El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Jul 26, 2024 9:19 am
Gràcies a tots per els vostres comentaris i preguntes, amics!
Tonton escrigué:
Però quin gran vagó!
Conclou el límit de la plantilla per la placa de fusta i utilitzant els nivells, controles la inclinació de la via i el pendent corbat.
Ens pots explicar més sobre això? Potser un tema dedicat a aquest petit vagó. GRÀCIES.
Thyerri, cel·lebro que t'hagi agradat aquesta petita construcció, feta ja fa uns quants anys, però que m'ha resultat molt útil per a la construcció de la meva instal·lació.
Però sembla que sí hi ha d'haver espai per poder entrar per la via de més amont, posant el canvi a l'alçada de la xemeneia.
RailwayManiac escrigué:
Amadeu, Vols perforar un túnel a la torre de respiració dels banys de tots els veïns ?
Ah! No!!! ja vaig fer l'estudi pertinent, al seu moment, i vaig desestimar-ho!! Però, nois! perquè voleu canviar el traçat en aquest punt? és que no us agrada? Ja fa molts anys ue està funcionant així, i em va bé. No hi ha pas contemplat de fer cap canvi en aquest punt... Ni tan sols n'he parlat... perquè voleu resoldre un problema que no existeix?
KTK escrigué:
Olot escrigué:
... Jo, que tinc facilitat per a viatjar al futur, he vist aquesta zona acabada amb un gran edifici posat en el mateix indret a on volia posar l'estació d'Igualada, amb una via de pas sortint pel bell mig del carrer, qie també fa carrilet... i us asseguro que quedarà molt bé.
Se m'acudeix que podria quedar bé un edifici de dormitoris per als ferroviaris. és un suggeriment.
Salut
Xavi -KTK-
Gràcies per el suggeriment, Xavi. En els meus viatges al futur, hi he vist un lloc per a dormir-hi, si... però no és pas per als ferroviaris (tot i que ells també hi poden passar, si volen!)
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Jul 26, 2024 6:47 pm
Olot escrigué:
...
Thyerri, cel·lebro que t'hagi agradat aquesta petita construcció, feta ja fa uns quants anys, però que m'ha resultat molt útil per a la construcció de la meva instal·lació.
A TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG, Mitjans y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dl Ago 05, 2024 11:21 pm
Molt millor que a ple sol
A Olot li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Ago 06, 2024 3:53 am
m'agrada aquest ultima imatge, on es veu la silueta del tren...
salutacions
mallet73
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Ago 06, 2024 11:29 pm
Espero que aquesta també t'agradi, Carles, tot i que alguna cosa també ha canviat aquí des de que vaig fer la foto, fa un parell de setmanes, i ja no té la mateixa aparença.
Em semblava que l'havia pujat, aquesta foto, però ara mateix no he sigut capaç de trobar-la, quina cosa em fa pensar que es va quedar penjada pel camí...
A Pau, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Ago 10, 2024 9:24 am
Igual com ahir, desitjo bona vesprada a tots els membres de TRENS,CAT, mentre, igual com ahir, també espero el metro... Tot és igual com ahir, fins i tot la imatge...
UN MOMENT!! Tot és igual que ahir? absolutament tot?
A TramBlau, MALLET73, Pau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Pau Trenjardinaire
Ubicació : Rubí (vallès occidental) Edat : 29 Data d'inscripció : 11/11/2012 Nombre de missatges : 126
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Ago 10, 2024 11:03 am
Olot escrigué:
Igual com ahir, desitjo bona vesprada a tots els membres de TRENS,CAT, mentre, igual com ahir, també espero el metro... Tot és igual com ahir, fins i tot la imatge...
UN MOMENT!! Tot és igual que ahir? absolutament tot?
Us proposo el joc de les diferències...
Sembla que l'andana està més neta i que el rellotge marca una altre hora, i sembla també que no hi ha un llistó de fusta al sostre, apart d'això no he trobat res més
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Ago 10, 2024 12:20 pm
Correctíssim, Pau!!
El llistó de fusta només era un dels suports de les llamperes, que era mal posat. I també és correcte: he posat el rellotge en hora, si!
Però el que mes feina m'ha donat és la gran neteja, no només de l'andana sinó també de les vies i la grava, etc.
A simple vista es veu molt mes la diferencia que en la foto, que no fa justícia a les més de tres hores que m'hi he passat...