TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)

Ir abajo 
+25
alejandro sasplugas
MALLET73
ostman
Maxx_Rivoli
Sisu
ignasibaga
peps
TramBlau
Olot
Sonderzug
Mitjans
Miquel Angel
flyfabio (†)
TOG
maquinista
tram47
Shay
ulises
FACTOR
E4lok
KTK
ut800035 (†)
josepmaria
Mak
jaume
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 10:03 am

Fotos del primer plantejament "in situ", fetes aquest vespre:  Very Happy

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20885

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20887

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20886

L'emplaçament és el correcte, però l'altura encara no: falta pujar el nivell de la via...

I ara amb el pont abaixat... Very Happy

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20890

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20888

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20889

A TramBlau, lluis7, TOG y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1376

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 10:07 am

Ostres Amadeu, deixa alguna cosa per demà. quin fart de fer coses, no pares.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 6:04 pm

M'he passat la vida deixant coses per demà, Albert. Quan arribi el dia que no hi hagi demà, m'agradaria tenir-ho tot fet.

Very Happy

A MALLET73, josepmaria y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 10:45 pm

Olot escrigué:
M'he passat la vida deixant coses per demà, Albert. Quan arribi el dia que no hi hagi demà, m'agradaria tenir-ho tot fet.

Very Happy

smiley-char013 smiley-char013 super12 super12 super12
Sembla un proverbi Xinès!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 1:41 am

Don no, Carles, no és xinès, ni tampoc és cap pensament de Confuci; és meu.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 3:57 am

En aquest fil hi ha el muntatge de l'agulla Y, jo em refereixo a la triple.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 6:11 am

Ostres Amadeu, sembla que hagis estat tocat per alguna mena de "raig" diví que t'ha fet despertar. Després de tant de temps amb el circuit mig parat, de cop i volta veig tot els canvis i quasi no m'ho crec.
Estic molt content de veure tot el que estàs fent i me n'alegro per tu que hagis recuperat la il·lusió de construir el circuit.

Bravo!!! Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 7:08 am

ignasibaga escrigué:
En aquest fil hi ha el muntatge de l'agulla Y, jo em refereixo a la triple.

Bé, si, de moment hi he abordat la construcció del kit de l'agulla en Y, efectivament. Però ara tocarà parlar-hi de la triple.

Wink

Ara, que ja t'avanço que si, és tal com tu dius: la he fet a partir de dues agulles que tenia inservibles. El cor del mig, en canvi no és pas un de R1 sinó el d'un creuament a 45º. Però shhhit, que encara no n'he parlat i estem fent espòiler!

schhhhhht schhhhhht schhhhhht

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 7:13 am

Sisu escrigué:
Ostres Amadeu, sembla que hagis estat tocat per alguna mena de "raig" diví que t'ha fet despertar. Després de tant de temps amb el circuit mig parat, de cop i volta veig tot els canvis i quasi no m'ho crec.
Estic molt content de veure tot el que estàs fent i me n'alegro per tu que hagis recuperat la il·lusió de construir el circuit.

Bravo!!!  Felicitats

Moltes gràcies, Narcís, per aquestes paraules que són molt encertades. Pot ser si que he estat tocat per alguna mena de raig diví. Mira, confesso que no ho havia pensat, però potser si que és això!

riuuu

De fet, jo tampoc dono crèdit al que veuen els meus ull cada cop que surto a la terrassa... En qualsevol cas ja tocava, oi?

Very Happy

I jo també estic content de tornar-te a llegir, per fi! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 7:34 am

Sí, de vegades no ho entenia i mirava d'empenyer, però al final la cosa sembla que per fi tira endavant.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 9:31 am

Sisu escrigué:
Sí, de vegades no ho entenia i mirava d'empenyer, però al final la cosa sembla que per fi tira endavant.

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDc Maig 24, 2023 9:34 am

Olot escrigué:
estem fent espòiler!

schhhhhht schhhhhht schhhhhht

riuuuu

parpaleig2 parpaleig2 parpaleig2 parpaleig2 parpaleig2 parpaleig2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 7:22 pm

Donada la imminent recuperació del servei fins a Sot del Bac, ja començo la construcció del dipòsit de vagons i automotors.

Per a fer-lo m'estic servint d'una compra que vaig fer a molt bon preu a Trens per a Tots, a Molins de Rei. En realitat hi havien prou peces com per fer la fàbrica del mòdul del mateix nom, a demés de la fàbrica que hi ha d'haver a Sot del Bac, i encar em sobraria alguna peça, per a qui sap què...

Dons curiosament començo per el "qui sap què...", donat que m'ha semblat que és un material ideal per a aquesta construcció, que haurà de ser llarga com per a acollir els meus automotors i, tal com recordareu, en tinc de ben llargs.

Very Happy

També em serveixo de composite sobrant que volta per la terrassa des de fa alguns dies, per a fer-ne peces de reforç, etc, a demés d'algun altre material que aniré anomenant oportunament.

Començo per el lateral. Llarg de 113 cm aproximadament (110 cm interior útil).

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20921

Les peces vermelles són peces que he fet jo per a no arrencar-les d'altres peces senceres que guardo per als treballs als que en realitat anava destinat tot aquest material.

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20929

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20920

Aquí es veu el cul de l'edifici en construcció

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20927

Tot el conjunt

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20928

I per acabar, un plantejament de com pot quedar l'edifici un cop muntat:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20924

L'edifici està cobert per un tros de policarbonat que em va sobrar de la construcció d'un voladís a casa, amb el que faré el sostre del dipòsit.

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20925

I aquí l'edifici sense sostre.

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20926

A TramBlau, lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 8:15 pm

M'encanta l'estètica de la construcció. Això de trobar coses de saldo és un tresor.
Molt bona feina.

I el sostre com l'acabaràs?. No tindrà teulada o terrat?
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 927

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 8:37 pm

Bon començament.  aplaud
No puc esperar a veure què passa!


trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 3:17 am

genial genial genial genial genial genial

em sembla que al finals de les vies hi ha dos topalls de LGB , un pensament, hi van aquests o uns altres?, aquest tipus de topall tenen un tros de via darrera la travessa del topall que ocupa un espai que queda mort i en un espai cobert cada cm val molt, seria possible posar un topall que ocupi el mínim espai possible?

pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu

A alejandro sasplugas li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 8:02 am

Gràcies per els vostres comentaris, respostes i preguntes, amics!

Very Happy

Sisu escrigué:
M'encanta l'estètica de la construcció. Això de trobar coses de saldo és un tresor.
Molt bona feina.
I el sostre com l'acabaràs?. No tindrà teulada o terrat?

Si, va molt bé això de tenir paciència i buscar l'ocasió, perquè segur que sempre arriba alguna cosa bona i barata. super12

El sostre serà un terrat enquitranat, que no terrassa!  riuuu

Tonton escrigué:
Bon començament.  aplaud
No puc esperar a veure què passa!

trenscat2

Ni jo, Thierry, ni jo!!

bounce  bounce  bounce  bounce

Estic tant entusiasmat com impacient!! Very Happy

ignasibaga escrigué:
... em sembla que al finals de les vies hi ha dos topalls de LGB , un pensament, hi van aquests o uns altres?, aquest tipus de topall tenen un tros de via darrera la travessa del topall que ocupa un espai que queda mort i en un espai cobert cada cm val molt, seria possible posar un topall que ocupi el mínim espai possible?
pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu

Tens tota la raó, Ignasi. Sempre que utilitzo algun d'aquests topalls li tallo la part "sobrant" de carril, de manera que queda més lògic, aprofitat, i estètic. Ara bé, aquestes només hi són de plantejament. Aquí hi posaré alguna altra cosa perquè, precisament, es tracta de no malgastar espai! Al final potser hi posaré unes toperes meves... Està per a decidir, perquè encara no he arribar al moment. O sigui que si vols aportar idees, és el moment per a fer-ho..

Polzeamunt

I per acabar, passo a mostrar-vos les fotos dels treballs d'avui a Sot del Bac, a veure que us semblen: Very Happy

Treballs de desbrossat de l'explanada de l'estació i aixecament de vies:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20935

Ah, i prèviament, collat del sobre de la paret, fet de composite. Crec que li dóna un aire més d'acabat, oi?

Very Happy

Cal preparar l'estació per a rebre, també, una capa impermeabilitzant. Només les vies del túnel d'arribada es queden a on són:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20933

Tot seguit he començat alguns enderrocs, de cara a l'ampliació de la platja de vies. Caldrà fer un nou terraplè, guanyant espai al riu que passa per sota del pont llevadís... Wink

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20934

Treballs d'anivellat de la prolongació de la base de via. Tal com ja us vaig dir, aquesta constitueix la última execució d'obra "dura" dels FFCC de La Terrassa. Very Happy

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20937

A mida que vaig desmuntant estacions, cada cop és més gran l'estoc de vies !

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20938

Per acabar, una perspectiva que permet veure junts tots els treballs que s'estan fent als FFCC de La Terrassa en aquest precís moment.

Very Happy
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Img20936

A TramBlau, MALLET73, lluis7, KTK, alejandro sasplugas, el terrat de margarit y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 9:20 am

L'inici de un gran pas. aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 927

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 5:37 pm

Què és "topalls"?

Això:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Topall10

Si és així, tinc la meva solució de 2 cm: a la pàgina 11:
https://trenscat.forosactivos.net/t3594p250-el-meu-projecte-lgb-lila-gazon-la-plana-bedoll

Tot el que necessites és una impressora 3D

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1208

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDl Jun 05, 2023 8:20 pm

Avantatges dels circuits exteriors, tot es degrada com a la realitat. L'estació de Sot del Bac no es va omplir de pols, sinó d'herbes, i ara sembla que ha passat la maquinària netejant l'esplanació. No m'estranya que hagis agafat aquest ritme frenètic quan els resultats són tan evidents.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 2:22 am

Tonton escrigué:
Què és "topalls"?

Això:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Topall10

Si és així, tinc la meva solució de 2 cm: a la pàgina 11:
https://trenscat.forosactivos.net/t3594p250-el-meu-projecte-lgb-lila-gazon-la-plana-bedoll

Tot el que necessites és una impressora 3D

trenscat2

És exactament això un topall, Thierry.

I moltes gràcies per la teva solució, que jo trobo una opció molt bona. Very Happy

ulises escrigué:
Avantatges dels circuits exteriors, tot es degrada com a la realitat. L'estació de Sot del Bac no es va omplir de pols, sinó d'herbes, i ara sembla que ha passat la maquinària netejant l'esplanació. No m'estranya que hagis agafat aquest ritme frenètic quan els resultats són tan evidents.

Moltes gràcies per la teva resposta, Ignacio.

Tens raó, no és pas estrany... però avui no tiro. Es tenen dies, tot i el frenesí que porto darrerament.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 2:25 am

SI SENYOR, Thierry, molt bona solució, a més l'Amadeu també té impressora
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 5:29 am

Els murs de pedra de Sot del Bac ja han agafat una mica de pàtina......
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 927

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 6:11 am

ignasibaga escrigué:
SI SENYOR, Thierry, molt bona solució, a més l'Amadeu també té impressora

Si algú ho necessita. Envia'm un missatge privat amb la teva adreça de correu electrònic. T'enviaré el fitxer en format STL (o .3mf, ja no ho sé).
Aquest para-xocs està dissenyat per integrar perfectament les travesses LGB.
Per tant, el tap es subjecta pel rail, ell mateix fixat mitjançant cargols a la base de la via.
I per suportar el clima belga, els imprimeixo en PETG.

trenscat2

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 8:35 am

Si, Thierry, pot interessar i si algú l'interessa i no té impressora l'hi podem fer, et passo el correu, gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 20 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 20 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Següent
 Temas similares
-
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
» L'estació de Puig-Oriol Bifurcació (FFCC de la Terrassa)
» Els automotors Ferrostaal a escala IIm (FFCC de La Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: