TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 7:51 am

Ja fa temps que quan he tingut l'oportunitat he comprat uns vagonets Toytrain com els que vaig usar per fer el vagó correu https://trenscat.forosactivos.net/t1456p25-les-construccions-dels-tallers-dels-aspres. Al final n'he trobat dos a un preu molt baix i aquesta vegada el que tenia pensat era fer un automotor amb departament furgó i accés lateral per a la cabina. Els passatgers accedeixen pel balconet del darrera. Aquest automotor no portarà enganxall al davant i podrà circular sol o arrastrarà el vagó correu i formarà un conjunt homogeni, ja que són fets a partir del mateix tipus de vagó. La pintura serà del mateix tipus per donar aquest efecte.

Això fa un vehicle d'uns 45 cm de llarg aprox, amb un bogie al darrera i un altre bogie motor al davant. Aquest motor és el mateix que ha usat l'Alexandre en el seu automotor i del que m'agradaria saber més de la seva construcció ja que tinc problemes amb l'ubicació del motor per manca d'espai a la cabina.



Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Fum5nm


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:27 pm, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 7:52 am

La idea un cop tallats és aquesta. A l'esquerra part dels passatgers, una part per mercaderies/equipatge, accés a la cabina i cabina:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2ag1b44
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 7:56 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud bota bota bota

catapuf!!! desprès dius que no parem..veig que tu tampoc!!!! enhorabona!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 8:25 am

Bon projecte! super12

Si cal donar un cop de mà al tema del bloc motor, compta amb mi per estudiar-ho.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 3:10 pm

Sobre la pregunta que has fet al fil de l'Automotor artesà semblants al del Tortosa a La Cava, de l'Alexandre, jo tinc aquestes fotos que baix baixar d'Ebay sobre un vagó convertit en automotor. Imagino que aquest sistema és semblant al que va fer en Alejandro, tot i que no deu estar tan ben acabat. A veure si aquestes fotografies també t'ajuden. Les fotos són de La Dormilona.

Com podràs veure, aquí no s'ha construït cap caixó, com suggereix en Alexandre, sinó que han fet un suport que colla el bogi que entra dins del vagó per un forat que l'hi dona la folgança necessària per a permetre-li tots els moviments que hagi de fer.
També el bogi és diferent perquè no és una motorització de LGB sinó una construcció artesanal, però el sistema de fixació és semblant.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2uqhxzr

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2rc6at0

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2hoy9v4

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2v8036r
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 6:19 pm

Gràcies Amadeu, es veu perfectament, en aquest cas és un sistema de motorització estrany.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 6:31 pm

El sistema el veig clar, el problema que tinc és que la cabina no és prou llarga per encabir el motor i que pugui girar, així que hauré d'engrandir la cabina fins una mida en que això sigui possible. Crec que haurà de fer 9 cm de llarg, espero que es vegi ben proporcionada.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 7:19 pm

També pots mirar de fer una mena de calaix de "fusta"

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Set 21, 2016 9:15 pm

Si, el vagó que fas servir em sembla que és bastant estret
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Set 22, 2016 12:31 am

Olot escrigué:
Si, el vagó que fas servir em sembla que és bastant estret

La caixa fa 10 cm d'ample.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDj Set 22, 2016 2:54 am

Un projecte interessant...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 6:51 am

He hagut de pendre 1000 mesures, dibuixos, proves i finalment el motor anirà dins la cabina que hauré d'engrandir fins arribar als 9 cm de llarg.Ha estat complicat de decidir perquè tenia problemes amb l'alçada, els escalons, etc......
Us poso unes fotos d'abans de les proves i amb la cabina com tenia prevista al principi, ara serà 2,5 cm més llarga que a la foto.

Ja sé el que direu, però pensava que quedaria millor, no sé si és perquè està tot embastat i de colorins però no és gaire atractiu estèticament. Què en penseu ferroviàriament parlant???

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 140lmax

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Xokx3m
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 7:55 am

Sembla un treball d'envergadura.

Totes les peces blanques són de Evergreen?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:20 am

Doncs a mi em sembla un bon inici. Son projectes d'aquells de "a veure què surt" , i que normalment dóna lloc a aparells ben cucos. Segur que li saps donar encant.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 9:18 am

Hola Narcís.

Unes observacions, dius i veig que aquest paratu-automotor té un compartiment de viatgers, de paqueteria-correus i cabina de conducció. incomunicats entre ells. Veig o em sembla veure que entre la cabina de conducció i el departament del furgó hi ha un passadís que va d'una banda a l'altra del automotor que serveix d'accés a la cabina de conducció, llavors veig que el portó del departament de paqueteria s'obre cap a la dreta tapant part del compartiment de viatgers, penso, crec que potser seria millor que s'obris cap el cantó de la cabina, encara que tapi el accés a aquesta i potser una part de la cabina de conducció, però hi hauria la imatge del automotor parat a l'andana de una estació amb el portó obert tapant la visibilitat del viatger que ocupa aquesta finestra. És una opinió.

