El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Un cop acabats tots els treballs de manteniment de la terrassa, des d'ahir a la tarda, el pont del Gat torna a estar muntat, al seu lloc, i els trens hi tornen a passar.
La Direcció del FC lamenta profundament que les visites no poguessin veure-hi passar el tren, i emplaça a totes les visites vingudes durant aquest dies a tornar properament.
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Set 17, 2024 11:21 pm
Una pregunta Amadeu. Al viaducte d'arcades, com és el que la part central és amb un pont de ferro i no una altra arcada?. Perquè de vegades ho he vist quan és molt més llarg que els altres arcs, però aquest és molt curt.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dc Set 18, 2024 2:40 am
Aquest és un punt que em va intrigar al principi quan em vaig registrar al fòrum i ho vam parlar amb Amadeu. Segur que trobareu les pàgines en qüestió...
Salutacions,
Christophe
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Set 20, 2024 10:40 am
Efectivament, Narcís.
Tal com diu en Christophe, unes quantes fulles abans hi pots trobar la discusió sobre aquest tema, i la seva resolució
A TramBlau, lluis7, alejandro sasplugas y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Oct 12, 2024 9:35 pm
Amadeu , poses als teus amics en un verdader compromis , Ara auras de preparar un curset d aprenentatge per els que vulguin vindre a fer circulacions per el teu circuit , Jo ara mateix no m atreviria a ferme carrec de les circulacions a Font d Alba........
Alexandre
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Ramon Pont Trenjardinaire
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 488
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Oct 13, 2024 12:11 am
Això ja comença a fer goig, veient com tenies la instal·lació elèctrica
Ramon Pont
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Oct 13, 2024 8:37 pm
L'Alejandro té raó!!. Té molt bona pinta per altra banda
alejandro sasplugas escrigué:
Amadeu , poses als teus amics en un verdader compromis , Ara auras de preparar un curset d aprenentatge per els que vulguin vindre a fer circulacions per el teu circuit , Jo ara mateix no m atreviria a ferme carrec de les circulacions a Font d Alba........
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Oct 15, 2024 9:17 am
alejandro sasplugas escrigué:
Alexandre
Home! però si ara serà més fàcil que mai!
Però, be, d'acord... quan vulgueu us puc fer un curset. Això si, res de telemàtic! el curs ha de ser presencial.
Els emmaranyats FFCC de la Terrassa, estan emmaranyats i es volen desemmaranyar. El bon desemmaranyador que els desemmaranyi, bon desemmaranyador serà.