| Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) | |
|
+11marcostrain Mitjans ostman Maxx_Rivoli Shay ignasibaga MALLET73 jaume TramBlau Olot Sisu 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dt Feb 24, 2015 8:39 am | |
| Petits avenços de pintura i els bancs ja preparats per enganxar a l'interior. El sostre és acabat a manca del focus que no acabo de trobar-li el punt. Ara ja queda donar-li els colors crema i vermell a la carrosseria però he de trobar el moment adequat per fer-ho amb calma i prou temps per mirar de que quedi bé. No sé si fer uns rètols dalt del portaequipatges que tapin el davant i el darrera. Què us sembla? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dt Feb 24, 2015 9:08 am | |
| Està genial.
No només és una peça curiosa, sinó que a demés és un bon treball.
El portamaletes també està molt be. Potser si que és una bona idea de posar-hi algun cartell.
| |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 12:58 am | |
| Ei Narcís! Té molt bona pinta! Felicitats | |
|
| |
marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 1:44 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:08 am | |
| jo no tinc paraules per aquests màgnifics treballs, i les que tinc són grosses i no les puc dir per el foro!!! felicitats mallet73 | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:12 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:26 am | |
| Nois, jo crec que no n'hi ha per tant... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:48 am | |
| - Olot escrigué:
El portamaletes també està molt be. Potser si que és una bona idea de posar-hi algun cartell.
El pintaries del mateix color que el sostre o de color crema com la meitat superior de la carrosseria? | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:49 am | |
| Narcís, entenc el que sents perquè crec que a tothom que fa algun model li passa, però creu-nos que com a espectadors, queda molt resulton. Ànims! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 2:53 am | |
| Merci Joan, jo només ensenyo el que faig i disfruto molt veient el que feu els altres. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 3:45 am | |
| - Sisu escrigué:
- Nois, jo crec que no n'hi ha per tant...
No hi estic d'acord. - Sisu escrigué:
- Olot escrigué:
El pintaries del mateix color que el sostre o de color crema com la meitat superior de la carrosseria? De color crema, no. Com el sostre, potser tampoc perquè no destacarà gens. Si pintes el sostre gris fosc, potser el pintaria negre. O al revés. - Mitjans escrigué:
- Narcís, entenc el que sents perquè crec que a tothom que fa algun model li passa, però creu-nos que com a espectadors, queda molt resulton. Ànims!
Amb això si que hi estic plenament d'acord. - Sisu escrigué:
- Merci Joan, jo només ensenyo el que faig i disfruto molt veient el que feu els altres.
Nosaltres també disfrutem veient el que fas tu. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 5:41 am | |
| Hola Ignasi. No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes. Amb el sostre el pes s'ha incrementat notablement ja que és de DM i crec que això ajudarà a donar més estabilitat al vehicle. El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 5:44 am | |
| - Sisu escrigué:
- Hola Ignasi.
No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes. Amb el sostre el pes s'ha incrementat notablement ja que és de DM i crec que això ajudarà a donar més estabilitat al vehicle. El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia. doncs ja saps o vens o venim a muntar un provi a casa teva!!! nomès cal que ho diguis!!! salutacions mallet73 p.d. estic totalment d'acord amb el que diu l' Olot!!!!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 8:17 am | |
| - Sisu escrigué:
- ...El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia.
Ho he dit molts cops i no me'n cansaré de tornar a dir-ho: el meu circuit és a la teva disposició. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 8:19 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 10:28 am | |
| - Sisu escrigué:
- Hola Ignasi.
No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes.
Hola Narcís i tots els demés. També penso com l'Amadeu i els meus comentaris anteriors en aquest mateix fil son en aquest sentit. El comentari el feia perquè quan el vam veure a Molins ja hi tenies fet la barra guia del eix davanter, la seva estructura em va semblar que anava muntada com un bisell. Segur que no tenim a disposició plànols del automotor que ens clarifiquin la situació. Però em fa pensar que aquest eix té un punt de gir sobre el mateix eix (davant del radiador) i que té un petit gir guiat pel bogi motor quan aquest gira en les corbes, com tenen els Talgo o els Yenka. La finalitat és per minimitzar l'angle del eix en respectes al radi de la corba. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 10:31 am | |
| Crec que és exactament com tu expliques Ignasi. | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dc Feb 25, 2015 1:15 pm | |
| Felicitacions. El model està creixent amb molt d'estil. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 12:30 am | |
| Hola a tots. Us passo unes fotos del vehicle quasi acabat. La veritat és que només em queda el focus que no acabo de trobar la manera de fer-li un frontal que sigui decent. Un cop pintat, li veig molts defectes, no acabo de dominar la pintura i això es nota en l'acabat final. Us asseguro que al natural no es veu tan bé com a les fotos. La ratlla negra ha quedat regular i els vidres idem. Els tallers han de millorar encara per afrontar projectes més ambiciosos, que hi són. Però no vull afrontar-los sense una mica més de coneixements i saber fer. L'interior l'he fet molt simple, hi ha els bancs posats però no he fet foto. Ara manca una prova per veure com va sobre la via. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 1:07 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 1:20 am | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 2:28 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 2:36 am | |
| Ara sí el dono per acabat. Un embellidors de fusta a les portes de les dues bandes i el focus (que segueix sense agradar-me). Els seients són fets de fusta de balsa. Es veuen una mica a les fotos. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) Dl Mar 02, 2015 3:51 am | |
| Dons tu diràs el que vulguis, però a la foto queda de fabula. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) | |
| |
|
| |
| Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) | |
|