TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 39  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDv Ago 25, 2023 11:20 pm

Exacte! Very Happy

Gràcies Christophe. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 6:55 am

Avui no hi ha trens...

Avui, un dia de tardor en ple més d'agost, hem deixat endarrere aquelles temperatures insuportables de fa només 48 hores ens feien la vida bastant desagradable. En realitat el dia d'avui esdevé un regal a mig estiu.

Tot queda enredera, mentre melancòlicament veig ploure a la meva Terrassa, de forma pausada i lenta, però amb aigua, d'aquella que no fa mal. Avui no hi ha trens...

plou

Bonica pluja, però Very Happy

https://youtu.be/X3BMUq8zvo4?si=YVS17giSr0IMg2ev

A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1332

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 8:10 am

Amadeu, ets un poeta! aplaud aplaud

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 9:39 am

Jo tampoc he pogut treballar a fora, ha plogut força i amb molt de seny, una bona regada

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 9:54 am

Visca la pluja!! plou

A TramBlau, el terrat de margarit y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 9:57 am

El dipòsit de 6.000 litres que tenim per aigua de pluja estava buit, ara està al màxim plou

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1332

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDg Ago 27, 2023 10:53 am

TramBlau escrigué:
El dipòsit de 6.000 litres que tenim per aigua de pluja estava buit, ara està al màxim plou

Pere

6000 litres?! Shocked Ja estava content amb el meu 800... Però és cert que, fins i tot amb 800 litres, en un jardí no es fa gaire! nose nose
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2023 3:14 am

rialla rialla rialla rialla rialla
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2023 7:46 pm

Ja he preguntat al cap de tallers sobre els vagons que varen "causar baixa".

Very Happy

No ha estat gaire explicit, perquès segons diu, és secret. Sembla ser que jo no hauria ni d'haver sabut que són de baixa!

tristonet

La única resposta que he aconseguit treure-li és que seran convertits en alguna cosa més moderna.

pensativ

O sia que els volen modernitzar? Shocked
(Corren rumors de que serà una prova, tot i que ningú ho sap del cert. I què serà dels altres 4 vagons d'aquest mateix tipus, en cas de funcionar aquesta prova? potser llavors tindrien un futur incert?)

Shocked

Potser hauríem de fer venir els nostres amics detectius de Bèlgica, per a sortir de dubtes?

I a vosaltres que us sembla???

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2023 8:48 pm

Olot escrigué:
Visca la pluja!! plou
va bé però podria ploure entre setmana o a la nit..no en cap de setmana que llavors no puc seguir amb els treballs al jardí..

TramBlau escrigué:

Pere

El meu no es tan gran però ha anat molt bé tenir aigua aquest estiu amb les restriccions, he tingut aigua per regar els arbres i treballar, sense fer servir l'aigua de l'eixeta...

ara ja quasi no en tenia..però amb les pluges d'aquest dia s'han omplert de nou....

i tu Amadeu no em diràs que amb les pluges has pogut treballar fora!??

Salutacions

mallet73

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2023 10:56 pm

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Visca la pluja!! plou
va bé però podria ploure entre setmana o a la nit..no en cap de setmana que llavors no puc seguir amb els treballs al jardí..
...
...

Sort que no ens hi hem pas de posar d'acord en això, sinó mai plouria!!

Rolling Eyes

I no, és clar que no he treballat a fora mentre plovia (aquesta vegada no Wink ), però quan no es pot fer res a fora, hi ha feina a fer a dins.

Very Happy

Proves a dins dels tallers dels FFCC de La Terrassa amb lletres, per a veure si quedaria be o no...
pensativ
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Prova110

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Prova210

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2023 10:58 pm

MALLET73 escrigué:

El meu no es tan gran però ha anat molt bé tenir aigua aquest estiu amb les restriccions, he tingut aigua per regar els arbres i treballar, sense fer servir l'aigua de l'eixeta...

ara ja quasi no en tenia..però amb les pluges d'aquest dia s'han omplert de nou....

Salutacions

mallet73
És el dipòsit que tenien de gasoil a la casa, una mica exagerat podien haver muntat una EESS, però un cop net per a aigua que els jardins gasten molt

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 12:21 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
Visca la pluja!! plou
...
...

Sort que no ens hi hem pas de posar d'acord en això, sinó mai plouria!!

Rolling Eyes

I no, és clar que no he treballat a fora mentre plovia (aquesta vegada no Wink ), però quan no es pot fer res a fora, hi ha feina a fer a dins.

Very Happy

Proves a dins dels tallers dels FFCC de La Terrassa amb lletres, per a veure si quedaria be o no...
pensativ
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Prova110

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Prova210

Ja sé que els Ferrocarrils de la Terrassa són el que són, però aquests cotxes, amb aquestes lletres, em porten a pensar en cert ferrocarril del nord. Les lletres, són metàl·liques o impreses en 3D? Com les pegues?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 12:50 am

És la meva intenció que s'assemblin a cert ferrocarril del nord, Ignacio. Precisament per això els anomeno cotxe de "tipus vascongados". Wink

Sobre les lletres, penso encolar-les, segurament amb ciano. T'agraden? Very Happy
N'hi ha de dos tipus: la primera és de cartró, i la trobo un pel petita, a sobre de que és un material segurament massa sensible als efectes meteorològics. Tant la primera com la segona són tallades al làser. Aquesta és de llautó. Les vaig trobar per Ebay, a preu d'or! I a sobre es veuen massa grans i massa planes... O sigui que després d'haver fer aquesta prova de plantejament potser me les faré jo mateix.

Ai! la feina mai s'acaba...! Rolling Eyes

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 12:57 am

A mi les lletres del cotxe marró no em sembla que quedin gens malament. Enganxar-les sense que es noti la cola i quedin ben alineades em sembla tot un repte.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 1:27 am

Greu descarrilament avui als FFCC de la Terrassa!!  (sense aquests incidents, la circulació no seria realista, segons el fil de les notícies en el que cada dia se'n veu un...!)

Afortunadament sense víctimes, exceptuant el conductor d'un dels trens que ha quedat en estat de xoc  profund, i que a hores d'ara ja està rebent l'atenció psicològica pertinent.

Ha succeït que mentre una màquina maniobrava per a formar un tren mixt, un dels vagons de cua del tall de tren ha rebassat l'agulla, per falta de pràctica del maquinista. En aquell precís moment passava un tren de grava descendent que, tot i anar a molt poca velocitat, el maquinista no ha pogut pas evitar col·lisionar amb el vagó sortint, deixant-lo trinxat. La màquina, la V215 del Sierra Menera, no ha sofert pràcticament cap desperfecte, com podreu veure a les fotos següents, que he pogut fer mentre l'equip d'assistència treballava intensament per a recuperar el servei quan abans.

Vet aquí les meves fotos, que testifiquen la gravetat de l'incident:

En arribar al triangle encara no en sabia res de la col·lisió, però era evident que alguna cosa passava. He mirat d'apropar-me al material que hi havia aturat a la via de sortida en direcció cap a Puig-Oriol...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener10

No es veia res des d'aquesta banda, tot i que una màquina aturada en aquell punt no era pas normal...

De seguida he mirat d'anar-hi per l'altra banda del vagó...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener11

I allà si que ja es veia alguna cosa. M'he he apropat més per a veure-ho millor...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener12

De seguida he vist el vagó bolcat i personal d'auxili treballant... Com és natural m'he enfilat a la plataforma del vagó...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener13

Valga'm Déu! quina patacada!!  affraid

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener14

Encara no em conformava pas amb la perspectiva, o sigui que m'he enfilat al sostre del dipòsit gran per a veure-ho millor...
Ara si que es veia molt clar... que us sembla?

Mentre era allà a dalt ha vingut una màquina d'auxili que s'ha enganxat al tren de tremuges per cua.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener15

Aquest cop enfilat al pont llevadís per a obtenir-ne la millor perspectiva. A hores d'ara ja es compren perfectament el que ha passat, i que ja us he comentat al principi del fil...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Agener16

A partir d'aquell moment m'he barrejat amb els curiosos, que no eren pocs, per a veure les tasques d'auxili.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Apersp10

En aquesta perspectiva podem veure gairebé tot el tren pedrer.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall10

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall12

Cada cop amb més curiosos al voltant.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall13

Les tasques s'han perllongat durant tot el matí.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall11

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall14

Aquí podem veure al maquinista del tren pedrer que, pobre, encara estava en estat de xoc, mentre esperava atenció mèdica psicològica.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall16

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Detall15

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Person11

Dos personatges molt coneguts... d'incògnit, naturalment.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Person10

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Xx13

Per acabar, una altra perspectiva de tot el tren accidentat, just abans de que retiressin els vagons

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Zzzage10

A TramBlau, KTK, el terrat de margarit, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 1:32 am

ulises escrigué:
A mi les lletres del cotxe marró no em sembla que quedin gens malament. Enganxar-les sense que es noti la cola i quedin ben alineades em sembla tot un repte.

Per a mi també ho és. Precisament encara no són enganxades perquè tinc de pensar un sistema per a aconseguir-ho.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 3:36 am

Però quina història! nose

aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 4:35 am

Olot escrigué:
ulises escrigué:

Per a mi també ho és. Precisament encara no són enganxades perquè tinc de pensar un sistema per a aconseguir-ho.

Very Happy

La manera de fer-ho és enganxar una cinta de electricista que serveixi de guia a on amb un retolador permanent hi pots marcar la posició exacta de on ha d'anar cada lletra
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 4:38 am

Un accident gaire-bé tant espectacular com aquest

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Pont_d10

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 5:32 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren Tren Tren

atenció piscologica i un bon fisio, per que s'ha quedat com si estigues conduint encara...s'ha quedat garratibat!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG

Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 620

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 5:36 am

Hi havia algú a la garita del guardafrens ?
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1261

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 7:21 am

affraid Veig que aquests incidents no només passen a Kargòlia pensativ

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 7:52 am

Amics, gràcies per les vostres respostes!

Very Happy   super12

ignasibaga escrigué:
Olot escrigué:
ulises escrigué:

Very Happy

La manera de fer-ho és enganxar una cinta de electricista que serveixi de guia a on amb un retolador permanent hi pots marcar la posició exacta de on ha d'anar cada lletra

M'interessa saber-ne una mica més d'aquesta idea. Very Happy

Conec les cintes de carrosser, però no havia sentit a parlar mai de les cintes d'electricista. Què són? cinta aïllant? Em sembla que no me'n faig pas la idea de com es fa... i em sembla que em seria força útil...

pensativ

ignasibaga escrigué:
Un accident gaire-bé tant espectacular com aquest

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 Pont_d10

Home, no tant! en el meu només hi havia un vagó bolcat, sense carbó... aquí n'hi ha molts! Very Happy A on és això? imagino que és entre Berga i Manresa... vaig bè?

Ai! em sembla que tinc mono de la foto misteriosa!!  Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed

MALLET73 escrigué:
....
atenció piscologica i un bon fisio, per que s'ha quedat com si estigues conduint encara...s'ha quedat garratibat!!!
...

jajaja! si! ja ho pots ben dir!!  riuuu

TOG escrigué:
Hi havia algú a la garita del guardafrens ?

Afortunadament no perquè era un tall de tren en maniobres, no pas una circulació en plena línia, que sinó...  affraid

KTK escrigué:
affraid Veig que aquests incidents no només passen a Kargòlia pensativ
...

És clar que no! a on hi ha carrils i trens encarrilats, en algun moment hi ha descarrilaments, i a on hi ha trens en moviment, en algun moment o altre, hi haurà alguna topada.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitimeDc Ago 30, 2023 7:56 am

Però... i d'això? que no me'n dieu res d'això? Potser deu haver passat desapercebut amb l'accident...

https://trenscat.forosactivos.net/t3597p650-els-ferrocarrils-de-la-terrassa-v-olot#135331

Ai, ai, ai... que no estau atents!! després protesteu si us castigo!!

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 27 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 27 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 39  Següent