TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Següent
AutorMissatge
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1332

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDt Set 03, 2024 4:51 am

BBona tarda Amadeu,

No et demanis disculpes! El Fòrum és un hobby, no el Centre d'impostos! riuuu riuuu riuuu

Gràcies per tots aquests detalls! Òbviament has tingut sort i has fet una gran oferta!

Salutacions,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Set 05, 2024 8:50 pm

Estic massa desconnectat del Fòrum (i també del mont) en aquests darrers dies... però no patiu pas, perquè...

El gran merder continua... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Granme10

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Set 05, 2024 9:14 pm

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Set 05, 2024 9:24 pm

Ufff...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Set 05, 2024 9:30 pm

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Donde13

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 06, 2024 11:10 am

RailwayManiac escrigué:
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Mitjans escrigué:
Ufff...

TramBlau escrigué:
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Donde13

I penseu que tot aquest muntatge de fils només és per a l'estació de Font-Alba!!!

riuuu

És a dir que després venen, Sot del Bac, Carbonelles, i Puig-Oriol!!!

Què? n'hi ha per a parar ximple o no?

geek

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 06, 2024 5:51 pm

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 06, 2024 8:08 pm

Doncs imaginat si tinc el dilema a cada dos fils!!

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop

Ubicació : Madrid
Edat : 51
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 448

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 06, 2024 10:24 pm

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Molt bó aquest video!!!! A mi em passa igual.... en el tema de la electricitat son molt dolent....

El meu germà gran diu que: "si me pongo a enchufar cables, fundo los plomos de la línea Alicante-Madrid".

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Un abraçada. Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDc Set 11, 2024 11:58 pm

Boníssimes fotos de circulacions, sobretot la darrera arran de terra. super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Set 12, 2024 8:03 pm

Gràcies, Narcís... Very Happy

Els treballs continuen a molt bon ritme als FFCC de La Terrassa...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Ggj10

A TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 12:14 am

Això de fer la part elèctrica del circuit és lo pitjor......
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 2:49 am

La gran avantatja de tenir diversos fronts oberts, és que sempre et pots evadir de les feines que no t'agraden.

riuuu

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Img22044

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Img22045

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 3:17 am

Hola a tothom,

Amadeu, hi ha una cosa que no entenc. Des que em vaig registrar al fòrum, veig una xarxa que encara està en construcció, però no puc esbrinar si estàs construint la teva xarxa o si la reconstrueixes? Com que segueixo les aventures dels Chemins de Fer de la Terrasse, tinc la impressió de veure una xarxa abandonada i després el propietari de la qual va decidir refer-ho tot... scratch pensativ scratch pensativ

Salutacions,

Christophe

A Olot, TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 8:36 am

Bon pregunta, Christophe... Very Happy

Dons mira, és una mica de tot: per una banda estic acabant la construcció començada fa uns 30 anys. Actualment gairebé tot és començat, però hi ha encara moltes coses per a acabar.

En algun cas la meva instal·lació ha sofert algun abandó, i llavors la he reconstruït, però això és el resultat de no haver acabar mai amb la meva xarxa...

No estic segur de si se m'entén o no...

pensativ

El cas del desmuntatge del Pont del Gat, no us té pas d'alarmar: és previst el seu desmuntatge per a poder fer manteniments, o qualsevol altra tasca, com ara que estic rejuntant el terra de la meva terrassa. Demà mateix tornaré a muntar-lo, o com a molt demà passat.

I el cas del cablejat, mai encara he arribat a fer funcionar el meu Ferrocarril en Miniatura amb el cablejat previst, sinó amb un de provisional. És a dir que, des de que vaig posar la primera pedra en el meu tren que tinc previstos una sèrie de seccionaments a la via, per a fer-lo funcionar de forma semi-automàtica.
Però que ha passat en realitat? que durant tots aquest anys de construcció, vaig optar per puntejar tots els seccionaments i fer anar el gran oval de forma completament manual, sense cap seccionament... tot i havent-hi ja posada una part de tot el cablejat que hauria d'acabar sent el definitiu, algun dia.

I ara... bé, després de les obres de casa meva, en les que vaig desmantellar el moble de l'interior, que suportava la via i la instal·lació elèctrica provisional... dons potser ara és el moment de fer la instal·lació definitiva...

I en aquest punt em trobo ara, Christophe: estic refent la instal·lació elèctrica que ha de ser la definitiva.

Very Happy

Espero haver-me explicat.

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 9:02 am

Me'n alegro de saber que ets seguidor del meu fil a VML... Very Happy

En tot cas ja deus saber que abans del fil CF de La Terrasse, hi havia hagut uns quants fils (tot un serial) sota el títol "Mon réseau 20 ans après"

Finalment vaig decidir de unificar el títol del fil perquè ja feia 20 anys que parlava de "mon réseau 20 anys après" !

Malauradament el fil de VML es troba ara mateix bastant endarrerit ( fa més d'un any que no hi postejo ) Hauria d'actualitzar-lo...

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 9:11 am

Però cal destacar que acabaràs abans que les obres d'ADIF, (RENFE) a la R3 i al corredor Mediterrani riuuu riuuu riuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 9:20 am

Gràcies Amadeu, ho entenc!

I només tindria una paraula: coratge!!!!!!!!!!!!!!! affraid hein80 affraid hein80 affraid hein80

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Set 13, 2024 9:22 am

Gràcies, Christophe!

Very Happy

super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Set 14, 2024 8:09 pm

ahir vaig fer una petita visita matinal.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Img_4369

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 Img_4370

salutacions

mallet73

A Olot, TramBlau, TOG, betulo237, RailwayManiac y a lesage Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Set 14, 2024 9:30 pm

Hola a tots,

Has posat els dos Gmeinders un al costat de l'altre? La foto fa la impressió que la d'en Carles és més gran que la d'Amadeu, però això pot ser un efecte de perspectiva... scratch pensativ

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Set 15, 2024 6:17 am

Crec que deu ser un efecte de la perspectiva, perquè al natural semblaven ben iguals...

Very Happy

Gràcies, Carles, per la visita, en la que malauradament no ha pogut haver-hi cap circulació a causa del Pont del Gat, que es trobava desmuntat...

Espero que ben aviat tinguem la oportunitat de refer-nos d'aquesta petita mancança. i que tornis a venir.

Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Set 15, 2024 7:13 am

Gràcies Amadeu! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Set 15, 2024 11:11 pm

RailwayManiac escrigué:
Hola a tots,

Has posat els dos Gmeinders un al costat de l'altre? La foto fa la impressió que la d'en Carles és més gran que la d'Amadeu, però això pot ser un efecte de perspectiva...  scratch  pensativ

Amicalment,

Christophe

són exactament iguals, tot i que un es fet amb tall làser i l'altre en 3D, les mides són presses del planell que l'Amadeu em va facilitar, no hi pot haver molta més diferència, un milimetre o decimes

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDl Set 16, 2024 1:12 am

Graciès, Carles ! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 38 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 38 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Següent