Com sempre és un treball que promet molt. genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:31 pm

Olot escrigué:
Sembla un treball d'envergadura.

Totes les peces blanques són de Evergreen?

Sí, tot lo que es veu blanc és Evergreen encara que hi haurà coses fetes amb Palight. Sí, que és d'envergadura, hi haurà la motorització, llums, he tallat la carrosseria no sé quantwes vegades i quadrar-ho tot no és senzill.
Lo que volia saber era com veieu l'aspecte que té a priori.


Mitjans escrigué:
Doncs a mi em sembla un bon inici. Son projectes d'aquells de "a veure què surt" , i que normalment dóna lloc a aparells ben cucos. Segur que li saps donar encant.

Sí, és lo que em fa por......que surti alguna cosa que no m'agradi i l'hagi de desguassar completament.


ignasibaga escrigué:
 Hola Narcís.

 Unes observacions, dius i veig que aquest paratu-automotor té un compartiment de viatgers, de paqueteria-correus i cabina de conducció. incomunicats entre ells. Veig o em sembla veure que entre la cabina de conducció i el departament del furgó hi ha un passadís que va d'una banda a l'altra del automotor que serveix d'accés a la cabina de conducció, llavors veig que el portó del departament de paqueteria s'obre cap a la dreta tapant part del compartiment de viatgers, penso, crec que potser seria millor que s'obris cap el cantó de la cabina, encara que tapi el accés a aquesta i potser una part de la cabina de conducció, però hi hauria la imatge del automotor parat a l'andana de una estació amb el portó obert tapant la visibilitat del viatger que ocupa aquesta finestra. És una opinió.

 Com sempre és un treball que promet molt. genial genial genial genial

 Fins aviat, Ignasi.

La descripció que fas és correcte Ignasi. I la porta s'obre cap a la banda dels passatgers per no tapar l'accés a la cabina i perquè en totes les fotos que he vist d'exemples reals similars ho fa sempre d'aquesta manera.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:33 pm

Sisu escrigué:
...
Lo que volia saber era com veieu l'aspecte que té a priori.
...

És molt d'hora per a imaginar-me el seu aspecte final, però em sembla que vas ben encaminat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:39 pm

Home, encara falta molt, però a grans trets és el que hi ha. La carrosseria és la que és i només faltaran topalls, llums i aquestes coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:46 pm

A mi em fa pensar força en aquesta bèstia. Llàstima que l'hi hagis posat dues finestres al davant:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Holzgaser.19.11.1932.red

Aquesta era una cosa que circulava per un ferrocarril local a Àustria, a les immediacions de Mondsee (el SalzKammerGut LocalBahn -SKGLB-). Aquí hi ha algunes fotos més:

http://www.railboys.at/H0e.Modelle/TCa/TCa.Info.htm


Editat per darrera vegada per Olot el Ds Set 24, 2016 8:59 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:49 pm

No sabia que hi hagués amb una sola finestra petita, estèticament m'agrada més amb dues. M'inspiro una mica en això:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2r2mxj4
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:52 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 8:56 pm

Be, el que proposes tu és elèctric, va sota catenària i porta pantògraf. L'altre és dièsel elèctric.

Si fas un model lliure et pots inspirar en coses de més d'un vehicle. El cas és que surti un vehicle versemblant, creïble, i sobre tot que t'agradi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 9:17 pm

Olot escrigué:


Si fas un model lliure et pots inspirar en coses de més d'un vehicle. El cas és que surti un vehicle versemblant, creïble, i sobre tot que t'agradi.


Amadeu, és exactament això que dius. No m'inspiro només en un vehicle, he fet una selecció prèvia d'imatges que m'agraden i de les que trec detalls per fer un vehicle a partir de totes elles. I precisament el que més m'inquietava era que fos un vehicle ferroviàriament factible i no una bogeria. Per això us consultava, perquè em diessiu si el veieu atractiu i potencialment real.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Set 24, 2016 11:29 pm

Dons jo si que n'hi veig
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 12:04 am

Us poso unes imatges de la cabina amb el motor perquè veieu com queda. L'alçada del terra potser és una mica excessiva però no ho puc baixar més. He prioritzat posar el motor al davant per no haver de degollar tot el vagó de passatgers i no sé si hi podria posar seients perquè els vagons són foça estrets. M'agradaria que em doneu la vostra opinió.
L'afegit a la cabina és provisional només per tenir les mides, després ja ho faré simulant fusta. He posat uns apartapedres al davant i així crec que queda millor i amaga una mica més el motor que es veu quan el mires des de davant.
Com ho veieu?.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2u9iq2f

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 2r7u3vo

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) 29zabub
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: