TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 12:21 am

Es veu molt bé Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 1:26 am

Si.

super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 2:26 am

Sisu escrigué:
. I precisament el que més m'inquietava era que fos un vehicle ferroviàriament factible i no una bogeria. Per això us consultava, perquè em diessiu si el veieu atractiu i potencialment real.

A mi em sembla un element molt factible en mon ferroviari.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 3:14 am

Jo crec que sí que en sortirà una cosa ben maca. L'aspecte que presenta ara, és bo.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 3:25 am

Merci nois, suposo que a mesura que el vagi vestint farà una altra cara. A veure si queda una cosa amb cara i ulls.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 8:59 am

Quedarà força guapo tal com ho portes,segur!! aplaud aplaud Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Set 25, 2016 10:30 pm

Et despistes un moment, i aquest fil s'ha embalat i molt...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 26, 2016 2:07 am

10 10 10 10 formidable formidable formidable

m'agrada.. uns dies sense conectar-me ... noves imatges i nous treballs.....!!

felicitats Narcís!! bon aspecte amb aquest evergreen ratllat....!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 7:25 am

Us poso un parell d'imatges amb una mica més de feina avançada. Ara la llargada ja és definitiva, uns 46 cm, entre topalls, la cabina allargada amb evergreen per simular la fusta i el xassís enganxat i allargat.
Lo que em suposa més enrenou i fins el muntatge definitiu no podré deixar-ho llest és el tema del motor. Aquests vagons Toytrain són molt estrets i no deixen espai per fer transformacions així, en fi, hauré de mirar de anar resolent els problemes per aconseguir-ho.
El frontal el tinc amb uns llums provisionals. M'agradarien més petits, però per desgràcia no hi ha cap web que vengui recanvis de LGB que digui mai mides de res........ho trobo desastrós. Com podem triar el que volem si no ens diuen el que ens venen???? Vaig triar aquests entre els molts que hi havia i és el que hi ha, a veure què us sembla.
Ara que es veu l'aspecte general el veieu bé?. Jo veig una cosa una mica estranya, no ho trobo atractiu de formes. Em tocaria molt la moral però sino m'agrada sóc capaç de desmuntar-lo/trencar-lo abans que veure sempre una cosa que no em satisfà.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Otferc

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 28s3hg3
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 7:29 am

Jo crec que et sortirà una peça ben curiosa i agradable de veure.

Has pensat en posar una cabina a l'altra extrem? serà un vehicle que caldrà girar en arribar al final del recorregut?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 7:34 am

És un vehicle amb una sola cabina al davant i que s'hauria de girar en arribar al final del recorregut. Ja és prou llarg i en principi la idea era aquesta.

No m'agrada quan utilitzes el pejoratiu "peça curiosa".......alguna cosa no va bé.
I els llums?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 8:02 am

Sisu escrigué:
No m'agrada quan utilitzes el pejoratiu "peça curiosa"......

No crec que t'ho hagis de prendre com "l'amiga simpàtica".. riuuuu

Tu ves fent, que d'aquí en surt alguna cosa interessant.

El que segons el meu punt de vista potser li dóna un aire de"nosequè " és la asimetria del voladís posterior del sostre. Davant no n'hi ha.
Potser podries provar amb cartró de tancar aquell racó per a fer un lloc de conducció, com proposa l'Amadeu, a veure quin aspecte agafa. Estic segur que canviarà. L'únic problema que li veig a aquesta proposta és que et quedes sense accés per als viatgers. .. es podria fer una porta a la primera finestra de l'esquerra. Nomes són idees...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 8:11 am

Pejoratiu? No, no és cap pejoratiu.

Quan em refereixo a algun treball de modelisme sempre parlo d'una "peça". Pot ser una peça complexa, una peça ben treballada, una peça senzilla, o una peça que suggereixi qualsevol altre adjectiu.

Mai faig cap comentari sobre un treball de modelisme en sentit negatiu. Sigui com sigui la peça, sempre hi ha la feina, la imaginació, l'esforç... sempre és admirable. Tots els que fem coses en modelisme ho sabem. El que faci un comentari despectiu sobre una peça o una manera de treballar no en te ni idea, i segurament ni tan sols sap de que parla. Tot el qui construeix amb les mans valora la feina dels altres.

Per altra banda tu treballes molt be, i no hi ha raó de fer cap comentari negatiu, despectiu, ni pejoratiu. Més aviat al contrari. Jo he dit repetidament que m'agraden les teves peces, i que les admiro, igual com molts altres membres també t'ho han dit. I tots veiem la qualitat dels teus treballs, malgrat tu sovint sembla que més aviat els hi treus valor, al meu parer injustament.

Per a mi una peça curiosa, és aquella que imita un original curiós. I quines peces o originals trobo curiosos? dons totes aquelles que surten de lo corrent o que siguin no gaire vistes i que em sorprenguin. Una Enghert, per exemple, és una màquina curiosa, si bé com que és molt coneguda i apreciada per els aficionats ja no ens sorprèn tant. La màquina Heilmann és curiosa. Els parapets que surten en el fil des furgons motoritzats són curiosos. També trobo curiós el furgó motoritzat que vaig comprar no fa gaire. Etc etc etc.

En definitiva, per a mi una peça de modelisme és una construcció valuosa. I una peça curiosa per a mi és una obra que, a més de ser valuosa, pot ser sorprenent, original, ben aconseguida o meritosa.

Res de pejorativa, sinó al contrari: la meva expressió pretenia ser tot un elogi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 8:28 am

Gràcies Amadeu, no m'ho havia pas pres malament, només que pensava que curiós podia voler dir "pse, no està malament", i ja sabeu que valoro les vostres opinions en quant als coneixements que teniu i que donen per "bona" una peça si té prou caràcter ferroviari, etc.

Per cert, m'agradaria que em diessis si trobes adequats els llums o també els veus massa grans.
Gràcies per la teva opinió i els comentaris que ja saps que valoro molt, com els de la resta de companys que de manera regular ens trobem en aquest fòrum.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDt Set 27, 2016 8:34 am

Subscric "filparranda" tot el que ha comentat l'Amadeu, Narcís tu ets el més injust amb els teus treballs.

Els fanals els veig molt bé com els has fet

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 3:30 am

ignasibaga escrigué:
 Subscric  "filparranda" tot el que ha comentat l'Amadeu, Narcís tu ets el més injust amb els teus treballs.

 Els fanals els veig molt bé com els has fet

 Fins aviat, Ignasi.

idem!!

Narcís esta bé ser autocritic amb la feina que un mateix fa, millorar cada cop més, anar pujant el llisto, buscar nou reptes!! et conec i ser que tens aquest "costum" per dir-ho d'alguna manera però saps que la feina que fas ens agrada i la fas genial, tens molt bones mans i diguem el que diguem serà una peça/aparatu/automotor/artilugi..... especial i maca

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:33 am

Gràcies a tots.

Ara sí que m'agradaria que doneu opinions dels llums del davant, plis.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:34 am

Mitjans escrigué:
El que segons el meu punt de vista potser li dóna un aire de"nosequè " és la asimetria del voladís posterior del sostre. Davant no n'hi ha.
Potser podries provar amb cartró de tancar aquell racó per a fer un lloc de conducció,  com proposa l'Amadeu, a veure quin aspecte agafa. Estic segur que canviarà.  L'únic problema que li veig a aquesta proposta és que et quedes sense accés per als viatgers. .. es podria fer una porta a la primera finestra de l'esquerra. Nomes són idees...

A primera vista, també veig l'asimetria de la coberta... el balconet posterior no m'acaba d'encaixar amb l'epoca que representa el "paratu"... doncs molts balconets es van tancar...

Però estic segur, que si busquem trobem un "paratu" real que està motoritzat i té balconet... la realitat sempre supera a la ficció... i en el món dels trens més que mai...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:36 am

Sisu escrigué:
Gràcies a tots.

Ara sí que m'agradaria que doneu opinions dels llums del davant, plis.

Si deixes el balconet, que jo li deixaria... potser posaria uns llums més antics... no tan moderns...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:36 am

Asimetria de la coberta??
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 6:40 am

Sisu escrigué:
Asimetria de la coberta??

Si la part del darrera la coberta surt una mica respecte el bastidor... en canvi a davant queda quasi enrasada...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 7:38 am

A la foto està posada provisionalment per donar idea de l'aspecte. A més, el sostre tapa el balconet, per això surt i a la part del davant ha de quedar arran o una mica sortit.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 8:02 am

Sisu escrigué:
...
I els llums?

Jo els trobo correctes.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 8:20 am

ostman escrigué:
... el balconet posterior no m'acaba d'encaixar amb l'epoca que representa el "paratu"... doncs molts balconets es van tancar...

Però estic segur, que si busquem trobem un "paratu" real que està motoritzat i té balconet... la realitat sempre supera a la ficció... i en el món dels trens més que mai...

Aquest, per exemple, porta un balconet fora del sostre. Això si que és un balcó en tota regla:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 12220933235_2d9b189830_b

Per el que es veu, entre altres coses serveix per a guardar-hi la bicicleta, com a molts balcons de Barcelona

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 TCa.1957.LEISTER.red

Aquí també n'hi ha un altre d'electric amb balcons, tot i que aquest és de via ample i te balcons als dos extrems.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Et89_01

Aquí hi ha més informació d'aquest "cosa":

http://www.zackenbahn.de/et89.html



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 28, 2016 9:00 am

Jo també hi afegiré la meva, per embolicar.ho més i donar arguments al Narcís per fer el que li doni la gana. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Jo conservaria l'asimetria de la teulada, ja que el vehicle també és asimètric, per una banda el balconet és l'únic accés al departament de viatgers i està més que justificada la teulada, per l'altra banda hi ha la cabina de conducció que ocupa l'espai del que hauria sigut el segon balconet, el que si que miraria seria que la teulada voli per parts iguals als dos extrems del automotor.

Els llums em semblen molt bé, però com quedaria amb un tercer fanal, el superior.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: