TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 7:01 am

Home ara està hivernant amb el fred està amagades fins que no vingui una mica la calor res de res..que es un rèptil!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2023 7:32 am

Olot escrigué:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 Semafo10

Avui he anat a Andorra i he tret el cap a Bassar Valira a veure quin material podia aprofitar.

Com que vas parlar d'aquestes senyalitzacions i jo vaig fer un intent per fer-ne algun que indiqués la posició de l'agulla però no me'n vaig sortir, remenant pel calaix de sastre ha sortit aquest 19:16:36indicador de LGB

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 20230214

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 20230213

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 20230215

14,5 euros, he pensat que podria servir per fer-ne amb la impressora 3D, però l'he muntat i encalla l'agulla, ara m'ho hauré de mirar amb calma per veure que he de modificar
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2023 8:15 am

El semàfor de la primera foto, Ignasi, és de thingiverse.

G Scale Signal Light by ShadowVFX on Thingiverse: https://www.thingiverse.com/thing:5329385

En quant a l’altre, també l’he vist alguns a thingiverse, però no me n'he guardat cap. Pots trobar-los buscant "LGB"
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Feb 16, 2023 9:03 am

OK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDc Mar 08, 2023 6:06 am

Amics, avui als FFCC de La Terrassa s'hi ha fet un pas que diu molt. Un petit pas que diu que el final del túnel ja és a prop.

És això:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 Ultim_10

Aquest és l'ultim arc, corresponent a la última boca de  túnel que em cal construir. Després d'aquesta boca, que correspon a l'únic túnel que encara no té entrada, tots els túnels hauran estat acabats.

Això és molt significatiu perquè són les darreres obres de fàbrica a contruïr als FFCC de La Terrassa. Com ja sabeu, en aquest moment em trobo a mig construir cinc ponts que, un cop acabats, mostraran una vista molt avançada del circuit de la Terrassa.

Queda encara passar alguns cables, posar encara alguna base per a la via, i l'estació de Puir-Oriol, de la que començaré la construcció en breu.

Quan això estigui acabat, només em quedarà per a construir l'estació de CARBONELLES, i amb això ja hauré acabat la meva gran obra.

Podríem dir que amb l'inici de la construcció de la darrera boca de túnel, dons, es veu ja la llum al final del túnel.

Very Happy

A TramBlau, lluis7, TOG, X+ y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDc Mar 08, 2023 7:28 am

Coratge, s'acosta el final de les obres majors.  aplaud

Però què faràs després d'aquesta última entrada del túnel i els teus 5 ponts ???? scratch scratch scratch scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDc Mar 08, 2023 8:17 am

Bona pregunta, amic.    super12

Després de la boca de túnel no faré pas els meus cinc ponts,Thierry, perquè els estic fent tots al mateix temps.

Very Happy

És obvi, però, que acabaré abans la boca del túnel perquè hi ha molta menys feina que en qualsevol dels ponts... Per això el pla previst és que, mentre que faig totes aquestes obres de fàbrica, acabaré la instal·lació de la via entre el triangle i el pont del Gat, i entre el pont del Gat i l'entrada a l'estació de Carbonelles.

A partir d'aquell moment passaré a dedicar-me per complert a l'estació de Puig-Oriol, i el ramal cap a Sot del Bac, en quin moment quedarà aquesta última estació completada i en servei. Very Happy

El següent pas és la pujada que va des de Puig-Oriol fins al triangle. Ja només faltarà fer l'estació de Carbonelles i tancar el bucle.

A banda de tot això també em queda el Ferrocarril i Mines del Alt Congost, però això ja són figues d'un altre paner.

Wink

Per cert, em sentiria molt honrat de comptar amb la teva presència física per l'inauguració. Very Happy Creus que serà possible?
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 09, 2023 5:44 am

Tonton escrigué:
Coratge, s'acosta el final de les obres majors.  aplaud

Però què faràs després d'aquesta última entrada del túnel i els teus 5 ponts ???? scratch scratch scratch scratch

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

A en Thierry té por que l'Amadeu es quedi sense feina quan hagi acabat el túnel, els 5 ponts, l'estació, ... ...

No pateixis té en cartera una llista encara més llarga de vagons del Olot-Girona, un munt de Navals, ... ...

Si una cosa NO té l'Amadeu és temps d'avorrir-se, si té un minut lliure hi anem nosaltres i l'hi demanem informació dels nostres projectes per acabar-ho de arreglar...

A Olot, TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 09, 2023 7:39 pm

riuuu riuuu riuuu

Caram, Ignasi, que bé em coneixes!!

Efectivament, Thierry, tinc una llista de projectes tan llarga que, està garantit, no viuré prou temps com per acabar-la. La part bona, o com mirar-s'ho correctament, és que tinc garantit que mai em faltaran projectes per a construir coses noves, ni tampoc per a acabar-ne de començades!

Very Happy

Tinc una llista que he editat, que em fa fins i tot vergonya de publicar-la aquí. Embarassed Embarassed Embarassed

Però sempre tinc cinc minuts per a trobar dades que em demanen, respondre preguntes que em fan... i sobre tot sempre tinc temps per als meus amics quan em venen a veure. La feina pot esperar!

Sigui defecte o virtut, és ben cert que no sé què és avorrir-se, per naturalesa meva.

Picalullet

A TramBlau, lluis7 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 09, 2023 8:08 pm

Deixeu-me posar alguna foto, que fa dies que no en poso... Very Happy

Però no hi ha circulacions... què podria posar?

pensativ

Ah! si...! Idea Very Happy

Geometria de la via:

Rectes, corbes i tangents

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 128

Llargues rectes paral·leles

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 223

Llargues paral·leles, verticals i travesseres.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 316

I ara soterraments, per estar a "la page" Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 515

Llargues paral·leles soterrades

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 614

A TramBlau, MALLET73, TOG, Mitjans y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 10, 2023 2:01 am

Encara són boniques línies rectes i corbes molt corbes! aplaud

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 10, 2023 4:59 am

És lo millor d'estar jubilat, tenir molts projectes de coses per fer, haver-ne començat algunes per mantenir ben viva l'activitat mental i corporal i sobre tot per no malmetre aquesta última no tenir a ningú que t'exigeixi dates de termini ni resultats. Llavors ets un home feliç
riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 10, 2023 5:14 am

És ben conegut. Els pensionistes mai tenen temps!

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2023 5:50 am

Quan s'han de fer proves de Gàlib, els FFCC de La Terrassa treuen el Sant Cristo Gros:

https://youtu.be/EMfD2wKIs6Q

Ah, però no us penseu pas que ja l'han motoritzat! No hi ha pas temps per això!!

https://youtu.be/VvcZyKWapfk

A TramBlau, TOG, X+ y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2023 6:49 am

I la botifarra catalana .....El naval passa???

Salutacions

Mallet73

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 13, 2023 7:57 am

Segur que si, Carles: si passa aquest, passa tot.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2023 5:28 am

Aquest és més gran que el Naval?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2023 9:16 am

Si, Ignasi. El Renault fa 24 cms més que el Naval. Amb una allargada de 91 cms, és el vehicle més llarg que tindré mai.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDt Mar 14, 2023 10:06 am

Doncs potser fins i tot més llerg del que ha de ser la 257, ho h ed e mirar
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2023 10:17 am

És molt possible. Ho haurem de comprovar. ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2023 3:40 am

Olot escrigué:
...
Per cert, em sentiria molt honrat de comptar amb la teva presència física per l'inauguració. Very Happy Creus que serà possible?

Aquesta pregunta per a en Thierry va quedar sense ser contestada...

nose
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2023 10:40 pm

Olot escrigué:
Olot escrigué:
...

Aquesta pregunta per a en Thierry va quedar sense ser contestada...

nose

Seria amb molt de gust.  bounce

Però, malauradament, tinc alguns impediments: salut, feina a casa (que no sigui el meu L.G.B.), necessito comprar 2 cotxes.. Així que no crec que viatjaré durant 2 o 3 anys! plorar1

Moltes gràcies, amadeu! ok

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 17, 2023 2:00 am

És llàstima, perquè jo espero fer-la abans de 2 anys... però si convé podria esperar...

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 17, 2023 2:50 am

Olot escrigué:
És llàstima, perquè jo espero fer-la abans de 2 anys... però si convé podria esperar...

Very Happy

Et poso pressió!  riuuu

Amadeu: "Aaargh! 2 a 3 anys! No acabaré mai a temps!"  affraid triste6 Embarassed

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 17, 2023 8:17 am

riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39  Següent