TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 39  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDl Abr 10, 2023 4:54 am

Picalullet Picalullet Picalullet Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt

M'hi sento molt identificat amb tot això, Amadeu. Gaire-bé retratat. Amb molt petites diferències.

Ja en la maqueta de H0 tenia la teoria de no guardar les caixes pel lloc que ocupen, el material en les vies i en dipòsits, les caixes guardades mentre el material estava en rodament i proba, desprès quan hi havia un petit acopi en feia neteja. Els companys de Märklín-cafe es posaven les mans al cap, ara ja em coneixen molt bé.

En el cas de la escala G ja de bon principi la intenció era fer com dius, potinejar el que trobava per fer models de Catalans, però com sempre hi han excepcions i em la falta de material motors per fer els models m'ha portat a comprar màquines senceres de ocasió a bon preu i que ara em sap greu desmuntar-les. Els trens els tinc en prestatges i de caixes n'he fet pels transport dels models, com que hi ha tota mena de models de caixes n'hi ha de diferents mides la més petita de 30 cm i la més gran de 150 cm

A Olot y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDl Abr 10, 2023 8:50 am

Si, és clar, Ignasi. Mentre que no tenia el material en vitrina ni el circuit en funcionament, era partidari de tenir el material en caixes, preparat per al transport. Ara he canviat de pensar perquè no era pràctic.

A la llarga faré quatre o cinc caixes genèriques per al transport de les màquines. sempre de cartró, i també algunes per els vagons, i ja està. Totes les demés caixes venudes.

Ara bé, el que no tingui la vitrina, li cal anar amb caixes...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 12:04 am

tan impresionen les vitrines com la biblioteca... per caure de cul...

salutacions

mallet73

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 5:29 am

Molt maca la vitrina nova... a punto a venirla a veure...

Però el que m'ha agradat més de les teves explicacions ha estat aquesta afirmació:

Ja no he de comprar més material.

si tu t'ho creus, nosaltres també... jeje...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 7:20 am

Jo no m.ho crec!! riuuu

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 8:46 am

MALLET73 escrigué:
tan impresionen les vitrines com la biblioteca... per caure de cul...
...

Moltes gràcies, Carles! Very Happy

ostman escrigué:
Molt maca la vitrina nova... a punto a venirla a veure...
Però el que m'ha agradat més de les teves explicacions ha estat aquesta afirmació:

Ja no he de comprar més material.

si tu t'ho creus, nosaltres també... jeje...

Moltes gràcies per el teu post, Pau. Celebro que t'agradi la vitrina. Naturalment estàs convidat a venir a veure-la quan vulguis. Very Happy

Així també podràs veure moltes novetats que ja hi comença a haver a la terrassa, i de les que no n'he mostrat masses fotos, a fi de deixar alguna cosa "de sorpresa" per quan algú vingui de visita.

Wink

I si, ho he dit... i ho mantinc: NO HE DE COMPRAR CAP MÉS MATERIAL, perquè no en necessito més del que ja tinc.

Això no vol dir pas que no continui pas construint-ne de nou, és clar. Però això a partir del que ja tinc, del que pugui imprimir en 3D, o de modificacions del material LGB existent (pendent de putinatge). Però en cap cas tinc projecte de comprar res més. Més aviat de vendre, tal com ja he dit.

Això no vol dir tampoc que, O-C-A-S-I-O-N-A-L-M-E-N-T em deixi temptar per alguna peça concreta, com ara un vagó especial o una molt bona ocasió, com per exemple una cisterna rovellada que vaig rebre la setmana passada, i que havia comprat feia uns dies.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 131

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 518

Però només per la curiositat del rovell i sobre tot del sistema de barra estabilitzadora que vaig veure que portava. Aquesta semblava ser similar al meu i vaig tenir curiositat de veure'l.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 419

Però si no és res així, d'especial, no tinc intenció de comprar res més. NO NECESSITO MÉS MATERIAL i en tinc massa per acabar o muntar o putinejar...

MALLET73 escrigué:
Jo no m.ho crec!! riuuu
...

Dons t'ho pots ben creure, Carles. He passat de la fase de compra compulsiva. Ara ve una segona etapa en la que gaudiré de tenir els trens a la via i/o a la vitrina. Espero també gaudir de feines de modelisme...

Però per a arribar plenament a aquesta etapa, encara em falta acabar la terrassa... i ara mateix estic ben encallat en la muntanya de la mina. Però me'n sortiré, t'ho prometo!

Mentrestant, perquè comprar més material que després no sabré a on guardar i que al final acabaré per tornar a vendre???

nose

I per acabar, permeteu-me que us mostri algunes fotografies preses avui mateix:

Contra tot pronòstic, i mentre ja es comença a respirar una mica d'estiu a tot Catalunya, avui ha fet una petita nevada als FFCC de La Terrassa.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20739

Efectivament, com podeu veure les muntanyes feréstegues de La Terrassa han resultat una mica emblanquinades de neu...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20740

Deu ser per la gran altura d'aquestes muntanyes, que la nevada ha enfarinat la zona de la mina...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20738

I encara unes fotos més de la vesprada d'avui:

Mentre els darrers ocells canten, poc després de la posta de Sol, l'estació de Font-Alba s'il·lumina tota sola amb l'energia solar acumulada a les bateries que hi ha muntades per a tal fi.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20743

Mentre el crepuscle va avançant, de mica en mica em vaig sentint més atret per la màgia d'aquesta estació.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20742

Ja com si ho veiés des de la pròpia andana de l'estació, miro per darrer cop el material que avui passarà la nit a les vies de Font-Alba, abans d'entrar a veure què hi ha de nou avui a TRENS.CAT i a sopar i a dormir...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Img20741

Very Happy

Espero que us agradin.

A TramBlau, lluis7, KTK, el terrat de margarit y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 8:56 am

Molt xules m agraden!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2023 9:02 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDc Abr 12, 2023 8:20 am

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
En aquest cas, Francesc, m'agradaria ampliar el meu material de la llista que t'he presentat tant aquí com per mail. amb aquest màquina, que he trobat a dins d'una caixa que tenia en algun lloc de casa...:

Very Happy

Crec que és apropiada per a les meves tremuges i per allò que demanes de cuidar l'estètica de cada composició...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Hesnch10

Té doble enganxall, però no porta imant. Miraré si en tinc. I sinó, com que en Marc de Trens per a tots hi serà, possiblement ell tingui imants a vendre.

ulises escrigué:
Olot escrigué:
En aquest cas, Francesc, m'agradaria ampliar el meu material de la llista que t'he presentat tant aquí com per mail. amb aquest màquina, que he trobat a dins d'una caixa que tenia en algun lloc de casa...:

Very Happy

Crec que és apropiada per a les meves tremuges i per allò que demanes de cuidar l'estètica de cada composició...

Té doble enganxall, però no porta imant. Miraré si en tinc. I sinó, com que en Marc de Trens per a tots hi serà, possiblement ell tingui imants a vendre.

Quines coses es troben alguns pels racons de casa!  riuuu  riuuu  riuuu  Suposo que serà un antic projecte ajornat... (Sierra Menera...?) pensativ pensativ pensativ

bona aquesta...si seria una peça molt maca pintada als colors de sierra menera...Amadeu un pou de sorpreses...

Si Carles... Very Happy

Feia molts anys que tenia aquest projecte... després hi va haver un modelista que va fer la transformació, força ben feta, per cert, però la venia tant cara que em vaig estimar més fer-me-la jo mateix... i aquí està: a la llista d'espera.

lluis7 escrigué:
doncs jo miro i remiro per casa ... però no trobo coses tant xules pels racons riuuu

Home, dons vine a casa a veure els racons, potser m'ajudaràs a trobar més coses...! riuuu

A MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDc Abr 12, 2023 3:56 pm

riuuu riuuu ah sí!?? Jo la veritat és que li havia vist al Álvaro, sempre hi he pensat i ves per on tu ja ho tenies previst..segur que només amb un altres colors aquest groc ja no es veuria..

Potser el 3d ajudaria a fer les modificacions i serien més econòmiques.

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2023 2:00 am

Pot ser si, Carles.

Aquesta és la meva versió preferida: la del Sierra-Menera, que és el ferrocarril per el que varen ser construïdes especialment aquestes màquines:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Hensch10

En tancar la companyia minera, les màquines varen passar a FEVE, a on varen rebre primer la decoració Vermell-Plata, que tu li has vist a l'Alvaro, i que també és molt bonica. Més tard varen rebre altres colors, i finalment es varen vendre a d'altres companyies estrangeres totes elles, entre les que els CP a França i el Vulcan Express a Alemanya... les altres totes a sudamèrica.

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2023 2:30 am

m'agrada ja com la te l'Alvaro,seria una bonica peça a tenir i pintar amb aquest colors encara més....es una màquina que em fa riure..nomès de veure les capçaleres ja són unes cares sonrients..no creus!?

salutacions

mallet73

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2023 11:00 pm

Aquesta cisterna rovellada és impressionant... no sé pas com ho han fet... però sembla feta caldo de veritat...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2023 11:37 pm

ostman escrigué:
Aquesta cisterna rovellada és impressionant... no sé pas com ho han fet... però sembla feta caldo de veritat...

jo diria que l'han tret de el fons del mar!! nose nose

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDv Abr 14, 2023 10:50 am

Celebro que t'agradi, Pau.

Per acabar-ho d'adobar, una imatge presa l'altre dia de l'estat actual de la muntanya de la mina, que encara que no està acabada, ja ofereix una mica la cara de com pot quedar.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 Muntan10

Si us hi fixeu, al marge superior esquerra de la fotografia, s'hi veu la via del tren de la mina, just abans d'entrar a la boca-mina, i els postes de la llum. Very Happy

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDv Abr 14, 2023 8:05 pm

Un treball minuciós, marca de la casa. Podries fer una foto general de la terrassa? No aconsegueixo fer-me una idea d'on has construït el ramal miner.
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDv Abr 14, 2023 9:27 pm

La muntanya de la Terrassa

Polzeamunt aplaudir aplaudir

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDs Abr 15, 2023 4:48 am

Un nom molt ben trobat, Thyerri. Very Happy

ulises escrigué:
Un treball minuciós, marca de la casa. Podries fer una foto general de la terrassa? No aconsegueixo fer-me una idea d'on has construït el ramal miner.

Aaah! Es que precisament he fet les fotos de forma que no es vegi clar, o al menys que no sigui fàcil d’orientar-se. Mes que res, perquè hi hagi intriga i sorpresa...

riuuu

Si jo ara poso la foto que em demanes, pedrà aquesta màgia de lo desconegut, per tamt, et demanaré que em donis una mica de temps abans de desvetllar aquest petit misteri. Estic segur de que aviat ho descobrireu.

Very Happy

És clar que si vols te la puc enviar per MP. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDl Abr 17, 2023 7:23 pm

Recupero avui un video de fa bastant de temps, a on es veia circular la màquina del racó. Crec que aquella va ser la única vegada que l'havia fer rodar. De fet ja l'havia mostrat aquí anteriorment. El recordeu?

https://youtu.be/cUiG1Qjycek

A TramBlau, lluis7, TOG, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2023 3:49 am

Quin pilot de cisternes

genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2023 7:23 am

Ara que ho dius si però de primeres no la recordava...

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 20, 2023 9:16 am

Un altre video recuperat des de fa un cert temps..

https://youtu.be/FsddIAWB0Z4

I encara un altre... crec que tots dos us agradaran  Very Happy

https://youtu.be/Ic-EoGgM-_k

i la segona part...

https://youtu.be/tENtaRVxeaY

Very Happy

Editat per darrera vegada per Olot el Dj Abr 20, 2023 7:31 pm, editat 1 cop en total

A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 20, 2023 6:55 pm

super12 super12 super12 Aquestes composicions es mereixen els Ferrocarrils de la Terrassa.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 20, 2023 7:33 pm

Gràcies, Ignacio!

Very Happy

Avui me'n he adonat de que hi havia algun problema de visualització. Crec que ja ho he arreglat i ara s'haurien de poder veure tots trens vídeos correctament. M'ho podríeu confirmar? Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitimeDj Abr 20, 2023 7:42 pm

Ara sí que es veu. Era el segon, que no anava bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 12 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 12 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 39  Següent