El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Avui he estat posant detalls als laterals, tal com vaig fer amb interior, però a diferència d'aquella, els marcs de les finestres els faig amb la impressora
Del de passatgers, el que es va fer malbé amb el sol a Ardèche. Com que vull fer un motlle per a fer els sostres dels meus, em vaig oferir a fer-ne un per reparar-lo.
Tranquil Joan, no hi ha cap pressa. Merci.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dj Set 06, 2018 8:35 am
Ja està a punt per pintura. Aquesta ha calgut pintar-la de negre perquè era vermella. El color vermell és el més difícil de cobrir amb blanc, sempre deixa un to rosat que només es cobreix a base de moltes capes. El negre no fa aquest efecte i amb una sola capa ja cobreix.
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dj Set 06, 2018 10:52 am
Ja he fet la primera capa de blanc i veig que caldrà fer-ne alguns més perquè, tot i la capa de plata i la de negre, el maleït vermell es deixa veure...
Ets un "manetes" quan em toqui pintar algo pensare com ho fas tu. aixo de tapar el vermell amb negre i despres el blanc ......... i encara li veus restes de vermell !!!!!! M ha deixat acomplexat.
Alexandre
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dg Set 09, 2018 1:27 am
Doncs sí, ja porta entremig de sis capes de blanc, una de plata i dues de negre, i encara es veu, on vaig tapar les finestres, el contrast amb el blanc i el vermell... em té força emprenyat, la veritat... gairebé he gastat un esprai de blanc, quan normalment amb un quart en tinc prou...
Ja he fet la primera capa de blanc i veig que caldrà fer-ne alguns més perquè, tot i la capa de plata i la de negre, el maleït vermell es deixa veure...
Si el que es veu és el contrast entre les zones que eren vermelles i les que no, segurament una solució hagués estat de pintar-ho primer tot amb una capa de vermell.
Jo sé que el vermell és difícil de cobrir, igual com que el vermell no cobreix tampoc. Ja buscaré si tinc per alguna banda una solució millor.
Com sempre ens tens "mal-acostumats" a uns treballs fantàstics Joan!!! Esperém que sigui ja les últimes capes.Al final amb tantes capes de pintura tindràs el Teorema Sasplugues resolt,no caldrà llastrar-la!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dt Set 11, 2018 6:11 am
Un treball d'un parell de ...... màquines
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dc Set 12, 2018 6:41 pm
Bravo per la feina. Aquest circuit surt al fòrum?
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Transformació locomotora cremallera LGB Dc Set 12, 2018 8:58 pm
Doncs no n'estic segur que hagi aparegut... en Joan Ramon no és d'ordinadors i no és al fòrum... Ja mirarem de fer algun dia un reportatge, si ell vol.