El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Editat per darrera vegada per Olot el Ds Abr 22, 2023 10:24 am, editat 1 cop en total
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Abr 21, 2023 2:55 am
Els tres
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Abr 21, 2023 5:06 am
Olot escrigué:
Un nom molt ben trobat, Thyerri.
ulises escrigué:
Un treball minuciós, marca de la casa. Podries fer una foto general de la terrassa? No aconsegueixo fer-me una idea d'on has construït el ramal miner.
Aaah! Es que precisament he fet les fotos de forma que no es vegi clar, o al menys que no sigui fàcil d’orientar-se. Mes que res, perquè hi hagi intriga i sorpresa...
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1581
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Abr 21, 2023 6:16 am
alguns ja ho sabem ... perque ho em vist en viu però ultimament, a cada visita que es fa als FFCC de la Terrassa es veuen forçes avenços en les obres, en material, en estanteries, en moduls ... es un no parar de cinc minuts en cinc minuts que siga la fiesta Amadeu
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Abr 21, 2023 6:24 am
Jo ho vaig veure una vegada i no vaig poder repetir la visualització
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dv Abr 21, 2023 9:24 am
És ben cert, Lluís, que cada dia hi ha coses noves a la meva Terrassa. Fins i tot ha arribat el moment en que no dono l'abast per a publicar-ho tot...
La muntanya, la mina Boada, el tren de l'alt Congost, la mina Cap Avall, i la mina Cap Endins, els nous tallers i cotxeres de vagons i automotors, el pont de la Mina i els altres quatre que estic fent a l'hora, l'últim arc, les agulles palmera, el sot feréstec, el mirador de la terrassa... etc etc etc
Ja veuràs el dia que vinguis, ja...! Ni la coneixeràs la meva Terrassa!!
Ah...! I no és cap festa, ans la contrari, treball ben seriós. Per fi la cosa ha arrencat el vol!
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Abr 23, 2023 9:01 am
Va , no et queixis, que saps que ja hem vist els vídeos.
Puzzle de pedres sense tenir la foto del model és difícil que et surt dues vegades igual, però també és difícil encaixar-ho totes les pedres bé i que quedi curiós
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dg Abr 23, 2023 9:03 am
La pedrera... Mireu que ben posades hi són les pedres!!
Us asseguro que aquí tenen el millor mostrari de pedres que n'he vist mai...
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Abr 25, 2023 4:58 am
Ara ja només faltava això, com deien les "gavetes" (Guardia Civil , pel Thierry) """ con nocturnidad y alebosia """
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dt Abr 25, 2023 7:30 am
Jo cada cop que veig munts de pedres al voral de la carretera mi he de parar...de fet cada cop que pujo a Bagà a l'estiu passo per la carretera antiga i aprofito el camí de baixada..
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dj Abr 27, 2023 2:09 am
ulises escrigué:
Un treball minuciós, marca de la casa. Podries fer una foto general de la terrassa? No aconsegueixo fer-me una idea d'on has construït el ramal miner.
Olot escrigué:
... Aaah! Es que precisament he fet les fotos de forma que no es vegi clar, o al menys que no sigui fàcil d’orientar-se. Mes que res, perquè hi hagi intriga i sorpresa...
Si jo ara poso la foto que em demanes, perdrà aquesta màgia de lo desconegut, per tamt, et demanaré que em donis una mica de temps abans de desvetllar aquest petit misteri. Estic segur de que aviat ho descobrireu. ...
Ignacio, sento no haver posat la foto que m'has demanat. Volia crear expectació. Però com que veig que no n'hi ha, aquí tens una foto que m'han fet avui, en la que m'han agafat in-fraganti. No és pas una vista general de la terrassa, però crec que et situarà. Bé, diuen que val més tard que mai...
Per cert, ja gairebé està acabada. Noves fotos vindran aviat.
A TramBlau, lluis7, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dj Abr 27, 2023 9:16 am
Ostres Amadeu i tant infraganti, no sé que dirien els del departament de treball de qualsevol constructora, gorra i barret per en comptes de casc i fent veure que treballes assentat en una cadira, .... ....
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] Dj Abr 27, 2023 9:40 am
Tres fotografies més, també d'avui.
Em penso que la majoria ja coneixeu aquest automotor, que aquí porta els llums encesos donada l'imminent entrada al túnel. ...
Una bella instantània presa just quan aquesta composició passa per davant de la muntanya de la mina
[/url]
Estat actual de la muntanya, que si arribés a acabar del tot aquest cap de setmana, faria pont la setmana vinent.