TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 39  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33795

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 20 2023, 21:30

Amics, estic fent una quantitat de treballs als FFCC de La Terrasa, com no hi ha hagut mai cap precedent.

A demés de les fotos que us vaig mostrar ara fa una setmana, en la que es veia la nova cobertura definitiva de la rassa que passa per a sota del triangle, també us puc dir que hi ha molts més punts a on aviat hi haurà novetats.

A mode d'anticip us passo algunes de les fotos de tots aquest treballs:

Una de les coses que tenia encallada des de feia més d'un any era la tapa de Font-Alba, que havia deixat de ser accessible per un problema de les frontisses.

En reparar-les també han sorgit nous manteniments a fer: Les gomes de tancament s'han tingut de canviar

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 129

La part superior s'ha convertit en verda, i si no fos per l'inclinació que ofereix, semblaria ben be un camp de futbol...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 224

La zona verda ha estat ampliada als peus de les finestres, quina cosa ofereix un aspecte molt més agradable des de l'interior...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 317

Però també des de l'exterior...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 416

El tram del darrera de la cabana de fusta a on s'ubiquen els tallers del FFCC també ha rebut una bona quantitat de verd...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 516

Aquesta vista ens ho mostra des de l'altre extrem

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 615

Al mateix temps, el sostre de la part inferior ha rebut una bona capa de pintura per a evitar els reflexos habituals en aquest túnel. Ara el realisme és més gran.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 712

Una cosa més a fer, identificar tots els tubs per a on s'ha de passar cables, dons ara la via estarà ben assentada i amb les connexions definitives...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 811

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 911[/url

Ha sigut una feina laboriosa perquè n'hi ha molts...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1012

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1114

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1214

També he refet la base per a la via, que faltava en bastants punts...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1312

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1411

Així s'ha pogut fer un bon anivellat de la via al tornar a muntar-la...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1611

Murs de contenció i arcs nous...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1511

La última boca de túnel ja és instal·lada al seu lloc! Wink

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1710

Val a dir que si un dia ha plogut, els treballs han continuat a bon refugi. Aquí veiem el rejuntat de totes les peces del pont de pedra, que encara n'hi havia que quedaven per a rejuntar...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1810

Una altra novetat: el tren de les mines del Alt Congost ja és més a prop de ser una realitat.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 1910

Per accedir a la Mina de Can Boada gairebé caldrà fer el cim... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 2010

Aquest apuntalat encara suporta el pes d'aquesta pedra a hores d'ara...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 2111

Aquestes dues darreres fotografies ens mostren a on hi haurà l'entrada a aquesta mina...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 2211

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 2311

A demés, també s'ha vist el Renault circulant, tot i que sense motor, per gravetat, per a fer algunes proves de gàlib.

https://www.youtube.com/watch?v=tjKnrQQJ5hc&feature=shares

I tots aquests treballs han estat fets només en les dues darreres setmanes!!

affraid

Editat per darrera vegada per Olot el Dl Mar 20 2023, 21:38, editat 1 cop en total

A TramBlau, TOG, KTK, Mitjans, el terrat de margarit, X+ y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 20 2023, 21:37

L´estació, en un futur, podries il·luminar amb panells d'energia solar, panells a escala 22,5 Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 20 2023, 21:38

Shocked Shocked Shocked
renoi quina feinada has fet en tant poc temps !!
i ademes amb resultats ESPÈCTACULARS !!!
ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 20 2023, 21:42

Tramblau escrigué:
L´estació, en un futur, podries il·luminar amb panells d'energia solar, panells a escala 22,5 Very Happy

Pere

Ja ho he fet, Pere... Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDl Mar 20 2023, 21:45

lluis7 escrigué:
Shocked Shocked Shocked
renoi quina feinada has fet en tant poc temps !!
i ademes amb resultats ESPÈCTACULARS !!!
ok ok ok  

Si tot va bé, Lluis, espero que això només sigui el principi d'una marató fins a tenir tot el circuit en condicions de funcionament, però no pas de forma provisional i amb la via posada de qualsevol manera, sinó definitiva.

Durant aquest temps he après que si la via està posada de qualsevol manera, el tren va de qualsevol manera... Very Happy

A lluis7 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 06:27

Tonton escrigué:
Olot escrigué:
És llàstima, perquè jo espero fer-la abans de 2 anys... però si convé podria esperar...

Very Happy

Et poso pressió!  riuuu

Amadeu: "Aaargh! 2 a 3 anys! No acabaré mai a temps!"  affraid triste6 Embarassed

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Un cop té la pressió, parem l'Amadeu!

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 08:48

M'estranyava molt que no mostressis darrerament avenços a la teva instal·lació. Afortunadament ja veig que no has estat aturat i que la cosa avança. Espero que la cosa segueixi així.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 09:28

ulises escrigué:
M'estranyava molt que no mostressis darrerament avenços a la teva instal·lació. Afortunadament ja veig que no has estat aturat i que la cosa avança. Espero que la cosa segueixi així.

+1

potser aquest serà el sant joan!!! aplaud aplaud aplaud

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 10:44

ulises escrigué:

Gràcies, Ignacio! Very Happy

Passava també que no us vull cansar, a demés de que no he tingut temps ... (I no és pas cap excusa!) Wink

MALLET73 escrigué:
ulises escrigué:

+1

potser aquest serà el sant joan!!! aplaud aplaud aplaud

salutacions

mallet73

No sé si per Sant Joan, però si per aquest any! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 16:06

genial genial genial genial

Ja comencen a fer visibles les tasques que havies arrancat, ara ja anirà progressant tot el conjunt.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 16:07

Has d'aprofitar aquests dies que fa bon temps... i encara no fa massa calor...

Moltes ganes de veure-ho en directe... suposo que com tots... vaja...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDt Mar 21 2023, 22:59

ignasibaga escrigué:
genial genial genial genial

Ja comencen a fer visibles les tasques que havies arrancat, ara ja anirà progressant tot el conjunt.

Espero, vull i desitjo que així sigui,  Ignasi. Very Happy

ostman escrigué:
Has d'aprofitar aquests dies que fa bon temps... i encara no fa massa calor...

Moltes ganes de veure-ho en directe... suposo que com tots... vaja...

Certament, certament, Pau...

En qualsevol cas, tot el qui en tingui ganes pot venir sempre que vulgui... Very Happy super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDc Mar 22 2023, 09:48

treball treball treball treball anims!! ja es veu el arc del tunel!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDj Mar 23 2023, 07:12

Gràcies, Carles... si ja es veu l'arc del tunel... ja és ben clar que la llum al final del tunel no era cap tren venint de cara. Ja es veu l'arc del túnel i fins i tot part de fora del túnel... però per desgràcia, també començo a veure que allà a fora també encara hi ha molt per a fer!!

affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDs Abr 08 2023, 21:38

ulises escrigué:
Olot escrigué:
En aquest cas, Francesc, m'agradaria ampliar el meu material de la llista que t'he presentat tant aquí com per mail. amb aquest màquina, que he trobat a dins d'una caixa que tenia en algun lloc de casa...:

Very Happy

Crec que és apropiada per a les meves tremuges i per allò que demanes de cuidar l'estètica de cada composició...
Té doble enganxall, però no porta imant. Miraré si en tinc. I sinó, com que en Marc de Trens per a tots hi serà, possiblement ell tingui imants a vendre.

Quines coses es troben alguns pels racons de casa!  riuuu  riuuu  riuuu  Suposo que serà un antic projecte ajornat... (Sierra Menera...?) pensativ pensativ pensativ

riuuu riuuu riuuu

Efectivament, Ignacio. Aquesta troballa es deu al desordre que hi havia a casa meva de forma permanent. Hi havia una habitació completament colgada de caixes de LGB... i en treure-les, he trobat que a sota hi havia un llit!!  

Ara ja no tindré més caixes. Això era la maledicció de les caixes roges de LGB! Estava fins al gorro de moure caixes, d'apilar-les, de que em caiguessin en més d'una ocasió... de treure el Bernina, el neteja-vies o la Mallet de dins d'uns sarcòfags enormes, de deixar la caixa en qualsevol banda mentre la màquina era a la via i de tornar a posar-la allà quan es guardava, de no saber quin material tenia o no saber a on el tenia...

Això s'ha acabat PER SEMPRE MÉS!!

Very Happy

Ara només tindré algunes caixes per al transport dels meus trens, i la resta me l'estic venent:

https://trenscat.forosactivos.net/t3719-a-vendre-caixes-vermelles-de-lgb

I és clar... vaig trobar aquesta màquina que em penso que només havia sortit de la seva caixa una sola vegada...

I si, era un antic projecte de convertir-la en una Sierra-Menera. Ho has encertat. Tens molt bon ull.

super12

Tot i que darrerament pensava vendre-la. De fet tenia al cap de vendre'm tota una segona partida de trens perquè no en cabia cap més a casa meva, per culpa de les maleïdes caixes...!

Segurament et preguntaràs a on tinc els trens en aquest moment. Dons en una vitrina. Very Happy

En una nova vitrina que tinc ara, de l'estil de la que ja tenia al menjador. I saps què? que m'hi ha capigut tot el material que tenia a les caixes. TOT!!

Very Happy

O sigui que no em fa falta vendre'm res. Només les caixes.  super12

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Caixes11

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Caixes12

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Caixes15

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Caixes14

Em vaig prometre que el que no em capigués a la vitrina ho vendria.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Materi22

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Materi24

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Materi23

Afortunadament m'hi ha cabut tot. Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Vitrin10

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 Vitrin11

Varen estar tres dies muntat-me la vitrina, i jo he estat cinc dies posant-hi els trens a dins.

Ara tinc tot el meu material a la vista i a mà.

PER FI!

sii

I ara ve el meu segon repte grandiós, que és acabar la terrassa!

por+ schhhhhht schhhhhht schhhhhht

A TramBlau, MALLET73, lluis7, josepmaria y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDs Abr 08 2023, 21:55

A banda d'això, estic fent la marató de La Terrassa. Aviat construiré el pont de Pedra, i quedarà llest el Pont del Gat. Això a demés de moltes novetats a veure en els propers mesos. Per exemple: me'n he adonat de que tinc grans dipòsits i tallers de màquines... moltes vies per a maniobrar o estacionar vagons de càrrega... però no tenia pas vies d'estacionament de vagons ni d'automotors.

I això em farà falta. A on posar-los?

Semblava que no hi cabien enlloc... però si: els Tallers i Cotxeres per a cotxes i d'automotors s'ubicaran a Sot del Bac. Això, naturalment ocasionarà una remodelació de l'estació, és clar.

Oportunament hi haurà fotos de tot això.

Very Happy

A TramBlau y a josepmaria Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDs Abr 08 2023, 22:01

Shocked Shocked Shocked Shocked
BRUTAL !!
aquesta nova vitrina es mereix una senyora visita ... acompanyada d'un bon berenar !!! riuuu  
felicitats Amadeu !!! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 06:23

Gràcies, Lluís, ets molt amable, però no cal pas que portis berenar!! Pots venir a veure la vitrina, i no cal que portis res.

riuuu riuuu riuuu

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 08:39

Això de la vitrina em sembla una gran idea. El cas és que a la meva nova instal·lació el tema de l'emmagatzematge és un dels problemes presents. Amb l'escala Z no passen aquestes coses... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 11:26

I aquí hi tens tot el material? Els vagons de rètics no els veig, els has venut? Bé, trobo que tens molta màquina i veig poc vagó en general... és així o em perdo alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 20:12

Gràcies per preguntar, Joan. Very Happy

Si, els vagons de Rhb els vaig vendre fa un parell o tres d'anys. La major part d'aquest material va anar a parar a trens per tots. Una altra petita partida va anar a Fertig, Alemanya, aprofitant un viatge allà. Em vaig desfer de tot el material gran. Entre el lot hi havia tots els vagons de Rhb, els americans, la Caboose, la composició del Rügen... També la màquina de Brawa, que era la màquina més cara que mai vaig tenir, tot i que a mi em va sortir molt be de preu. Wink

Vaig passar per una època que volia tenir tots els trens en què jo havia pujat. I ho estava aconseguint perquè ja gairebé els tenia tots... però són composicions massa grans, gens pràctiques en el meu circuit. No podia pas maniobrar amb elles, i no es podia fer corre res més. Tampoc podien circular per el MOMI.

Ja en conec d'altres que també han passat per aquesta faceta de treure`s el material gran. Encara em queda alguna composició que acabaré per treure'm, com per exemple la del Harz...

Els vagons que no hi veus a la vitrina són els de viatgers, que ara són a la vitrina del menjador, en espera de ser potinejats. Actualment en caixes només hi ha el material susceptible de ser venut, que són set o vuit vagons.

Tot el meu material estarà modificat, potinejat, pintat, o personalitzat... però no vull tenir res en estat original. Aquest és el meu projecte: més original que en estat original.

Very Happy

Editat per darrera vegada per Olot el Dl Abr 10 2023, 07:50, editat 2 cops en total

A lluis7, Mitjans y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 20:19

ulises escrigué:
Això de la vitrina em sembla una gran idea. El cas és que a la meva nova instal·lació el tema de l'emmagatzematge és un dels problemes presents. Amb l'escala Z no passen aquestes coses... Very Happy

Segur que amb escala Z no passen aquestes coses, és ben cert, Ignacio. Però segurament en passaran d'altres. Cadascú té de solucionar el que li passa a la escala que sigui. I jo, un cop solucionats els meus problemes, no canvio d'escala per a res del món! Aquesta és la meva.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 20:24

comparteixo amb tu el criteri de "putinejar" (m'agrada molt aquesta paraula Razz ) el material ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 20:32

Mitjans escrigué:
Bé, trobo que tens molta màquina i veig poc vagó en general... és així o em perdo alguna cosa?

Perdona! M'havia deixat per a contestar la meitat de la teva pregunta!

riuuu

Gairebé 50 vagons de mercaderies, 27 màquines i dos automotors, a demés de material de servei divers, i del material per a les mines...
A l'altra vitrina 27 vagons de viatgers.

Si la proporció de màquines és bastant alta. Probablement com que es un tren museu... hauré de comprar més vagons.

riuuu

Ah, i hi ha una tercera vitrina a on ara hi tinc la Cocodril, la Henschel, i d'altres cosetes...

A banda d'això tot el meu material artesanal, (Alsthoms, Ferrostaals, material OG...) més altre material que encara he de construir, però ja tinc el kit o les peces (Renault, Billards, etc etc), a demés dels impressos en 3D (vagons OG, Navals, etc)

Ja en tinc prou... Very Happy   Ja no he de comprar més material. Ara em concentraré sobre tot en acabar la terrassa, i tal com ja vinc dient des de fa dies, això serà ràpid. Després... a rodar i a acabar tot el que tinc començat o per acabar...

Em caldran voluntaris per a fer circulacions a casa... Very Happy
Very Happy

Editat per darrera vegada per Olot el Dl Abr 10 2023, 07:44, editat 2 cops en total

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitimeDg Abr 09 2023, 20:58

lluis7 escrigué:
comparteixo amb tu el criteri de "putinejar" (m'agrada molt aquesta paraula Razz ) el material ok

Si, Very Happy

És una paraula que, per a mi, engloba tot allò que sigui alterar l'estat original de qualsevol peça, ja sigui pintat, envellit, modificant-ne alguna cosa, o de dos fer-ne un... en fi, ja sabeu tot el que acostumo a fer, jo. Wink

Dons per a mi, la paraula que millor defineix el que jo faig amb el material comprat, és putinejar. Very Happy

Altra cosa diferent és, a partir de diferents materials, ja sigui fusta, plàstic o llautó, fer models a partir de zero. Això per a mi és una altra cosa. Very Happy

I ja no diguem la part nova: dibuixar amb l'ordinador i obtenir exemplars impresos en 3D!

I encara una altre tècnica que també acostumo a fer: muntar un kit de manera ben diferent de com diuen les instruccions, obtenint una nova peça diferent o també personalitzada amb aquesta versió personal. De fet jo no munto mai un kit tal com toca... sempre acabo modificant-ne alguna peça, o bé prenent peces d'un altre kit, el construeixo de forma diferent... bé això ja ho sabeu vosaltres, que tinc una certa tendència a fer-ho! riuuu

Fa poc algú em va dir que aquesta tècnica té un nom... però ara mateix no el recordo.  pensativ

Be, mira tu si se'n poden fer de coses! Però putinejar és putinejar, i res més és com putinejar. Very Happy

A lluis7 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 11 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 11 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 39  Següent