TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+12
TramBlau
ignasibaga
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
MALLET73
jaume
ostman
Olot
fve
Mitjans
Sisu
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 22, 2016 9:15 am

Està quedant de conya super12 super12 super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 7:23 am

Els Tallers dels asprers costa que arrenquinperò quantho fan....... censura censura por por por por

molt bones mans...!! Felicitats!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 29, 2016 6:40 pm

Primeres proves de pintura. Els para-cops crec que han quedat prou bé (el tema ratlles em posa dels nervis), però el color de la carrosseria és massa fosc, en realitat més del que es veu a les fotos. No és el que jo volia, semblant al que teniem de les imatges antigues. Ja sé que és un color molt estrany, no pretenc fer-lo igual però aquest no m'agrada i el faré més clar. A més, trobo que un color tan fosc "amaga" la peça.

Continuarà.....

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Xdysmw

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 1z319i1
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 29, 2016 6:48 pm

Tot i així, l'aspecte és molt bo. Per les línies, cinta d'emmascarar tamiya. És la millor opció.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 29, 2016 6:49 pm

Fa temps vaig comprar una cinta marca 3M
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Ago 29, 2016 7:03 pm

No la conec, però 3M és bona marca.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 2:43 am

Ho sento, no m'agrada el color... Encara que en viu canvia força...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 2:58 am

La màquina ha fet un canvi substancial, com acostuma a passar quan es pinta una peça. A mi m'agrada molt com queda, tot i que veig que el color és una mica massa pujat de to d'acord amb el model real.

La teva solució de tornar a pintar és bona, però potser amb el que els entesos anomenen un rentat potser podries aclarir i suavitzar el to. Si no et queda be, sempre estaries a temps de tornar-la a pintar. I si aquest és el cas, potser podries provar la pintura que pensis aplicar en una mostra (un tros de fusta o de cartró) per a veure quin efecte fa un cop pintat i assecat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 3:13 am

ostman escrigué:
Ho sento, no m'agrada el color... Encara que en viu canvia força...

Entenc que la pintada no està acabada, que hi falta una capa de vernís i..... de pols, greix, etc...

Quan hi hagi la capa final penso que s’assemblarà molt a les es veuen a la xarxa de H0m.

Endavant que això rutlla!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 5:40 am

El fer un color determinat és força difícil i més si no tens una escala de color de la mateixa marca, per tant hem de ser una mica "llicenciadors" i emmascarar-lo amb la vellesa i rovell.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 7:18 am

formidable formidable formidable formidable genial genial genial applaud applaud applaud applaud

aquesta surt de fabrica tan neta..!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 7:28 am

Ja l'embrutiré....
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 8:16 am

Hi pots posar un tren de rentat al darrera.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 7:45 pm

Sisu escrigué:
Ja l'embrutiré....

home tampoc dica aixó nomès qu estic acostumat a material usat i brut per les feines en la linea, però aquesta tan neta era una nova adquisició de la linea i venia directe de fabrica..

ignasibaga escrigué:
 Hi pots posar un tren de rentat al darrera.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2016 8:16 am

A mi de color m'agrada.

Posa un fons blanc, super habitual a la natura, i destacarà. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 10:58 pm

Tal com us vaig avançar, he repintat la màquina fent barreges de colors....També he pintat el xassís i tot el que faltava, amen de les ratlles grogues. No és vistosa com una màquina vermella, els colors són realment particulars, però finalment el que volia és que s'assemblés al model real.
Ara li faré una mica de rovell i una empolsegada i la donaré per acabada.

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 A9revn

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 263yqfq
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 11:10 pm

Tren aplaud aplaud aplaud Té molt bona pinta

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 11:10 pm

Quin canvi !!

Ara m'agrada molt. super12

Te'n has adonat de que, si no fos per el groc, els altres colors són molt semblants als de les Alsthom de RENFE?

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 276_052

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 11:17 pm

Sí, i no s'allunya molt del de la Batignolles
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 11:18 pm

Cert. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 2:44 am

M'agrada, m'agrada molt. super12 super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 5:55 pm

Gràcies nois.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 10:08 pm

applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial

ara hem fa llastima que l'embrutis

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Set 04, 2016 10:27 pm

Ara ha quedat molt, molt millor... jo no l'embrutaria...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDl Set 05, 2016 1:22 am

Molt bona feina de pintura, i les ratlles, molt ben definides. Genial Narcís! Tinc ganes de veure-la en directe!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: