TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Següent
AutorMissatge
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1261

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 9:37 am

La visita d’inspecció d‘obres als Ferrocarrils de la Terrassa, tanmateix a estat una gran ocasió, per a responsables d’altres companyies ferroviàries, com una molt útil i valorada formació tècnica en el plantejament, disseny i realització d‘obres i reestructuracions de gran envergadura, en infraestructures ferroviàries.

Algunes fotos més d'aquesta interessantíssima jornada.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_213
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_214
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_215

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_216
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_217
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_218

La realització d'obres de grn magnitud impliquen l'aturada de servei. Aqui el material esperant tornar a circular properament.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Z2023010

Bells recons molt ferroviaris.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Z2023011

La vegetació per la seva part fa la seva feina en aquells llocs on no n'hi ha activitat.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 20230610

La veterana 704 espera pacientment sota el sol i sota la pluja
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_219
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_220

L'impressionat i vertiginós viaducte metàl·lic.
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Zimg_221

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img_2063

Ha estat una meravella poder copsar in-situ la magnitud i detalls d'aquestes tasques

Molt agraïts
Xavi KTK

A Francesc, TramBlau, lluis7, TOG, el terrat de margarit, gobling y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 9:52 am

Amics, gracies per comentaris i respostes!!

Very Happy

Sisu escrigué:
Me n'alegro de veure que les feines avancen i que hi ha previsions d'acabar-les en un termini raonable.
Em farà molt content visitar-te i xerrar una estona.
...

Gràcies, Narcís. A mi també m'agradaria molt que vinguessis. Però... no cal pas esperar, pots venir demà mateix, si vols!

Very Happy

TramBlau escrigué:
Amadeu, quin tipus de valastro utilitzes?, un dia ho vas comentar i no aconsegueixo trobar on ho vas dir.
Pere

Gràcies per la pregunta, Pere. super12

El balast que utilitzo és un balast de granit, mida ull de perdiu. El vaig comprar a una empresa de Granollers que feien llambordes. Em varen dir que el balast els hi venia de França.

Aquesta tardor vaig voler tornar-hi, però malauradament la fàbrica ja no existeix. O sigui que la meva informació ja no val per a res.

Si vols un bon balast, ben maco i realista, has de fer la carretera que va de Les Borges del Camp al coll de l'Alforja. Just després de passar la vila de l'Alforja començaràs a trobar pedreres. Allà jo n'hi he vist de ben adequada per a nosaltres. Very Happy

A alejandro sasplugas y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 9:57 am

Ah, Xavi!!

Bones fotos, com no podia ser de cap altra manera!! (i boniques paraules també).

Moltes gràcies per compartir-les amb nosaltres.

super12

Very Happy

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 7:58 pm

En Xavi sempre fa unes fotos genials, gràcies pel reportatge.
Magnífiques obres Amadeu, moltes ganes de veure-ho en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac

Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1332

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 6:00 am

Gràcies per aquestes fotos increïbles, KTK!  aplaud  aplaud  aplaud

És surrealista!  genial  genial  genial  genial  genial  genial  genial  genial  genial  genial  genial

Sembla una obra de Escher !  Pancarta cor  Pancarta cor  Pancarta cor

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Mc_esc10
MC Escher, Maison aux escaliers, 1951, Lithographie (blog.artsper.com)

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 8:02 am

Be, nois, haig de dir que em sorprenc a mi mateix del que sóc capaç de fer, a mida que vaig agafant el ritme. O potser és a mida que m'apropo al final... no ho sé, però jutgeu vosaltres mateixos:

L'estació de Puig-Oriol, les noves planxes del sostre són gairebé acabades, a falta del muntatge definitiu, tots els arrebossats són acabats i gairebé tota la planta de l'estació ha rebut la capa d'impermeabilitzant.
En aquesta vista ho podem veure tot:

Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20931

Una vista des de l'altra banda de l'estació:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20930

En acabar he tingut de tapar-ho tot perquè començava a ploure, per la qual cosa no podreu veure les noves tapes per la part exterior encara avui. Per a tapar-ho he utilitzat el material amb el que estic impermeabilitzant. Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20932

Espero que dintre dels propers dies aquesta estació farà un canvi extraordinari, si bé no acabaré la decoració fins més endavant. Very Happy

Vaig dir que els trens podrien arribar a Sot del Bac abans de l'estiu, i molt probablement així serà!!
Si no es torça res, per a molt que continuï plovent, l'arribada dels trens a Sot del Bac és imminent!  

sii

Us sembla poc el que s'ha fet a la terrassa en un sol dia? dons encara hi ha més:  Very Happy

https://trenscat.forosactivos.net/t1255p475-l-estacio-de-sot-del-bac-ffcc-de-la-terrassa#132913

A TramBlau, lluis7, gobling y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 5:32 am

Quan miro les fotos tinc un sentiment d'admiració per la feinada que has fet, és impressionant. I mira que la vas tenir anys parada l'obra.....
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 8:22 am

Sisu escrigué:
Quan miro les fotos tinc un sentiment d'admiració per la feinada que has fet, és impressionant. I mira que la vas tenir anys parada l'obra.....

+1. Una obra immensa, amb molta planificació i moltes reformes i moltíssimes fotos de cada una de les etapes, que si no ho tens una mica ordenat no saps ben bé de quina etapa son o de quantes reformes hi ha hagut, és el tren amb més àlbums de fotos i de llarg, però a darrera de cada detall hi ha la ma de un mestre que et fa gaudir seguint-lo.

applaud applaud applaud applaud applaud

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 8:50 pm

ignasibaga escrigué:
Sisu escrigué:

+1.  Una obra immensa, amb molta planificació i moltes reformes i moltíssimes fotos de cada una de les etapes, que si no ho tens una mica ordenat no saps ben bé de quina etapa son o de quantes reformes hi ha hagut, és el tren amb més àlbums de fotos i de llarg, però a darrera de cada detall hi ha la ma de un mestre que et fa gaudir seguint-lo.

applaud  applaud  applaud  applaud  applaud

+1

mallet73

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 10:45 am

ignasibaga escrigué:
Sisu escrigué:

+1.  Una obra immensa, amb molta planificació i moltes reformes i moltíssimes fotos de cada una de les etapes, que si no ho tens una mica ordenat no saps ben bé de quina etapa son o de quantes reformes hi ha hagut, és el tren amb més àlbums de fotos i de llarg, però a darrera de cada detall hi ha la ma de un mestre que et fa gaudir seguint-lo.

Gràcies tant per participar en aquest fil, com per aquests comentaris tant reconeixedors. Very Happy

Tens molta raó Ignasi, és ben cert que entre mig de tantes fotos només caldria desordre. Per sort, sempre he anat arxivant les fotos, quina cosa em permet saber quan i com vaig fer tal cosa o tal altra... Very Happy

Olot escrigué:
Amics, ja us vaig dir que treballava a mig gas. Per això durant aquests darrers dies no he penjat més fotos. Però no us espanteu pas, que de treballar treballo. El que passa és que he optat per a fer un resum de tant en tant, i ja està. D'aquesta manera jo. que  vaig curt de temps, no dedico tant de temps al fòrum. Per altra banda no us canso mostrant sempre fotos que poden semblar iguals...

D'acord amb aquesta filosofia, ara us presento el resum dels darrers treballs fets al Circuit de FFCC de La Terrassa:

Impermeabilitzacions, impermeabilitzacions, i més impermeabilitzacions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20949

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20948

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20950

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20952

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20951

Acabades les impermeabilitzacions, opto per plantejaments de vies...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20954

He preferit canviar alguns radis de corba per un tema de gàlibs.

Mentrestant, cada tarda del món rebem una bona dosi d'aigua...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20953

Finalment val a dir que, mentre hi havia un raig de sol entre pluja i pluja, tot i que no hi ha encara vies a Sot del Bac, hi ha arribat un tren!

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20955

És clar que han estat només els vagons, pitjats per una màquina, que no ha arribat a entrar al túnel... Very Happy

Després, un equip de via i obres ha mirat de netejar la via del túnel i han volgut fer-hi passar una màquina, però no hi ha arribat per molt pocs metres...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20956

I allà s'ha quedat, perquè tot i havent-hi treballat, les rodes han trobat la via massa bruta... i ha tingut de ser rescatada...

A KTK, el terrat de margarit, gobling y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 5:57 pm

Primers moviments de material durant aquests dies de proves a Puig-Oriol:

https://youtu.be/ERxw-VmWFZE

https://youtu.be/Jhd2HsWvmUM

A TramBlau, josepmaria, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 6:07 pm

Felicitats per cada vídeo! ok ok
I a més, sóc el primer a veure els seus 2 vídeos! riuuu

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 7:23 pm

Gràcies, Thierry!

És clar, quan t'has connectat aquest matí feia escassos minuts que els havia penjat.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 9:07 pm

super12 super12 aplaud aplaud aplaud

Quan miro la diferència d'alçada entre els ponts em faig creus que puguis guanyar aquest desnivell....

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 9:12 pm

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 12:21 am

Gràcies per l'observació, Narcís. Very Happy

No és tant per un tren de muntanya.

Very Happy

El punt més alt del traçat és al mig del Pont del Gat, mentre que el més baix és a Sot del Bac. D'un a l'altre hi ha 80 cm de diferència. Vist així no sembla tant, oi? Very Happy

A demés el traçat és llarg. Les pendents han estat molt cuidades: mai passo del 35 per mil, tret de dos punts molt curts a on toco els 40 per mil. Ara imagina't que hagués pogut fer amb pendents tipus com el Bernina o el tren groc, de l'ordre d'un 60/70 per mil!! Però volia assegurar-me de que els trens pujarien.

Tot està molt estudiat. És una part que he fet amb molta cura. Very Happy

A KTK y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 12:41 am

Amics, el caos m'esgota. Per sort ja estic acabant. Crec que la setmana vinent podria tenir acabades les "obres grans" i a partir d'aquí fer neteja a la meva terrassa.

pensativ

Si ho aconsegueixo, el proper cap de setmana podria tenir les vies de Sot del Bac llestes, i tal com havia promès malgrat el riure d'alguns incrèduls, els trens haurien arribat a Sot del Bac abans de l'estiu, que comença dimecres de l'altra setmana. Very Happy

A alguns visitants que varen venir fa dues setmanes els hi vaig prometre que abans de dos mesos tindríem circulacions, i així serà.

I fa molt, molt de temps vaig dir que el tren seria acabat per Sant Joan, tot i que no vaig dir de quin any! riuuu
Dons bé, això també quedarà complert, perquè serem als vols de Sant Joan per aquelles dates!

Fent balanç, si acompleixo el meu objectiu de la setmana vinent, quedaran per fer encara molts detalls, però els trens no només arribaran a Sot del Bac, sinó que faran la volta inferior complerta. D'aquí a fer TOT el traçat, em faltarà ben poc, perquè només em faltaria posar una via provisional per a passar per Carbonelles i fer la baixada cap al pont.

I ja està.

Very Happy

Com ho veieu?

A KTK, Mitjans, el terrat de margarit y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 2:56 am

Pas a pas, sense córrer i aviat veurem circulacions. ok ok ok ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 3:25 am

Com és aquest impermeabilitzant ?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 9:57 am

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2023 12:29 am

Els treballs continuen a la Terrassa... Very Happy

Aquestes són les darreres novetats:

En aquesta època de l'any val la pena d'aprofitar les hores de menys calor val la pena treballar de nit.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img-2144

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20961

En aquesta imatge podeu veure l'aspecte que oferia ahir vespres la futura estació de Puig-Oriol

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20963

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 Img20962

A TramBlau, lluis7, KTK, Mitjans, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2023 1:53 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2023 3:28 am

Ja són les vies definitives?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDg Jun 18, 2023 10:46 am

Efectivament, Narcís: són les vies definitives, però encara en un muntatge provisional. Aquest m'ha servit com a prova definitiva dels gàlibs, i encara hi he fet alguna petita modificació/retoc d'algun radi de corba.

Però ara si, les vies es quedaran al seu lloc definitivament, exactament com estan ara mateix, un cop les torni a muntar a sobre de la seva base a sobre de la capa aïllant.

Very Happy

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19506

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitimeDl Jun 19, 2023 12:41 am

Aquestes 2 ultimes imatges m'encanten!! Enamorat Enamorat somriu somriu somriu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 18 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 18 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Següent