El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Set 01, 2021 7:28 pm
Doncs potser estic equivocat.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Set 01, 2021 11:49 pm
Sonderzug escrigué:
Amadeu, lo del folrat del sostre de l'estació fes-ho (millor que t'ho facin ells) amb el vinil que es fa servir per "pintar" els cotxes. Es molt, pero molt resistent als UVA. Primer un de color negre i a sobre un que t'agradi de color. Ves a veure els veins...
IRÈTOLS
Adreça: Carrer de Miquel Porter i Moix 10-12, 08530 La Garriga, Barcelona
Telèfon: 938 71 57 42
Olot escrigué:
... Per cert, Joan, avui he anat a visitar els de l'adreça que em vares donar. De moment la persona que feia els pressupostos estava absent. M'han pres nota de les dades i del que vull, però a hores d'ara encara no en tinc cap notícia...
Mira, jo no sé pas si els coneixes, però em sembla que comencem molt malament:
Des de que hi vaig anar, cap notícia. Avui hi he tornat i, explicat el cas, m'han dit que durant el matí d'avui (que en teoria ja s'ha acabat fa una mica) me l'enviarien.
Comencem malament perquè si per un simple pressupost ja se'ls hi ha d'anar al darrera, no anem pas bé. No m'agrada gens ni mica anar al darrera de ningú. Per tant, si avui no en tinc noticies miraré a algun altre lloc i me'n oblidaré d'aquests per sempre més, per molt veïns que siguin.
No tens pas cap més adreça semblant d'algú altre que coneguis, Joan?
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Set 02, 2021 6:22 pm
Cony! Noi, no ho se pas que els passa. Jo sempre vaig amb ells i cap problema. Em sap greu.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Set 08, 2021 5:56 am
A les teulades, actualment s'hi posa EPDM, és com una tela de goma negra que no pesa massa, el que no sé és on aconseguir-la a retalls... en rotlle, en venen a cases de construcció i leroy merlin. Pel preu, caldria veure d'on treure retalls...
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Set 12, 2021 2:17 am
Estic content d'haver-te pogut ajudar!
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Set 12, 2021 7:53 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Set 12, 2021 5:25 pm
Mitjans escrigué:
A les teulades, actualment s'hi posa EPDM, és com una tela de goma negra que no pesa massa, el que no sé és on aconseguir-la a retalls... en rotlle, en venen a cases de construcció i leroy merlin. Pel preu, caldria veure d'on treure retalls...
Dispens’m per no haver-te contestat, Joan. Se m’havia passat el teu missatge, que agraeixo per la teva aportació.
Jo no he utilitzat de vegades, i no he trobat a metres, en algun magatzem de construcció.
Però no us feu pas gaires il·lusions, que només era per aprofitar que tenia el sostre desmuntat, degut al manteniment de la cabana, per a netejar la via inferior.
A TramBlau, TOG y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Set 18, 2021 3:31 am
Aquest matí, just abans d'anar a fer la visita de rigor a la trobada de Santa Eulàlia, els FFCC de La Terrassa han tingut l'honor de reble una agradable visita. Es tracta del modelista José Manuel León, que a vingut amb algunes interessantíssimes peces:
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Set 18, 2021 5:26 am
Jo també ho havia vist. El que no he tingut temps a preguntar. La 1900 és una passada.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Set 18, 2021 7:29 am
Aixo s avisa , ja saps que m agrade el color verd , pero veure aquesta 1900 m ha impressionat !!!!!1
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Set 18, 2021 11:51 am
Perdona, Joan, si que és a escala I.
Alejandro, s'avisa, si, tens raó... però m'havien dit que no es podia dir perquè era una sorpresa per a l'organitzador de l'expo (...?) a alguna cosa així. A demés de que jo no tenia ni idea de quin material portaria, ni del grau de perfecció d’aquest material...
Però no pateixis perquè li he fet conèixer a en Marcel, organitzador de la Festa del Tren de Molins, que ha vingut a visitar-nos avui al matí, i és possible que torni a venir per a Molins.
Puc corroborar que el color de la màquina era molt ben trobat i que la foto li ha fet justícia.
La tornareu a veure en el vídeo que ha fet en José Manuel.
Alberto, ja ho veus: aquí qui no corre vola, o sigui que a la que veigis alguna cosa a preguntar no esperis pas perquè sinó algú altre et passarà al davant.
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Set 18, 2021 7:51 pm
Olot escrigué:
Aquest matí, just abans d'anar a fer la visita de rigor a la trobada de Santa Eulàlia, els FFCC de La Terrassa han tingut l'honor de reble una agradable visita. Es tracta del modelista José Manuel León, que a vingut amb algunes interessantíssimes peces:
Caram, creia que havies fet un fotomuntatge. Espectacular.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Set 19, 2021 5:19 am
Els vagons que varen ser enviats a reformar han tornat. Els tallers a on varen ser enviats eren els Tallers Alvaro, de Madrid, a on han estat pintats i reformats en "versió FEVE"
El meu agraïment públic a l'Àlvarfo per aquest treball tant fi i ben acabat.