El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33762
Assumpte: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dc Ago 21, 2024 10:42 am
Bona nit, amics...
Ha estat avui aquest vespre, just quan anava a regar les plantes, que me'n he adonat.
Semblava com si alguna cosa no fos al seu lloc. Hi he anat corrents i he vist això:
Els meus ulls m'enganyaven?
Des de l'altre costat de la màquina no es veia pas gaire millor.
Per fi, enfilat al tènder de la màquina que estava fent aigua, es veia què havia passat...
Des de dins del diposit, al peu de la rotonda, n'he fet algunes més:
INSÒLIT!!!
Què us sembla?
Ara ve lo bo: les dues màquines eren aturades al dipòsit des de feia un parell de dies. En el moment de l'accident, sembla ser que la màquina caiguda a dins del fosso es trobava fent aigua a l'aiguada. No hi hi cap pendent, donat que la via està completament en horitzontal en el punt a on es troba l'aiguada... De fet no hi havia ni el maquinista... Les dues maquines es trobaven en una via aïllada elèctricament de les altres... a demés de que des del març passat no hi ha cap tensió a la via...
Editat per darrera vegada per Olot el Dc Ago 21, 2024 5:19 pm, editat 2 cops en total (Razón : Ortografia)
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1502
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dc Ago 21, 2024 10:47 am
Potser un gat?
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33762
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dc Ago 21, 2024 5:32 pm
Gràcies, Albert, per la suggerència.
Cap animal té accés a la meva terrassa, tret dels que venen volant... A demés de que semblaria com que hagin pitjat brutalment les dues màquines des del darrera, quina cosa dubto que cap gat pogués fer...
Per això jo ja no havia contemplat pas la opció de que un animal, gat o no importa què, en fos culpable. Jo més aviat pensaria en corrents "erràtiques" de les circulacions de material amb bateries, ara bé, suposadament les vies del dipòsit es troben aïllades de la resta de vies...
Ubicació : Corsica Edat : 62 Data d'inscripció : 06/10/2017 Nombre de missatges : 6
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dj Ago 22, 2024 11:51 pm
Des mouettes sont capables de bouger des pierres avec leurs becs…
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 442
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dv Ago 23, 2024 12:19 am
gilles2a escrigué:
Des mouettes sont capables de bouger des pierres avec leurs becs…
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1327
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dv Ago 23, 2024 12:54 am
A Islàndia hauríem vist la intervenció maliciosa dels trolls... Però no som a Islàndia!
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Accident inexplicable als FFCC de La Terrassa Dv Ago 23, 2024 5:14 am
Be, finalment he descobert el que ha passat...
Us ho explico, així riureu tant com he rigut jo!!
No és pas cosa de bruixes.
Ni tampoc de Trolls.
Ni de gavines ni de mouettes...
Avui estic encara identificant cables, tal com vaig estar fent ahir. Concretament estic identificant els cables de l'estació de Font-Alba.
Dons bé, tot d'una he donat tensió a un cable, i... Bingo!! Alguna cosa s'ha mogut, perquè s'ha sentit a fora. Us recordo la configuració de l'estació de Font-Alba, en que allà a sota, gairebé a dins de l'armari, no es veu cap via de Font-Alba.
Per tant tocava anar corrents a veure quina màquina s'havia bellugat de totes les que tinc escamàdes per tota la platja de vies de Font-Alba, però... quina decepció, cap màquina s'havia mogut.
Torno a dins, i torno a donar corrent al mateix cable... si, si! se sent una màquina que es vol moure!! Torno a sortir, però cap maquina s'havia mogut.
No sé pas perquè, al girar-me per tornar cap a dins, amb una certa desesperació, sense voler, la meva vista ha passat per el dipòsit de Carbonelles. Només ha estat com un petit reflex, però ho he vist!
La maquina accidentada ahir era la que s'havia mogut!!
Mai hagués pogut sospitar que, entre mig del plat d'espaguetis de Font-Alba, hi hagués un fideu de Carbonelles!!
Així, dons, en Christophe tenia tota la raó: No som pas a Islàndia, no pot pas esser cosa de Trolls
RailwayManiac escrigué:
Hola a tothom,
No podria haver-hi un vincle entre aquest "espaguetis" i el recent accident dels Ferrocarrils de la Terrassa?