El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Ago 27, 2021 7:17 pm
Crec que l'Ignasi parla de la lona que faig servir per els sostres dels vagons..oi ignasi??
es clar canvia molt l'aspecte però pensa que si es per bé es questió d'acostumar-se..
dons si et veig animat però em preocupa ja ques es final d'estiu i aviat el dia escurçarà i farà fresca i pluja per estar a la terrassa..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Ago 27, 2021 10:31 pm
La fresca fa més agradable el treball a la terrassa que no pas la calor de l'estiu, Carles. En quant a la pluja, l'únic que cal és fer com fan a França: deixar-la caure. I si et preocupa que el dia s'escurci, has de saber que ja no es farà mai de nit a la terrassa, perquè precisament aquests darrers dies hi he fet una nova il·luminació amb la que sempre serà de dia:
A TOG, Sonderzug, mikado y a ARIA Els hi agrada aquesta publicació.
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Ago 27, 2021 11:19 pm
Amadeu, lo del folrat del sostre de l'estació fes-ho (millor que t'ho facin ells) amb el vinil que es fa servir per "pintar" els cotxes. Es molt, pero molt resistent als UVA. Primer un de color negre i a sobre un que t'agradi de color. Ves a veure els veins...
IRÈTOLS
Adreça: Carrer de Miquel Porter i Moix 10-12, 08530 La Garriga, Barcelona
Telèfon: 938 71 57 42
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 1:20 am
els ferrocarrils de la terrassa ja són visibles fins i tot de nit!!!
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 1:21 am
Què passa si un material "autoadhesiu" no s'aguanta a l'interior i una pintura apagada a l'interior?
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 1:41 am
Joan moltes gracies. Ho miraré.
Carles, has vist quantres terrasses hi ha a la teva foto nocturna? De fet, la meva filla, quan ho va veure va dir que si passava un avió segurament veuria la terrassa.
Daniel, em penso que no entenc la teva pregunta...
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 5:41 am
L'estació és molt maca, jo li posaria el sostre de vidre, amb una lona encoixinada per tapar-lo quan no funcioni, i així preservar-lo de la intempèrie, però això és el que jo faria
Pere
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 7:35 am
Olot escrigué:
Ignasi, no en tens pas una fotografia d’aquest material?
Albert, no és pas mala idea, però s’ha de tenir en compte que a l’intempèrie, sota el rajos ultravioleta, aquest material probablement no aguantaria gaire temps.
Els trens en porten
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 7:47 am
felicitats Amadeu per la empenta que li estas donant a la terrassa. la caseta ha sofert un canvi inmillorable. i la il.luminacio molt encertada enhorabona i a gaudirla força !!!
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 8:25 am
Gracies, Lluís.
Tot i aixi, la festa encara no ha començat. Només són petits moviments insignificants, de poca monta, i el més horrible: la major part dels treball fets a la Terrassa són fora de l’àmbit del tren...
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 28, 2021 7:34 pm
HORRIBLE és l'espera a la que ens tens..esperant rependré circulacions.. construccció del viaducte....
salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Ago 29, 2021 2:50 am
Se'm fa difícil imaginar que en aquesta terrassa hi havien circulat trens.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Ago 29, 2021 5:25 am
I pel dia a vista d'oreneta, encara que no es veu Amadeu
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Ago 29, 2021 7:10 am
Apa! Exagerats!!
Mira, Pere, justament l’altre dia m’estava mirant aquesta mateixa foto del Google maps. És bastant recent. Ho sé perquè hi ha la taula rodona que va portar la meva filla quan va tornar a casa, i això va ser justament el juliol de l’any passat. Per la posició i allargada de les ombres, jo diria que és feta a primera hora de la tarda, entre novembre i febrer… No podem saber amb certesa la data del dia en que es va fer la foto, però el més probable és que aquestes hores jo fos a dintre de la casa de fusta, treballant. En qualsevol cas tot i amb les hores i hores que he passat a la terrassa, mai hi he sortit. Crec que deuen tenir un sistema que esborra les figures humanes.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dl Ago 30, 2021 7:17 am
ignasibaga escrigué:
Se'm fa difícil imaginar que en aquesta terrassa hi havien circulat trens...
Avui, anant d'excursió, mentre era enfilat per allà a dalt de les muntanyes de La Terrassa, en fer aquesta foto amb un potent teleobjectiu, me'n he en-recordat del teu missatge.
En aquesta foto es veuen clarament els vestigis de que hi havien passat trens. De fet, com pots veure, la via encara es veu en bon estat, igual com el balast. Em pregunto si hi podria passar un tren actualment. Si no hi ha res enfonsat a dins del túnel, i jo crec que no, segurament...
Per altra banda, em plau anunciar-vos que la pintura exterior dels edificis dels tallers de La Terrassa, gairebé està completada.
A TramBlau, MALLET73, alejandro sasplugas, Sonderzug y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dl Ago 30, 2021 9:13 am
qui sap que deus poder veure amb un teleobjectiu tant potent,
Que hi havien passat trens no en tenim cap dubte i unes pàgines més enrere hi ha mostres hràfiques, fins i tot la mateixa que has vist amb aquest teleobjectiu tant potent... ... ... fixet que encara no hi han crescut herbotes.
El que desitgem que es puguin re-emprendre les circulacions amb la millor de les garanties i el més aviat possible, ja que les trobem a faltar, hi havien imatges molt maques
A 4000Talguera li agrada aquesta publicació.
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dl Ago 30, 2021 9:49 am
Amadeu estàs fent una bona feina, En aquests moments no és només el teu ferrocarril el que està tancat per obres; el circuit 4000Talguera també està tancat per reformes en el local.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Ago 31, 2021 5:11 am
salutacions
mallet73
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Ago 31, 2021 7:42 am
Amadeu, no tornis a deixar endarrerir el manteniment de la caseta. Si un cop cada 18 mesos li fas una fregada superficial a la fusta i li fas una mà del Lasur que has fet servir, la tindràs sempre com ara. T'ha quedat preciosa. I si t'ho han de fer no sortira tant car en hores ni diners.
Editat per darrera vegada per Sonderzug el Dt Ago 31, 2021 7:48 am, editat 1 cop en total
Sonderzug Trenjardinaire
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Ago 31, 2021 7:47 am
TramBlau escrigué:
Pere
La terrassa del costat inferior es la sala de festes "LA FLOR DEL CARIBE" oi? Ya tu sabes.
Editat per darrera vegada per Sonderzug el Dc Set 01, 2021 7:30 pm, editat 2 cops en total
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Ago 31, 2021 9:00 am
Sonderzug escrigué:
Amadeu, no tornis a deixar endarrerir el manteniment de la caseta. Si un cop cada 18 mesos li fas una fregada superficial a la fusta i li fas una mà del Lasur que has fet servir, la tindràs sempre com ara. T'ha quedat preciosa. I si t'ho han de fer no sortira tant car en hores ni diners.
No... si... ja...
Tens tota la raó. El problema és que a mi el temps em passa molt més depresa que a vosaltres, la resta dels mortals: entre que ho penso i ho faig... alehop!! ja han passat deu anys!!
Sonderzug escrigué:
TramBlau escrigué:
Pere
La terrassa del costat inferior es la sala de festes "LA FLOR DEL CARIBE" oi? Ya tu sabes.
Ara m'he perdut... no sé pas de que em parles...
Per cert, Joan, avui he anat a visitar els de l'adreça que em vares donar. De moment la persona que feia els pressupostos estava absent. M'han pres nota de les dades i del que vull, però a hores d'ara encara no en tinc cap notícia.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Set 01, 2021 5:27 am
Olot escrigué:
Ara m'he perdut... no sé pas de que em parles...
La terrassa del costat de casa teva es prou animada, no se si eres a casa o no pero una d'aquestes nits d'estiu tenien musica tipus merengue, salsa, ballenato i aquestes coses a tot drap. Llums com per jugar un partit de futbol i gent a dojo.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Set 01, 2021 10:25 am
Aquest estiu? A la terrassa del costat de casa meva? Segur?
Mira, Joan, que pràcticament visc a la terrassa. Si hi ha hagut una cosa d’aquestes a la terrassa del meu costat, sembla que jo ho hauria d’haver vist…
Precisament puc dir els de la terrassa del costat meu són una gent molt correcte i molt respectables.