El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Set 13, 2024 3:17 am
Hola a tothom,
Amadeu, hi ha una cosa que no entenc. Des que em vaig registrar al fòrum, veig una xarxa que encara està en construcció, però no puc esbrinar si estàs construint la teva xarxa o si la reconstrueixes? Com que segueixo les aventures dels Chemins de Fer de la Terrasse, tinc la impressió de veure una xarxa abandonada i després el propietari de la qual va decidir refer-ho tot...
Salutacions,
Christophe
A Olot, TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Set 13, 2024 8:36 am
Bon pregunta, Christophe...
Dons mira, és una mica de tot: per una banda estic acabant la construcció començada fa uns 30 anys. Actualment gairebé tot és començat, però hi ha encara moltes coses per a acabar.
En algun cas la meva instal·lació ha sofert algun abandó, i llavors la he reconstruït, però això és el resultat de no haver acabar mai amb la meva xarxa...
No estic segur de si se m'entén o no...
El cas del desmuntatge del Pont del Gat, no us té pas d'alarmar: és previst el seu desmuntatge per a poder fer manteniments, o qualsevol altra tasca, com ara que estic rejuntant el terra de la meva terrassa. Demà mateix tornaré a muntar-lo, o com a molt demà passat.
I el cas del cablejat, mai encara he arribat a fer funcionar el meu Ferrocarril en Miniatura amb el cablejat previst, sinó amb un de provisional. És a dir que, des de que vaig posar la primera pedra en el meu tren que tinc previstos una sèrie de seccionaments a la via, per a fer-lo funcionar de forma semi-automàtica. Però que ha passat en realitat? que durant tots aquest anys de construcció, vaig optar per puntejar tots els seccionaments i fer anar el gran oval de forma completament manual, sense cap seccionament... tot i havent-hi ja posada una part de tot el cablejat que hauria d'acabar sent el definitiu, algun dia.
I ara... bé, després de les obres de casa meva, en les que vaig desmantellar el moble de l'interior, que suportava la via i la instal·lació elèctrica provisional... dons potser ara és el moment de fer la instal·lació definitiva...
I en aquest punt em trobo ara, Christophe: estic refent la instal·lació elèctrica que ha de ser la definitiva.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Set 14, 2024 8:09 pm
ahir vaig fer una petita visita matinal.
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG, betulo237, RailwayManiac y a lesage Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Ds Set 14, 2024 9:30 pm
Hola a tots,
Has posat els dos Gmeinders un al costat de l'altre? La foto fa la impressió que la d'en Carles és més gran que la d'Amadeu, però això pot ser un efecte de perspectiva...
Amicalment,
Christophe
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Set 15, 2024 6:17 am
Crec que deu ser un efecte de la perspectiva, perquè al natural semblaven ben iguals...
Gràcies, Carles, per la visita, en la que malauradament no ha pogut haver-hi cap circulació a causa del Pont del Gat, que es trobava desmuntat...
Espero que ben aviat tinguem la oportunitat de refer-nos d'aquesta petita mancança. i que tornis a venir.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Set 15, 2024 7:13 am
Gràcies Amadeu!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Set 15, 2024 11:11 pm
RailwayManiac escrigué:
Hola a tots,
Has posat els dos Gmeinders un al costat de l'altre? La foto fa la impressió que la d'en Carles és més gran que la d'Amadeu, però això pot ser un efecte de perspectiva...
Amicalment,
Christophe
són exactament iguals, tot i que un es fet amb tall làser i l'altre en 3D, les mides són presses del planell que l'Amadeu em va facilitar, no hi pot haver molta més diferència, un milimetre o decimes
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dl Set 16, 2024 1:12 am
Graciès, Carles !
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]