TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+12
TramBlau
ignasibaga
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
MALLET73
jaume
ostman
Olot
fve
Mitjans
Sisu
16 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 8:05 pm

Hola a tots.
Fa força temps que buscava per construir algun tipus de locomotora diesel del tipus com el camell del Harz, d'aquestes reversibles, similar a la que també està fent en Mitjans. Vaig buscar si hi havia alguna cosa ibèrica però no vaig saber trobar res i al final hem vaig decantar per aquesta francesa que actualment està conservada al Vivarais. Inicialment aquesta locomotora donava servei en aquesta línia i després va ser traslladada a Còrsega on va circular fins fa uns anys que va ser retornada al Vivarais i restaurada. M'ha fet decidir més el fet de tenir molta info per construir-la que no pas la seva estètica ja que m'agraden més altres que he vist que fa LGB, però no m'agrada construir algo que ja existeix.

Té unes formes molt simples (que no vol dir que sigui simple de fer), vull dir que és força "plana", amb formes molt primàries i sense res que la faci especial, però fa temps que he anat recopilant info i fins i tot tinc els motors que treuré d'una loco LGB austríaca que vaig comprar bé de preu (la 2095 II), que són quasi la mida perfecte i a més porta les bieles i els contrapesos. La llargada sense incloure els topalls serà d'uns 46 cm i l'amplada de 12 cm.

Potser pensareu que són una mica torrac...ons, però ho faig més per insistència d'algun amic i per tenir alguna cosa a fer que no perquè la peça m'agradi molt. Suposo que aquesta serà el darrer material motor que construiré de moment, ja que sense circuit ni amb indicis de tenir-ne no té massa sentit acumular material. El que faré segurament serà fer petites transformacions de material, retocs o repintats, ja ho aniré veient.

Us poso un parell d'imatges de la locomotora:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 2ij47dc

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) E16nvr


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 10:27 pm

Home, doncs jo la veig bé, entenc que els que us agrada més el vapor potser la trobeu simple, però jo sí que li trobo el què.

Endavant Narcís, segur que et surt una bona peça!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 10:29 pm

Gràcies Joan, no em mal interpretis, m'agraden molt les dièsel, però potser no és la més bonica que podria fer i per això dic el que dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 10:32 pm

En tot cas, en la varietat esta el gust. .! ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 11:05 pm

M'agrada!!

La segona foto em sembla que està feta a la línia dels Chemins de Fer de Provence Digne-Nice.

Ara, els Alt-Empordanesos teniu una tirada cap als veins del Nord molt forta........ i a mi m'agrada. por por
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 11:09 pm

Hola Eduard, el que dius és normal, aquí qui més qui menys tenia parents a França, la gent tenia més intercanvi amb Ceret, Banyuls o Perpinyà, que amb Girona (que està a la mateixa distància aprox que Perpinyà).


Editat per darrera vegada per Sisu el Dg Jul 17, 2016 6:22 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 11:13 pm

Era broma. En serio, trobo que és un model molt encertat.

Finalment quan tornis al circuit d'Ardeche et faran la onada!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 12:21 am

Una bona notícia!

Sigui per que sigui que fas la màquina, jo me'n alegro molt ! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 12:37 am

Narcís, d'aquesta màquina en tinc un petit dossier amb una certa informació. Si em dónes la teva adreça per MP te'n enviaré fotocòpies.

De moment, t'anticipo els planos, tot i que la fotocòpia t'anirà millor per a treballar perquè no tindrà les deformacions pròpies de l'objectiu de la càmera. Aquestes imatges les pots engrandir per l'enllaç que hi ha a la foto, la qual cosa et permetrà de llegir les cotes perfectament:

Vista del davant, darrera i lateral:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 2lvbyh2

Vista superior:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 2efqs8p



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 1:41 am

Aquí també hi ha un document d'un artesà francès que el fabrica. Potser pot donar-te alguna idea:

http://apocopa.free.fr/images/celledujour/BB%20400%20CFD.pdf
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 5:06 am

Gràcies Amadeu, aquests plànols els tinc i són els que faig servir per les mides, tot i que hi ha algunes coses que no són correctes, com les finestres dels testers.
I molt interessant l'enllaç a la pàgina de l'artesà, veig que els motors deuen ser els mateixos que jo faré servir, de la diesel austriaca de LGB.

Com que aquesa màquina ha patit diverses transformacions, per exemple a les portes d'accés al motor, ell veig que les fa d'una manera i jo les marcaré amb el curter deixant-les rebaixades però sense posar res "per sobre" per fer la porta. A la foto que tinc en blanc i negre queden enrasades amb la resta del capó. Potser en faig alguna enreixada com es veu a la foto que dic però no amb persianes ni sobreposant-les al capó.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:37 pm

Unes imatges de les primeres feines. La forma i les mides de les finestres dels testers tan característiques les he hagut de treure a partir de fotos. Al final crec que han quedat bé.

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 34t8nq9

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 2mqq5qo
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:45 pm

Ha quedat més que be; ha quedat de conya !! super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:47 pm

Gràcies Amadeu, què en penses d'aquesta màquina?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:51 pm

Una màquina interessant. Té unes proporcions molt adequades per a fer-la a escala, per el que vaig veure quan vaig visitar APOCOPA (en tenia de fetes). És una màquina que te una certa potència i per tant podia remolcar trens relativament llargs. Caldrà aplicar el "teorema Sasplugas" perquè tingui bona tracció.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:04 pm

Em dóna la sensació que les meves darreres tries no han estat gaire encertades...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:07 pm

1) Discrepo. Els models triats són bones peces.

2) Cadascú tria el que l'hi agrada més. D'acord amb això una peca mai serà desencertada.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:22 pm

Va prenent forma:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) 348owo7
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:30 pm

Olot escrigué:
1) Discrepo. Els models triats són bones peces.

2) Cadascú tria el que l'hi agrada més. D'acord amb això una peca mai serà desencertada.

100% d'acord!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:50 pm

Mitjans escrigué:
Olot escrigué:
1) Discrepo. Els models triats són bones peces.

2) Cadascú tria el que l'hi agrada més. D'acord amb això una peca mai serà desencertada.

100% d'acord!

Les teves tries son genials.

Jo amb la via estreta em declaro un francòfil fervent!!. I no soc Alt Empordanès!!.

Hi ha països a on la via estreta, és en alguns casos una substitució de la via ample, però a França quasi sempre son petites xarxes complementàries i d'aquí l’encant del seu material, petit, més humà, una mica decadent, aquesta és la meva opinió sobre el tema.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 11:11 pm

El clàssic tortillard !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 8:27 pm

Narcís si a tu t'agrada, és una bona elecció...

Seguiré amb interès aquest fil...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 10:44 pm

Bonica.
Molt bonica.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jul 18, 2016 12:39 am

2 dies sense conectar-me i  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid  affraid

Sisu escrigué:
Em dóna la sensació que les meves darreres tries no han estat gaire encertades...

cartonro  cartonro  cartonro  cartonro  cartonro  cartonro  censura  censura  censura  censura  mentida!! cartonro  cartonro  cartonro  

Olot escrigué:
1) Discrepo. Els models triats són bones peces.

2) Cadascú tria el que l'hi agrada més. D'acord amb això una peca mai serà desencertada.


com diu en Joan 100% !!!!

por  por  por  por per fi!!! ja tocava!! que sóc toca.. censura  censura  censura  censura  riuuuu  riuuuu  riuuuu



genial !! bona feina i molt bona documentació!!!!

mallet73
p.d. Com sempre amb molt de carinyo!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jul 18, 2016 7:26 am

El "camell del Vivarais" va agafant forma:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I73cjo

Ara cal anar arrodonint els morros. Les portes laterals del motor estan marcades perquè queden arran al model real.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 9Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: