El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dv Mar 31, 2023 10:34 pm
Amics, en els propers dies m'agradaria desfer-me de totes les caixes de LGB que tinc. Naturalment són caixes buides, perquè els meus trens són a bon resguard.
Us ofereixo un preu mòdic d'entre 3 i 10 euros per caixa, depenent del model que vulgueu.
Si voleu aprofitar aquesta setmana santa per a venir a buscar-ne, jo seré a casa tots els dies. Passat setmana santa les posaré en venda a Ebay a preu normal.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Ds Abr 01, 2023 8:36 am
Donat que alguns de vosaltres em demaneu temps, tindré les caixes en oferta durant 15 dies, és a dir que serà fins d'aquí a dos caps de setmana.
A partir de llavors les aniré venent també per Ebay, i el seu preu pot oscil·lar entre 5 i 30 euros, però serà per subhasta. O sigui que si hi ha més d'un comprador les ofertes les poden encarir.
De caixes en tinc moltes (parlem d'una seixantena com a mínim) entre vagons de diferents allargades i màquines. Demà miraré de fer-ne alguna foto per què us en pugueu fer una idea.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dc Abr 05, 2023 5:25 pm
Amadeu tu has tingut aquesta màquina!??? ets una caixa de sorpreses!!!
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dc Abr 05, 2023 6:26 pm
Ah, no!!
Que va!!
Ha estat un error. No la he tingut mai aquesta màquina. És que al llegir Rügen, m'he pensat que era una altra. No recordava que havien fe la Meyer també en versió Rügen.
En qualsevol cas, això no canvia res, perquè la caixa d'aquesta màquina tampoc la tinc.
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dc Abr 05, 2023 7:14 pm
Ostres, com apreten a Ebay!!:
Aquesta mateixa caixa jo la tinc a 10 euros !
Mantinc la oferta, tal com havia dit, fins la setmana vinent:
Olot escrigué:
... Us ofereixo un preu mòdic d'entre 3 i 10 euros per caixa, depenent del model que vulgueu.
Si voleu aprofitar aquesta setmana santa per a venir a buscar-ne, jo seré a casa tots els dies. Passat setmana santa les posaré en venda a Ebay a preu normal. ...
Olot escrigué:
Donat que alguns de vosaltres em demaneu temps, tindré les caixes en oferta durant 15 dies, és a dir que serà fins d'aquí a dos caps de setmana. A partir de llavors les aniré venent també per Ebay, i el seu preu pot oscil·lar entre 5 i 30 euros, però serà per subhasta. O sigui que si hi ha més d'un comprador les ofertes les poden encarir...
Tal com vaig dir, la oferta la mantinc fins el dia 16 d'Abril. A partir de llavors els preus canviaran (es normalitzaran), i en faré subhastes per Ebay.
Malauradament ja no em queda gairebé cap caixa a 3 euros.
Actualment em queden caixes per a vagons de dos eixos curts (mercaderies i viatgers) i també una mica més llargs (mercaderies amb garita i viatgers), vagons de bogis curts (mercaderies i viatgers) i també una mica més llargs (viatgers), a demés d'alguna màquina petita (tipus Stainz), alguna de mitjana i alguna de gran.
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dc Abr 19, 2023 8:53 am
Amics, em sembla que no tindré cap necessitat de vendre per ebay, perquè si continuem així, aviat les hauré vengut totes.
Ja me'n queden ben poques... i aquesta setmana que ve rebré al menys dues visites que venen a comprar caixes. O sigui que si us en fa falta alguna, no us distragueu pas massa, perquè en un tres i no res us haureu quedat sense.
I això que els dos venedors a qui els hi he comunicat que tinc caixes a vendre, m'ha fet cares molts llargues, i m'han dit -tots dos- que costen tant de vendre!!
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dc Maig 03, 2023 6:00 pm
Bon dia, em queda un petit remanent de caixes a vendre. No sé si a algú de vosaltres encara n'hi poden interessar. Com que són poques, les puc fer també a bon preu.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Dv Set 29, 2023 7:02 pm
Si no no passa res porta anys sense la tapa de cartró..
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB Ds Set 30, 2023 6:45 pm
Carles, com ja saps, ahir no vaig pensar en dur-te la caixa que em vares demanar. En qualsevol cas, hagués estat inútil de portar-la perquè jo no havia entès que només volies la tapa, i jo tinc tota la caixa sencera per a vendre.
No obstant, és molt fàcil fer-se un mateix una tapa d'aquestes. Aquí explico com (amb el desenvolupament i tot!):