TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:39 pm

ignasibaga escrigué:
 Jo també hi afegiré la meva, per embolicar.ho més i donar arguments al Narcís per fer el que li doni la gana. Very Happy  Very Happy  Very Happy  Very Happy

 Jo conservaria l'asimetria de la teulada, ja que el vehicle també és asimètric, per una banda el balconet és l'únic accés al departament de viatgers i està més que justificada la teulada, per l'altra banda hi ha la cabina de conducció que ocupa l'espai del que hauria sigut el segon balconet, el que si que miraria seria que la teulada voli per parts iguals als dos extrems del automotor.

 Els llums em semblen molt bé, però com quedaria amb un tercer fanal, el superior.

 Fins aviat, Ignasi.


Ignasi, no he vist cap foto d'automotor en que el sostre del davant voli tant com el d'un balconet. No sé si quedaria bé i/o real (encara que en aquest disseny no hi ha res de real).

Jo he concebut aquesta peça com un artefacte creat als tallers de la companyia per necessitat, utilitzant dos petits vagons i transformar-los per a tenir un automotor mixte. I ja sabem perquè n'hem parlat sovint que dins del món ferroviari de la via estreta la imaginació no tenia límits a l'hora de crear en cas de necessitat. Però m'agradaria que l'arquitectura, estil, funcionalitat, etc, fossin creïbles.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7186

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 2:51 am

No, no vull dir que la visera de la cabina sigui tant gran com la teulada del balconet, el que vull dir és que el balconet té uns pals que van de la punta del xassís fins a la teulada, apuntalant-la, i aquesta sobresurt uns cm fent un petit voladís, aquest petit voladís de pocs cm és elm que s'ha de fer en el cantó de la cabina, de manera que la teulada sobresurti els mateixos cm a banda i banda de la llargada del xassís, NO de la carrosseria.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 3:14 am

A veure, veient el concepte de trasto fet a taller per a una funció concreta, hauries de pensar com a taller, és a dir, ser el mes pràctic possible. Crec que potser li donem massa voltes al sostre i a taller no ho farien pas. Si en un cantó té voladís perquè el vagó el tenia, doncs potser es pot deixar així, i si a l'altre cantó fa falta tancar-ho per a fer la cabina i no queda en voladís, doncs no crec que als operaris els importi massa, no creieu?

Una cosa que no sé si ja ho deixes definitiu o encara no és el lateral de la cabina. Potser a la zona blanca hi aniria bé una finestreta per a tenir més angle de visió.

Per la resta de detalls, crec que pot ser útil fer aquest exercici de practicitat que farien a taller. És útil? Fes-ho. No és útil? No et preocupis d'això.

Estic inspirat avui. .. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18778

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 3:31 am

jo veig bé la mida i el lloc de les llums ara nomès falta que funcionin... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 4:52 am

Ja veus que aquí tots hi diem la nostra... per tant, et toca fer la teva... jeje...
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 11:09 am

Els llums a mi m'agraden com t'han quedat.Respecte a la part del balcó...i I si tanques tot i deixes dues portes laterals  per passatgers i poses "cabina" tipus tramvia al mig dels dos accesos?...diguem cabina integrada amb el passatge com a tants tramvies...Es una idea ,pero facis el que facis,segúr que ens agradarà a tots. Va bé demanar consell ,opiniò i ajut,pero no siguis tant "dur "amb tu mateix.Endavant que aprenc molt del que fas!! super12 aplaud aplaud aplaud
Tren Tren Tren Tren
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 2ljs3g2


Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dj Set 29, 2016 11:24 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 29, 2016 11:13 am

MALLET73 escrigué:
jo veig bé la mida i el lloc de les llums ara nomès falta que funcionin... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73

riuuu ...va parir por ...riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 4:06 am

ignasibaga escrigué:
 No, no  vull dir que la visera de la cabina sigui tant gran com la teulada del balconet, el que vull dir és que el balconet té uns pals que van de la punta del xassís fins a la teulada, apuntalant-la, i aquesta sobresurt uns cm fent un petit voladís, aquest petit voladís de pocs cm és elm que s'ha de fer en el cantó de la cabina, de manera que la teulada sobresurti els mateixos cm a banda i banda de la llargada del xassís, NO de la carrosseria.

 Fins aviat, Ignasi.


Ho sento Ignasi, ho he llegit vàries vegades però no t'entenc.... nose
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 4:07 am

Mitjans escrigué:
A veure, veient el concepte de trasto fet a taller per a una funció concreta, hauries de pensar com a taller, és a dir, ser el mes pràctic possible. Crec que potser li donem massa voltes al sostre i a taller no ho farien pas. Si en un cantó té voladís perquè el vagó el tenia,  doncs potser es pot deixar així, i si a l'altre cantó fa falta tancar-ho per a fer la cabina i no queda en voladís, doncs no crec que als operaris els importi massa,  no creieu?

Una cosa que no sé si ja ho deixes definitiu o encara no és el lateral de la cabina. Potser a la zona blanca hi aniria bé una finestreta per a tenir més angle de visió.

Per la resta de detalls, crec que pot ser útil fer aquest exercici de practicitat que farien a taller.  És útil? Fes-ho.  No és útil?  No et preocupis d'això.

Estic inspirat avui. .. riuuu

Sí, aquesta filosofia és una mica la que he aplicat en aquest model però tampoc vull que quedi una cosa estranya o massa lletja. Per això demanava consell. ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7186

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 4:15 am

Sisu escrigué:



Ho sento Ignasi, ho he llegit vàries vegades però no t'entenc.... nose

Faig un dibuix
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7186

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 5:03 am

Hola Narcís.

De les fotos que has fet, la que quedava més de perfil és aquesta, en ella hi falta el xassís i els rodaments, els he dibuixat en negre, ja hi tens l'espai que ocupa el balconet d'accés dels viatgers i per l'altra banda l'espai que afegeixes a la cabina de conducció
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 6proyh
tant el balconet d'accés com la cabina de conducció arriben fins a l'extrem del xassís. El que vull dir jo és que un cop muntat tot el vehicle, al presentar la teulada farem que per la banda del balconet sobresurti una mica al espai del mateix balconet, marcat a la foto amb una "A" en groc, llavors aquesta mateixa distància "A" la apliquem a la banda de la cabina com a visera i donarà una simetria al conjunt del vehicle.

No busco la simetria del vehicle, ja que ell és totalment asimètric, és un vehicle format per un conjunt d'espais diferenciats, amb unes funcions incompatibles entre elles, tot plegat fa que el vehicle tingui una irregularitat estètica que el fa únic, però no rar ni impossible, sinó tot el contrari, un vehicle possiblement molt realista en petites línies, a tot el conjunt d'aquests espais que formen el vehicle compacte és el que busco la simetria

A veure si ara m'he sabut explicar millor.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 5:18 am

Gràcies Ignasi, ho tindré en compte! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 9:07 pm

alejandro sasplugas escrigué:
Sisu, dispensam que no he seguit el fil on explicar la ubicaciò del motor , pero he tingut uns dies molt dolents i no he pogut seguirte. de tots modos poc apoc reprenc la vida normal. si et fa falta algun aclariment aqui estic.

Veig que nomes poses un motor, jo tambè ho vaig provar i va ser un fracas , amp prou feines tiraba pel plà , la rampa ni provar ho , i jo volia que podes tirar al menys de un furgò. ara amb dos es tot un jabato i n`estic molt content.

Alexandre


Reponc aquí copiant del fil de l'Alexandre per no interferir més en ell.

Hola Alexandre. No em plantejava dos motors per cost i complexitat. No tinc circuit per fer proves, només un tortell i no he provat res. L'intenció és estirar un vagó, si no va no vull gastar-me 100€ amb un motor extra, així que potser ho desmuntaré tot i suspendré el projecte. Encara sóc a temps de reciclar motor i trossos dels vagons per si un dia vull fer una altra cosa.
Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 11:02 pm

I omplint la cabina de pes, vols dir que no ho resoldràs fàcilment?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 30, 2016 11:05 pm

Acabo de fer una prova i el motor arrastra l'automotor. Sense afegir pes, però tinc previst posar-ne dins la cabina. Potser amb el que hi càpiga serà suficient per arrastrar un vagó extra, el correu.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7186

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2016 8:41 am

No abandonis el projecte, és molt maco.

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2016 8:51 am

Té tots els numeros de ser una petita obra d'art super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2016 8:52 pm

Lo que veig és que potser he volgut agrupar en un sol vehicle diferents petits projectes: un automotor i un vagó mixte. El resultat és un vehicle molt llarg (46 cm entre topalls) i no sé si inexistent en el parc ferroviari clàssic.
La meva intenció a partir de la finalització de la BB400 era fer peces de mida petita perquè sé que no podré tenir circuit exterior però penso que potser un dia hi ha la possibilitat (molt molt dificil) de tenir algo interior, i en un circuit així només poden circular coses petites.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12101

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2016 11:31 pm

Sisu escrigué:
Lo que veig és que potser he volgut agrupar en un sol vehicle diferents petits projectes: un automotor i un vagó mixte. El resultat és un vehicle molt llarg (46 cm entre topalls) i no sé si inexistent en el parc ferroviari clàssic.
La meva intenció a partir de la finalització de la BB400 era fer peces de mida petita perquè sé que no podré tenir circuit exterior però penso que potser un dia hi ha la possibilitat (molt molt dificil) de tenir algo interior, i en un circuit així només poden circular coses petites.
46 cm no és gran, un tramvia del blau fa 37 cm, són 9 mes i això no és molt, pràcticament els enganxalls i topalls

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33107

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2016 5:12 am

D'acord amb el que diu en Pere. És una mida perfectament raonable:

-El furgó de tres eixos ref 40330 fa 445 mm de llarg

-Els vagons de bogis americans fan 495 mm

-Els vagons dels xinos fan 575 mm

Ja no parlo dels vagons dels Rhb ni molt menys dels vagons de la DB tipus 8000 com els que tenia RENFE, que deuen arribar als 80 cms
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7186

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2016 9:56 am

Precisament el agrupament de tots aquests elements és l'encanteri que té aquest vehicle que vols fer, estic segur que et quedarà una cucada i com et diuen no és molt llarg

Fins aviat. Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2016 10:38 pm

Narcís, no ho deixis...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18778

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 2:53 am

ignasibaga escrigué:
No abandonis el projecte, és molt maco.

 Fins aviat, Ignasi

ai!!!!  foot101  foot101  foot101  foot101  GANDULITIS + FLUIXITIS  diable  diable  censura  censura  censura  censura

Sisu escrigué:
Lo que veig és que potser he volgut agrupar en un sol vehicle diferents petits projectes: un automotor i un vagó mixte. El resultat és un vehicle molt llarg (46 cm entre topalls) i no sé si inexistent en el parc ferroviari clàssic.
La meva intenció a partir de la finalització de la BB400 era fer peces de mida petita perquè sé que no podré tenir circuit exterior però penso que potser un dia hi ha la possibilitat (molt molt dificil) de tenir algo interior, i en un circuit així només poden circular coses petites.

cartonro cartonro cartonro cartonro

TAN POSITIU COM SEMPRE!!! supernul supernul supernul supernul

MALLET73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 5:04 am

Ni positiu ni negatiu, realista. Jo sé com són les coses Carles, i no tindré un circuit exterior.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18778

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 5:53 am

Sisu escrigué:
Ni positiu ni negatiu, realista. Jo sé com són les coses Carles, i no tindré un circuit exterior.

potser aixó es matrix i tampoc es la realitat!!!! però una cosa es segur mai es pot dir mai!!!! a més s'ha de lluitar per que no ho sigui!!!

salutacions

mallet73
p.d. aquest trasto m'agrada continua i no el deixis, si no pujo a palau i et "pentino"!! diable diable diable
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: