TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+11
marcostrain
Mitjans
ostman
Maxx_Rivoli
Shay
ignasibaga
MALLET73
jaume
TramBlau
Olot
Sisu
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Des 26, 2014 11:46 pm

Hola a tots. Obro aquest fil per il·lustrar la construcció d'aquest automotor.
Tenia doble eix al darrera i un eix simple al davant. A la fi he trobat un model que s'acopla al motor que ja tenia. El bogi del darrera el faré tractor amb el bloc motor que tinc. El que no sé és si a l'eix del davant és convenient fer-hi preses de corrent perquè hi ha molta distància entre l'eix del davant i el bogi.

Per veure'n una imatge:

http://dev.donegalrailway.com/wp-content/uploads/2011/03/railcar7.jpg


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:24 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 12:02 am

Narcís, aquesta foto diu que no pot ser reproduïda sense permís per escrit. No en tens una altra?
O potser podries posar un link a l'imatge enlloc de posar l'imatge.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 12:04 am

affraid cartonro
Ara l'esborro
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 12:06 am

Olot escrigué:
Narcís, aquesta foto diu que no pot ser reproduïda sense permís per escrit. No en tens una altra?
O potser podries posar un link a l'imatge enlloc de posar l'imatge.

Fet. Ho sento Amadeu, no ho havia vist. triste6
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 12:08 am

Be, no passa res, però val més així. Després venen les reclamacions.  Rolling Eyes
Totes les fotos tenen dret d'imatge, però aquesta ho ressalta tant, que ja es veu a venir que aniran a totes.

Mira, sembla que hi ha hagut algú que també l'ha construït, però en Oe

http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/31095-county-donegal-railcar-78/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 12:11 am

Merci.
Crec que em portarà molta feina. Aquests cantos rodons per tot arreu......Però vull que quedi bé.
Però si m'encallo aniré fent altres coses ja que els tallers tenen varis encàrrecs.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 2:43 am

Que cosa més bonica, espero impacient el resultat baba

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Des 27, 2014 10:18 pm

Sort amb la creuada.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 02, 2015 10:31 pm

Sisu escrigué:
Merci.
Crec que em portarà molta feina. Aquests cantos rodons per tot arreu......Però vull que quedi bé.
Però si m'encallo aniré fent altres coses ja que els tallers tenen varis encàrrecs.


ja comencem!! foot101 foot101 foot101 ei!! ja m'explicaràs per que has triat aquest automotor..?? és un estil dion...

he trobat una web..potser ja tu ja l'has vist..
http://www.eastmidlands.16mm.org.uk/ians2010.html

un bon ferropatu!!! espero veure com avança aquesta contrucció!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Gen 03, 2015 1:46 am

Hola Carles, ja comencem? . Question tristonet
No sé si em quedarà tan bé com la d'aquesta web.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDt Gen 06, 2015 10:37 pm

Sisu escrigué:
Hola Carles, ja comencem? . Question tristonet
No sé si em quedarà tan bé com la d'aquesta web.

si ja que sempre dius que no quedarà bé i deprès fas coses espectaculars, amb molt bon acabat!!! espero veure imatges de que vas construint i com..!!! que has penjat alguna imatge com la dels vagons de harlan i surt retallat!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Gen 07, 2015 6:37 am

MALLET73 escrigué:

Sisu escrigué:
Hola Carles, ja comencem? . Question tristonet
No sé si em quedarà tan bé com la d'aquesta web.


si ja que sempre dius que no quedarà bé i deprès fas coses espectaculars, amb molt bon acabat!!! espero veure imatges de que vas construint i com..!!! que has penjat alguna imatge com la dels vagons de harlan i surt retallat!!!

salutacions

mallet73

Quan cregui que és mínimament presentable ja faré alguna foto. A més, vaig a poc a poc, ja ho saps que sóc molt lent.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Gen 07, 2015 7:55 am

Sisu escrigué:


MALLET73 escrigué:



Sisu escrigué:
Hola Carles, ja comencem? . Question tristonet
No sé si em quedarà tan bé com la d'aquesta web.




si ja que sempre dius que no quedarà bé i deprès fas coses espectaculars, amb molt bon acabat!!! espero veure imatges de que vas construint i com..!!! que has penjat alguna imatge com la dels vagons de harlan i surt retallat!!!

salutacions

mallet73



Quan cregui que és mínimament presentable ja faré alguna foto. A més, vaig a poc a poc, ja ho saps que sóc molt lent.


veus el que dic..que si vaig lent..que si no queda bé....que si no dic res....que si l'avia fuma!!!! deu ser un secret veure la construcció d'aquest automotor..o potser hauré de pagar per veure'l riuuuu riuuuu riuuuu baba baba  com el fas?? tot pvc?? quin motor fas servir o penses fer servir??? hem sembla que hi ha molt de secretisma aquí!!!! pensativ pensativ pensativ study study

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Gen 07, 2015 8:39 am

És que l'espionatge industrial, ja se sap..... riuuu
En principi serà tot de PVC, el sostre encara no ho he pensat, queda lluny. El motor és un bloc motor USA-Trains que serà el bogi tractor del darrera i després hi ha l'eix del davant que no sé si posar-hi una presa de corrent perquè està molt lluny de l'altre eix i penso que en algunes vies podria portar problemes si volem aturar l'automotor. Què penseu vosaltres?.
Com que no arrastra res, serà lleuger, però el llastaré tot el que pugui igualment perquè tingui un bon port i no corri massa.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDc Gen 07, 2015 11:04 pm

Sisu escrigué:
És que l'espionatge industrial, ja se sap..... riuuu
En principi serà tot de PVC, el sostre encara no ho he pensat, queda lluny. El motor és un bloc motor USA-Trains que serà el bogi tractor del darrera i després hi ha l'eix del davant que no sé si posar-hi una presa de corrent perquè està molt lluny de l'altre eix i penso que en algunes vies podria portar problemes si volem aturar l'automotor. Què penseu vosaltres?.
Com que no arrastra res, serà lleuger, però el llastaré tot el que pugui igualment perquè tingui un bon port i no corri massa.

Fotos! Fotos! Fotos!
jo els posso presses de corrent a totes...és el concell que varem donar-me els mestres constructors..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 4:45 am

Hola Narcís i tots els demés.

Un automotor excel·lent, un projecte molt engrescador que haurem de seguir amb molta atenció i no valen excuses, sense presses, però sense pauses super12 super12 super12

Com que tu no hi poses fotos del que fas i m'he de conformar amb les que nostre en Carles, al veure la que hi ha el 7 i el 4 encara m'agrada més el 4. Hi tens més documentació?

Ànims.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 5:36 am

por por por jo vull fotos!! por por por

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 5:47 am

MALLET73 escrigué:
por por por  jo vull fotos!! por por por

mallet73

Jo també. por
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 9:43 am

Hola a tots.

Jo vull que comenci a treball treball treball treball treball i que no s'oblidi de les fotos.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 9:59 am

Si penses posar un motor dièsel o de gasolina aquí pots veure uns quants
https://www.flickr.com/photos/15794235@N06/sets/72157636740324745/detail/
s'utilitzen normalment en aeromodelisme i en modelisme naval Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Gen 09, 2015 9:45 pm

Hola, com aquest vídeo.

Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Gen 10, 2015 12:50 am

L' esquelet:

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) 30kdppg
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Gen 10, 2015 1:24 am

La foto no és gaire clara, però sembla que te un aspecte molt agradable.

Felicitats !

super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Gen 10, 2015 8:42 am

Necessito el vostre consell per un problema tècnic:

Volia fer el bogi motor mòbil i l'eix del davant fix perquè pogués girar lliurement per R1. Em trobo amb serioses dificultats per fer el motor pivotant per la gran alçada que té, ja que em condiciona l'alçada del vehicle i no quedaria gens bé.
Estic pensant en si fer el bogi motor del darrera fix i l'eix del davant mòbil. Penseu que girarà en R1?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDs Gen 10, 2015 8:49 am

Sisu escrigué:
Necessito el vostre consell per un problema tècnic:......
Estic pensant en si fer el bogi motor del darrera fix i l'eix del davant mòbil. Penseu que girarà en R1?
Tindràs problemes en els desviaments amb l'eix de davant mòbil

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
» Les construccions de "Tallers dels Aspres"
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Caboose 2 eixos 1879 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: