| Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
|
+15JGDURAND tram47 peps Shay ignasibaga Maxx_Rivoli Mitjans flyfabio (†) TramBlau fve MALLET73 Olot jaume ostman josepmaria 19 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 6:40 pm | |
| Hola a tothom. Anteriorment ja havia obert diferents fils per mostrar les construccions d'aquests tallers: el cotxe i el furgó de Núria i la modificació d'una petita Porter i la construcció d'un tènder per ella. En aquest nou fil aniré mostrant les noves construccions que no tinguin prou importància com per obrir-ne un per elles mateixes. Es tractarà de petit material artesà fet a partir de bases de baix preu o des de zero. Tot molt econòmic, usant materials reciclats perquè els temps actuals no permeten fer més despeses. VAGÓ CISTERNA SERVEISComenço amb un petit vagó cisterna que pot tenir diferents usos. Manteniment de via, o transport d'hidrocarburs, per exemple. La base , com per al tènder de la Porter, també és un vagó Hartland. Enlloc de comprar els escalons d'accés típics americans, he descobert una manera de fer-los jo mateix a cost zero. Si us fixeu n'hi ha un sobre el vagó.
Editat per darrera vegada per Sisu el Dj Abr 05, 2018 4:30 am, editat 5 cops en total | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 7:11 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 7:54 pm | |
| Ja sabia jo... Que la producció no s'aturaria... | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 8:07 pm | |
| Et tap blanc sembla de plastic.... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 8:17 pm | |
| És de PVC Jaume. Encara hi ha feina a fer. Aniré posant més imatges. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 10:22 pm | |
| - Sisu escrigué:
- ...Enlloc de comprar els escalons d'accés típics americans, he descobert una manera de fer-los jo mateix a cost zero. Si us fixeu n'hi ha un sobre el vagó...
Aquesta és una de les claus del modelisme. Tal com diu en Pau, pinta molt be. Esperem més fotografies. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 10:45 pm | |
| Per cert, de que ve el no de Els Aspres? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Maig 31, 2014 11:25 pm | |
| L'Empordà és una comarca plana que dóna al mar rodejada de muntanyes que arriben a més de 1000m. La zona de transició entre la plana i les primeres estribacions de les muntanyes s'anomena Els Aspres per la gent de la plana, que és molt fèrtil i excel·lent per al cultiu. En canvi, la nostra zona és completament rocallosa, la terra no val res, tan sols per al cultiu de l'olivera i la vinya. Això sí, dóna uns vins excel·lents que ja donen molt de que parlar. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dl Jun 02, 2014 5:18 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 2:53 am | |
| ecplica com has fet la cisterna..tot és pvc?? la boca sembla coure??? els graons??? d'on ho has tret?? imaginació????!!! m'agrada molt com treballes la fusta..m'has d'ensenyar per fer els vagons de fusta!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:27 am | |
| Bones, una imatge per il·lustrar els avenços. En quant a la construcció, la cisterna és feta tota de PVC però hi ha un tall de coure perquè se m'adaptava a la mida que necessitava i no ho trobava en plàstic. Els graons estan fets a partir de les grapes que fan servir per les caixes de cartró. La fusta no té cap secret, he tallat lo que necessitava i ja està, no és una feina d'ebenista! El que us volia demanar és si teniu alguna imatge d'algun tipus de sistema simple i antic de bombeig. Voldria posar-lo a la plataforma del darrera. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:44 am | |
| - Sisu escrigué:
- Bones, una imatge per il·lustrar els avenços.
En quant a la construcció, la cisterna és feta tota de PVC però hi ha un tall de coure perquè se m'adaptava a la mida que necessitava i no ho trobava en plàstic. Els graons estan fets a partir de les grapes que fan servir per les caixes de cartró. La fusta no té cap secret, he tallat lo que necessitava i ja està, no és una feina d'ebenista! El que us volia demanar és si teniu alguna imatge d'algun tipus de sistema simple i antic de bombeig. Voldria posar-lo a la plataforma del darrera. aquestes varetes són de coure?? on les compres??? salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:47 am | |
| Enlloc és fil de coure i li he tret l'aïllament. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:52 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:55 am | |
| Res de comprar...reciclar!. Si?, tu la veus bé la pintura? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dt Jun 03, 2014 5:59 am | |
| - Sisu escrigué:
- Res de comprar...reciclar!.
Si?, tu la veus bé la pintura? jo la veig bruta!! com ha de ser!! salutacions mallet73 | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dc Jun 04, 2014 10:23 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| |
| |
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dj Jun 05, 2014 1:43 am | |
| - Sisu escrigué:
- Merci Eduard!, és simple però crec que pot quedar molt bé.
ja tinc ganes de veure com la fas...!!! mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Jun 06, 2014 7:47 am | |
| - fve escrigué:
Les teves produccions americanes son molt engrescadores!! Són per passar el temps lliure Eduard, sense cap mena de pretensió i mirant de que surtint lo més barates possible. I moltes gràcies per les fotos. Quan estigui ja us ho ensenyaré. | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Jun 06, 2014 11:13 am | |
| Potser no tenen pretensió, però son molt bones i engescradores, encara m'apuntaré als trens forestals americans, encara que prefereixo el material de Nuria.
Per cert, com tens el circuit?.
| |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Jun 06, 2014 8:17 pm | |
| El circuit no es farà Eduard. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Dv Jun 06, 2014 8:21 pm | |
| - fve escrigué:
- Potser no tenen pretensió, però son molt bones i engescradores, encara m'apuntaré als trens forestals americans, encara que prefereixo el material de Nuria.
Jo vaig fer un furgó i un cotxe dels antics. No sé si ho sabies, ho pots veure en aquest apartat de material artesà. | |
|
| |
fve Comptador de reblons
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" Ds Jun 07, 2014 4:13 am | |
| - Sisu escrigué:
- fve escrigué:
- Potser no tenen pretensió, però son molt bones i engescradores, encara m'apuntaré als trens forestals americans, encara que prefereixo el material de Nuria.
Jo vaig fer un furgó i un cotxe dels antics. No sé si ho sabies, ho pots veure eçn aquest apartat de material artesà. Si que els he vist i son magnífics, el furgó K es el tipus de material que m'agrada, petit, antic, abastable. El cotxe és un tema de nivell que diu molt de l'artesà. Felicitats. Eduard | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
| |
|
| |
| Les construccions de "Tallers dels Aspres" | |
|