopar potser buscaré més fils. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 9:03 am

Aquí també tenim una cosa interessant, donat que és un sostre de forma semblant al del teu vagó:

http://www.buntbahn.de/modellbau/viewtopic.php?p=291125&highlight=dach#291125

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 9:37 am

Tren applaud applaud applaud genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 9:55 am

La manera més fàcil de fer un sostre és partir d'un tros massis i rebaixar amb paciència... La fusta de balsa és una bona opció perquè és tova...

Muntar costelles, a l'estil barca invertida, és la més professional... I complexe de fer...

Segur que te'n pots sortir en qualsevol de les dues...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Feb 11, 2013 10:19 am

T'explico com els faig jo els sostres, en els tramvies de Baiona a més els vaig posar un altre sostre interior, que seria més el teu cas en plàstic.
En aquest sostre interior pots posar la il·luminació i els acabats del sostre que hagis preparat. El sostre exterior ho faig amb llistons, normalment noguera o zappelli de 1 x 4 mm. per tramvies de la mida del Blau 300/400 mm. i en tramvies més llargs 2 x 4 mm. és més resistent. Nesesitas posar bastants costelles perquè no es deformi, costelles que es posen per sobre del fals sostre.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 12, 2013 1:58 am

Gràcies a tots. De moment he començat a fer alguna cosa, però ha estat un fiasco. Em sembla que he volgut anar massa de pressa. Si segueixo així no podré portar el vagó a la trobada perquè no estarà acabat. diable nose
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 12, 2013 2:01 am

Sisu escrigué:
Gràcies a tots. De moment he començat a fer alguna cosa, però ha estat un fiasco. Em sembla que he volgut anar massa de pressa. Si segueixo així no podré portar el vagó a la trobada perquè no estarà acabat. diable nose

Sempre el pots portar sense sostre... Ens agradarà igual...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 12, 2013 7:42 am

ostman escrigué:
Sisu escrigué:
Gràcies a tots. De moment he començat a fer alguna cosa, però ha estat un fiasco. Em sembla que he volgut anar massa de pressa. Si segueixo així no podré portar el vagó a la trobada perquè no estarà acabat. diable nose

Sempre el pots portar sense sostre... Ens agradarà igual...

Totalment d'acord.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Feb 14, 2013 8:07 am

Sisu escrigué:
... Estic amb el sostre i el vaig fent, però no sé com quedarà nose .
Una cosa que em representarà un problema és que vull que sigui desmuntable per poder accedir a l´interior i/o poder desmuntar els bogis, i no sé com dissimular els cargols al sostre. En principi el sostre és llis, però potser hauré de simular alguna sortida d´aire.....

Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!

Quin sistema has triat finalment?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: