TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Ferrocarrils Catalans - Página 32 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Ferrocarrils Catalans

Ir abajo 
+21
E4lok
ulises
OG22
Ramon Pont
alejandro sasplugas
Francesc
MALLET73
Olot
ignasibaga
el terrat de margarit
Mitjans
fve
josepmaria
ODAKIM
TramBlau
KTK
ut800035 (†)
jaume
ostman
Sisu
tram47
25 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDv Maig 12 2023, 17:01

Tres anys en circulació i no ens hem assabentat?, que falla aquí?, poca facultat nostra en captar-la ? o poc èxit de la campanya que ha passat tres anys desapercebuda


pensatiu pensatiu pensatiu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDv Maig 12 2023, 17:05

Potser és que no viatgem gaire en tren... pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDv Maig 12 2023, 17:10

La meva neboda viu a Sant Vicenç dels Horts i treballa a BCN, cada dia agafa el tren per anar i tornar de treballar i no el tenia vist, pot ser que la casualitat d'horaris faci que no coincidís-in, però amb tant de temps molt estrany
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDg Maig 14 2023, 21:33

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jun 26 2023, 16:55

Algú sap quins tràmits s'han de seguir per poder visitar els trens històrics a Martorell?, amb quina llibertat hi pots circular? per fer fotos , prendre mides, etc
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jun 26 2023, 19:07

De moment es tancat al public en general . La situaçio es bastant anomala , diuen que no esta acabat pero ho ensenyen als amics ....... Es veritat que a Mora encara s esta restaurant el Naval , no se si quede algo mes ..........Tambe queden els cotxes Martorell que els van desmontar l interiorisme en la fallida operaçio de tren turistic ...... no ho se pero a FCG , no hi ha bon ambient , Els tecnics i els politics mai s entenen prou be.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jun 26 2023, 22:47

Divendres hi ha la presentació de un especial de l'Erol respecte als 50 anys del tancament del tram Manresa Olvan i hi haurà el responsable del material històric a qui li volia demanar per això volia conèixer la situació abans, a veure com anirà
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDt Jun 27 2023, 11:08

Jo vaig parlar amb el president de la soci de Martorell i organitzador de la martotren per aprofitar la fira que varem estar i tampoc ells podien visitar...ni fer que els que exposavem com modelistes ferroviaris o amics dels ferrocarrils ho poguessim fer.... nose nose nose nose

Deu ser com la colecció de motos del rei o d'algun futbolista..que se sap que hi és però que ningú la veu...

salutacions

mallet73

p.d. llavors caldrà veure el naval abans de que viatgi cap a martorell si no ja l'hem vist prou...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDt Jun 27 2023, 16:43

schhhhhht por+ por+ por+ por+ por+ por+ por+ pensatiu pensatiu pensatiu
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 23/07/2018
Nombre de missatges : 454

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDc Jun 28 2023, 00:55

Bona Nit a tots,

    En referència al tema del mausoleu de Martorell, jo crec que el que han fet es un despropòsit, deixen entrar a ferroviaris de F.G.C. i els que hi entren els hi demanen el D.N.I. , ni que hi anessin a robar-lis el material que tenen exposat. Respecte al material exposat hi falten apart del Naval hi falta un tractor de maniobres que tenien als tallers de Martorell-Enllaç.

    En aquets moments a can F.G.C. hi ha a la direcció ball de bastons i pendents de ball de cadires.
El gran governet de la Genialitat de Catalunya vol canviar comandaments tècnics per a politics de ERC que no tenen ni idea del que es el ferrocarril. Mireu el que va passar amb la presidenta Marta Subirà Roca, hi va entrar posada per ERC el dia 1 de juny de 2021 i va durar fins el 22 de novembre de 2022, va durar 17 mesos, provenia de l'ecologisme, la van tenir que treure per incompetencia.
    A F.G.C. hi ha un enginyer de camins, que som familia i va entrar a les ordres d'en Miquel Llevat quan era director de F.G.C. i quan F.G.C. era una empresa exemplar, per que manaven els tècnics no els polítics, actualment la companyia es una olla de grills.

    El tema del mausuleu, sembla que de cara a la tardor, setembre octubre s'obri de forma més seria.

Parlant de temes ferroviàris, des de fa un mes ja tenen les cinc locomotores Stadler. Per cert les locomotores no les han pintat sino que hi han posat uns vinils a sobre de la pintura vermella al frontal del color verd unificat de F.G.C.
    En aquets moments les locomotores 254, nomès funciona la 254.02 que quan sigui retirada d'aquí a poc es sanejarà i anirà al mausuleu de Martorell-Central. Les altres dues locomotores la 01 i la 03 estan apartades, en un principi per vendre-les si no es venen seran desballestades.

    En aquets moments juntament amb un altre company des de fa dues setmanes anem dos dies a la setmana a filmar a diferents punts de la linia, entre Súria i el port de Barcelona, les composicions traccionades per les noves locomotores, tant els trens de potassa com els de la Seat. Aquestes noves locomotores no fan gens de soroll, tant traccionant en elèctric com en diesel. Per cert F,G,C. s'està plantejant electrificar el tram Manresa a Súria.
    Per si voleu anar a filmar o fotografiar els trens de mercaderies us poso els horaris dels trens de Súria i els de Seat a Martorell al port.

Ramon Pont

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img-2094

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img-2095

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img-2096


Bona nit a tots.

A TramBlau, MALLET73 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDc Jun 28 2023, 17:18

Gràcies Ramon, a veure si divendres hi puc parlar i a veure que en trec, el NO ja el tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDj Jun 29 2023, 00:12

Genialitat     Si almenys fossin genials   . . .          geek     (geek = friki ) 
Jo més aviat en dic la genitalitat , sembla que es prenen les decisions  a base de  tetosterona . . .
De manera no tan fina , alló que els surt dels pebrots .
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 23/07/2018
Nombre de missatges : 454

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDv Jun 30 2023, 00:30

Bona nit Ignasi,

Era per demanar-te si avui divendres vas a la presentació de la revista l'Erol sobre el tren de l'Alt Llobregat, si pots assabentar-te on es pot comprar aquest numero, que te 186 pàgines 300 fotos i 30 articles sobre el tren. Ja que pot ser molt interessant. Gràcies.

Ramon Pont


Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDs Jul 01 2023, 16:34

Si que hi vaig anar Ramon, l'he fullejat i d'entrada sembla que serà molt interessant, en vaig comprar un allà mateix però n'hi haurà a la venda en les llibreries dels quioscs del Berguedà, a Vic potser que alguna el tingui, nosaltres d'aquí uns dies ens el enviaran, però jo no podia esperar.

Hi han fotos que no les havia vist fins ara

Vaig estar atent per saber qui era el representant de FGC, però al final no va venir ningú
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 23/07/2018
Nombre de missatges : 454

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDg Jul 02 2023, 02:44

Bona nit Ignasi,

El passat divendres al matí vaig anar aquí a Vic a la Llibreria "Muntanya de Llibres" ja que toca la venda de revistes i llibres. Vaig encarregar la revista l'Erol sobre el tema dels 50 anys del carrilet. Em van comunicar que miraran de tenir-la, però que el problema d'aquestes revistes a nivell comarcal es la distribució. Amb tot si no la poden portar, aquesta setmana que ve, em tocarà agafar el cotxe hi anar a Berga a alguna llibreria a comprar-la. Gràcies per la teva informació.

Ramon Pont
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDg Jul 02 2023, 17:45

Ramon, no et preocupis, sinó la tenen en aquesta llibreria te la buscaré jo i te la faré arribar
Tornar a dalt Ir abajo
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 30/11/2020
Nombre de missatges : 1384

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDg Jul 02 2023, 20:56

I no la tindran a Rocafort?
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jul 03 2023, 14:59

No ho crec
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 23/07/2018
Nombre de missatges : 454

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDs Jul 08 2023, 01:31

Bona nit a tots,

 Ignasi, desprès d'una setmana de gestions, aqui a Vic no he aconseguit la revista, m'han comentat que la editora de la revista l'Erol no la distribueix fora del Berguedà. Al final m'he dedicat a telefonar a llibreries del Berguedà, algunes ja l'han exhaurit i a Berga he trobat una llibreria que la tenia i aquest divendres al matí he agafat el cotxe i cap a Berga, com que tenia llista dels companys que varem treballar amb la Berga, m'he endut totes les revistes que tenien. La llibretera m'ha comentat que aquest numero de l'Erol ha tingut molt éxit entre la gent de la comarca i que la revista s'està plantejant fer una segona edició.

    Per cert més que una revista sembla un totxo, però està molt ben documentada i amb fotos per mi excepcionals, un molt bon treball, de tots els col·laboradors i dirigits per la Rosa Serra i Rotés, geògrafa i historiadora i va ser directora del museu de les mines de Figols, tinc algun llibre seu sobre les mines del Berguedà i estan molt ben fets i documentats.

Ferrocarrils Catalans - Página 32 20230710


Ramon Pont

A TramBlau, MALLET73 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDs Jul 08 2023, 07:47

aplaud aplaud quina sort!! Jo ja dono per fet que em quedaré sense..ja que ni estic a la comarca ni tinc temps per.pujar a Berga a comprar me una espero que ens la deixeu fullejar alguna vegada.
Gràcies

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDs Jul 08 2023, 15:46

La Rosa Serra és excepcional, una gran historiadora.

Tots qui la voleu jo us la aconseguiré, certament val la pena, com tot hi ha articles millors que altres, però hi han articles excepcuonals.
Entre ells la transcripció integra de un viatge dels membres del centre excursionista a primers del segle XX, acabada d'inaugurar el tram de Olvan a Guardiola, que per cert situa malament el túnel de la Peirota. També és molt il·lustrador les gestions dels germans Rosal en l'afer de deixar a Berga sense tren, .... potser que no fem espoiler. riuuu riuuu riuuu riuuu

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jul 10 2023, 10:18

He mirat si a Moià la podien tenir....!?? tenen el dirari però no la publicació...!!! triste6 triste6 triste6 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jul 17 2023, 11:59

ahir el taxi em va dur fins a Berga... i allà si en vaig localitzar un !!! així que ja el tinc!! m'ha encantat!! el problema es que era diumenge, vaig veure que encara hi havia en algunes botigues tancades..

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img_3850

de camí de baixada vaig aprofitar per aturar-me a fotografiar algunes peces

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img_3851
Una Berga a Navàs al costat de l'estació d'atobusos
EM va semblar molt arreglada com si acabesin de repintar...esta a peu de carrer...no esta tapat l'accés a la màquina tan sol aquest retol
Ferrocarrils Catalans - Página 32 Screen34

l'alstom a sant vicenç de Castellet..em preocupa per que sembla que li estan treien coses...li falten 2 portes i algunes tapes de gauda polvos dels eixos..sembla que les trompetes del davant també

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Img_3852

Salutacions

mallet73

A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jul 17 2023, 14:23

Llibreria Casals al Carrer major

ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitimeDl Jul 17 2023, 17:56

ignasibaga escrigué:
Llibreria Casals al Carrer major

ok ok ok ok ok

Just però no el vaig trobar aquí ja que era tancada la Llibreria casals per ser Diumenge...

Em va fer molta il.lusió poder localitzar-lo ja que ja donava per fet que no el podria tenir..l'he fullejat i he trobat imatges que no havia vist mai, al igual que vagons que no tenia com a catalans o carbons de Berga...ara caldrà llegir amb deteniment...

Veure un girador de vagons per buidar-los....o la Berga 13...moltes noves provocacions...

Histories que desconeixia com l'spagueti western.....llastima que molts llocs ja són historia i reconeixible el pas del tren....en que C censura censura ns pensaven en treure'l...ara si fos una linea electrificada, la gent hi pujaria i no farien servir ni els serveis d'atobus o el cotxe que tan diuen que contaminen.... supernul supernul supernul supernul supernul supernul cartonro cartonro cartonro censura censura censura

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ferrocarrils Catalans - Página 32 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 32 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ferrocarrils Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 32 de 36Anar a pàgina : Previ  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Següent
 Temas similares
-
» Del Zillertal als Ferrocarrils Catalans
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Catalans en H0m
» BARCELOFILIA: Ferrocarrils
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Catalunya, Balears, Valencia-
Canviar a: