| Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) | |
|
+8Pau TramBlau MALLET73 jaume Olot ostman E4lok Sisu 12 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dj Feb 14, 2013 8:11 am | |
| Hola, com que no estic segur de com quedarà, de moment no faig fotos, `potser s´haurà de destruir. L´estic fent de pvc. Una base rígida de pvc amb costelles transversals i després una capa prima de pvc que és realment el sostre. Caldrà llimar molt i no sé què passarà. A més, hi ha el sistema de collar el sostre, hi ha una part que se m´aixeca una mica. Hauré de massillar algunes parts, imprimar i pintar. I una altra cosa que no he trobat la manera de fer és la costura que porta el sostre tot voltant, una mena de reforç. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dj Feb 14, 2013 8:27 am | |
| | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dj Feb 14, 2013 10:46 am | |
| - Sisu escrigué:
- Hola, com que no estic segur de com quedarà, de moment no faig fotos, `potser s´haurà de destruir.
L´estic fent de pvc. Una base rígida de pvc amb costelles transversals i després una capa prima de pvc que és realment el sostre. Caldrà llimar molt i no sé què passarà. A més, hi ha el sistema de collar el sostre, hi ha una part que se m´aixeca una mica. Hauré de massillar algunes parts, imprimar i pintar. I una altra cosa que no he trobat la manera de fer és la costura que porta el sostre tot voltant, una mena de reforç. Pots escalfar el PVC amb l'ajuda d'un assecador de cabell, i llavors fer la corbatura. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| |
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 2:59 am | |
| Hola sisu!
Doncs no veig que et quedi tan malament com em vols fer creure.!!!! vas bé...vaig estar pensant en més sistemes per collar el sostre i un altre podrias emprar el que fan per tancar les portes d'armaris que és una peça de plàstic (grapa) que està en la porta i encaixa sobre una peça rodona que està en l'armari...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 3:07 am | |
| Ohhhhh!!!! Quin sostre mes ferm et queda. Tinc moltes ganes de veure'l en directe. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 3:26 am | |
| S'han de pulir les costures, i masillar el junt... Però queda prou bè...
Pel que fa a la fixació no posaria cap cargol, simplement uns topes per l'interior del sostre, que ajusti amb les parets, com les tapes dels pots... No se si m'explico prou bé, si no quan ens veiem t'ho ensenyo... | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 3:30 am | |
| sisu ja fa dies que et vull preguntar on vas comprar els seients??? ja m'ho dius quant puguis...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 4:56 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 8:22 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 10:20 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Dv Feb 15, 2013 10:41 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 12:07 am | |
| - Sisu escrigué:
- Estic a punt del suicidi. Ara li comentava a en Carles. ës l´ultim vagó que faig. L´he estat vernissant i em sembla que l´he empastifat.
No siguis bruto!! Sempre hi ha solucions per a tot. El millor sempre és prevenir; per tant, sempre primer fer proves abans de pintar o envernissar el vagó. Però si has comès un error, segur que sempre ho pots despintar d'alguna manera, amb algun producte QUE NO DISOLGUI EL PLÀSTIC, i tornar a començar. No et desanimis per el primer error, home ! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 12:13 am | |
| - Olot escrigué:
- Sisu escrigué:
- Estic a punt del suicidi. Ara li comentava a en Carles. ës l´ultim vagó que faig. L´he estat vernissant i em sembla que l´he empastifat.
No siguis bruto!!
Sempre hi ha solucions per a tot.
El millor sempre és prevenir; per tant, sempre primer fer proves abans de pintar o envernissar el vagó.
Però si has comès un error, segur que sempre ho pots despintar d'alguna manera, amb algun producte QUE NO DISOLGUI EL PLÀSTIC, i tornar a començar.
No et desanimis per el primer error, home ! jo també li dic!!!!! sisu, sisu, sisu, sisu!!!!!!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 12:22 am | |
| A demés: no et pots suïcidar fins que acabis tota la composició, inclòs el segon vagó. Ara ja ens has posat la mel a la boca, i no ens pots deixar a mitges !!! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 12:55 am | |
| Potser quan el veieu en directe tindreu una decepció. Una cosa és clara: ara mateix no penso gens en el segon vagó !! | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 6:11 am | |
| - Sisu escrigué:
- Potser quan el veieu en directe tindreu una decepció. Una cosa és clara: ara mateix no penso gens en el segon vagó !!
No, no, el segon vago ja el pots començar. No pots deixar el tren amb un vago... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 6:35 am | |
| Be, bromes a part.
Si realment ha quedat malament el pintat, busca un producte com ara Alcohol, Acetona, dissolvent, aiguarràs, etc.
PROVA PRIMER SOBRE UN TROS DE PLÀSTIC QUE T'HAGI SOBRAT, si és agressiu amb aquest material, ni amb les coles que has utilitzat.
I despinta-ho tot. Que quedi ben net. Després torna a pintar, i veuràs el miracle.
| |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 6:55 am | |
| Sembla que lo del vernís no ha estat tant important com jo pensava, en principi ho deixo com està. Ara estic amb el sostre. Ja tinc els cantos polits, em queda massillar alguns punts. No sé si provar de dissimular una mica les costelles que s´entreveuen o deixar-ho així, no sigui que la lïi. Només em quedarà trobar com fer la costura i la manera de fixar-lo. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:02 am | |
| - Sisu escrigué:
- Sembla que lo del vernís no ha estat tant important com jo pensava...
Me'n alegro ! ho veus com no n'hi havia com per a suïcidar-se? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:06 am | |
| Era un parlar ! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:07 am | |
| D'acord. Ja em quedo més tranquil. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:08 am | |
| El que passa és que tinc ganes d´acabar-lo per passar plana. El vull veure acabat a veure si queda com jo vull o què. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:14 am | |
| Per una cosa així no és bo el suïcidi, és millor matar a qui t'ho a suggerit, així es pot arreglar després Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) Ds Feb 16, 2013 7:16 am | |
| - Sisu escrigué:
- ...El vull veure acabat a veure si queda com jo vull o què.
Les coses no queden mai com un vol, al menys al 100% En la construcció d'un model hi ha al menys dues etapes: 1) quan tens el projecte. Aquesta part és imaginativa i cadascú la desenvolupa més o menys, deixar madurar l'idea, o deixant-se portar per la impaciència... Es tracta d'una etapa de visualització, a on imagines la peça que faràs. Per tant, és una etapa idealitzadora del projecte que volem fer. 2) quan passes a l'acció Aquesta etapa és més realista. Sovint topes en entrebancs que no havies imaginat (depèn del teu poder d'imaginar o visualitzar la peça en l'etapa anterior). Cal anar superant els entrebancs. Tot un repte. Però el més probable és que el resultat obtingut en aquesta etapa sigui diferent del que havíem imaginat quan idealitzavem... Com més et puguis arribar a aproximar al que tu havies imaginat, més satisfactòria és aquesta etapa, encara que això també depèn del teu grau d'autoexigència o de conformisme... Després venen altres etapes, post-construcció, com poden ser contemplar-la tu mateix per el teu propi plaer, o ensenyar-la a algú... netejar-la, reparar alguna petita cosa que ha saltat... etc etc. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) | |
| |
|
| |
| Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres) | |
|