TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+11
marcostrain
Mitjans
ostman
Maxx_Rivoli
Shay
ignasibaga
MALLET73
jaume
TramBlau
Olot
Sisu
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 24, 2015 8:39 am

Petits avenços de pintura i els bancs ja preparats per enganxar a l'interior.
El sostre és acabat a manca del focus que no acabo de trobar-li el punt. Ara ja queda donar-li els colors crema i vermell a la carrosseria però he de trobar el moment adequat per fer-ho amb calma i prou temps per mirar de que quedi bé.
No sé si fer uns rètols dalt del portaequipatges que tapin el davant i el darrera. Què us sembla?

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 2eycsad

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 2802ucl
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Feb 24, 2015 9:08 am

Està genial.

No només és una peça curiosa, sinó que a demés és un bon treball.

El portamaletes també està molt be. Potser si que és una bona idea de posar-hi algun cartell.



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 12:58 am

Ei Narcís! Té molt bona pinta! Felicitats super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain


Ubicació : L'Ametlla del Vallès
Edat : 20
Data d'inscripció : 07/11/2014
Nombre de missatges : 171

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 1:44 am

10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p 1010p Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo Bravo
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.marcostrain.com
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:08 am

censura censura censura censura jo no tinc paraules per aquests màgnifics treballs, i les que tinc són grosses i no les puc dir per el foro!!!

felicitats

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:12 am

Tren aplaud aplaud aplaud genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:26 am

Nois, jo crec que no n'hi ha per tant... nose
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:48 am

Olot escrigué:


El portamaletes també està molt be. Potser si que és una bona idea de posar-hi algun cartell.


El pintaries del mateix color que el sostre o de color crema com la meitat superior de la carrosseria?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:49 am

Narcís, entenc el que sents perquè crec que a tothom que fa algun model li passa, però creu-nos que com a espectadors, queda molt resulton. Ànims!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:53 am

Merci Joan, jo només ensenyo el que faig i disfruto molt veient el que feu els altres. super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 3:45 am

Sisu escrigué:
Nois, jo crec que no n'hi ha per tant... nose

No hi estic d'acord.

Sisu escrigué:

Olot escrigué:

El portamaletes també està molt be. Potser si que és una bona idea de posar-hi algun cartell.
El pintaries del mateix color que el sostre o de color crema com la meitat superior de la carrosseria?

De color crema, no. Com el sostre, potser tampoc perquè no destacarà gens. Si pintes el sostre gris fosc, potser el pintaria negre. O al revés.

Mitjans escrigué:
Narcís, entenc el que sents perquè crec que a tothom que fa algun model li passa,  però creu-nos que com a espectadors, queda molt resulton. Ànims!

Amb això si que hi estic plenament d'acord.

Sisu escrigué:
Merci Joan, jo només ensenyo el que faig i disfruto molt veient el que feu els altres. super12

Nosaltres també disfrutem veient el que fas tu. super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 3:56 am

Hola a tots.

genial applaud genial applaud genial applaud

És un plaer poder seguir el teu treball, felicitats.

Unes preguntes, has fet algun tipus de proba de circulació?, la barra guia del eix davanter l'has deixat decorativa?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 5:41 am

Hola Ignasi.
No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes.
Amb el sostre el pes s'ha incrementat notablement ja que és de DM i crec que això ajudarà a donar més estabilitat al vehicle.
El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 5:44 am

Sisu escrigué:
Hola Ignasi.
No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes.
Amb el sostre el pes s'ha incrementat notablement ja que és de DM i crec que això ajudarà a donar més estabilitat al vehicle.
El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia.

doncs ja saps o vens o venim a muntar un provi a casa teva!!! nomès cal que ho diguis!!!

salutacions

mallet73
p.d. estic totalment d'acord amb el que diu l' Olot!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 8:17 am

Sisu escrigué:
...El problema és que només tinc un oval de R1 per fer proves i només ha circulat a Molins pel Momi, però no crec que en pugui treure conclusions de lo d'aquell dia.

Ho he dit molts cops i no me'n cansaré de tornar a dir-ho: el meu circuit és a la teva disposició. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 8:19 am

aplaud smiley-char013 smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 10:28 am

Sisu escrigué:
Hola Ignasi.
No he fet cap prova encara, l'eix del davant ha quedat fixe. L'Amadeu em va somenir que sobretot no el fes mòbil perquè em podria portar problemes.

Hola Narcís i tots els demés.

També penso com l'Amadeu i els meus comentaris anteriors en aquest mateix fil son en aquest sentit. El comentari el feia perquè quan el vam veure a Molins ja hi tenies fet la barra guia del eix davanter, la seva estructura em va semblar que anava muntada com un bisell. Segur que no tenim a disposició plànols del automotor que ens clarifiquin la situació. Però em fa pensar que aquest eix té un punt de gir sobre el mateix eix (davant del radiador) i que té un petit gir guiat pel bogi motor quan aquest gira en les corbes, com tenen els Talgo o els Yenka. La finalitat és per minimitzar l'angle del eix en respectes al radi de la corba.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 10:31 am

Crec que és exactament com tu expliques Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 1:15 pm

Felicitacions. El model està creixent amb molt d'estil.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 12:30 am

Hola a tots.
Us passo unes fotos del vehicle quasi acabat. La veritat és que només em queda el focus que no acabo de trobar la manera de fer-li un frontal que sigui decent.
Un cop pintat, li veig molts defectes, no acabo de dominar la pintura i això es nota en l'acabat final. Us asseguro que al natural no es veu tan bé com a les fotos. La ratlla negra ha quedat regular i els vidres idem.
Els tallers han de millorar encara per afrontar projectes més ambiciosos, que hi són. Però no vull afrontar-los sense una mica més de coneixements i saber fer.
L'interior l'he fet molt simple, hi ha els bancs posats però no he fet foto.
Ara manca una prova per veure com va sobre la via.

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 2817nk4

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 15d0svt

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 1qlvds
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 1:07 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 1:20 am

formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable

com són els seient???

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 2:28 am

applaud applaud applaud applaud
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 2:36 am

Ara sí el dono per acabat.
Un embellidors de fusta a les portes de les dues bandes i el focus (que segueix sense agradar-me).
Els seients són fets de fusta de balsa. Es veuen una mica a les fotos.

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 2lshe1u

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 34f1t9k
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 02, 2015 3:51 am

Dons tu diràs el que vulguis, però a la foto queda de fabula.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)   Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
» Les construccions de "Tallers dels Aspres"
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Caboose 2 eixos 1879 (Tallers dels Aspres)
» Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: