TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa

Ir abajo 
+5
MALLET73
Sisu
alvarop
RailwayManiac
Olot
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDs Jul 27, 2024 1:13 pm

Sisu escrigué:
No em sona gens l'automotor que has posat, encara que això tampoc és molt difícil.....
Com és que has triat aquest model? Em sembla curiós.

Doncs miraré de posar-hi remei, Narcís.  Very Happy

Per a explicar-vos aquest projecte ens caldrà viatjar en el temps...

Però no pas cap el futur, sinó més aviat cap al passat, donat que aquest és el projecte més antic que tinc al cap -actualment ja fa més de 40 anys!!-

Però això ja vindrà. Ara encara som al present... El cas és que mentre el projecte encara dormia en el meu cap, tot d'una aparegué una fotografia que semblava extreta del futur!

Very Happy

Olot escrigué:
Una foto arribada des del futur.
O al menys ho podria ser,  perquè pels elements que s'hi veuen , potser és el que se'n podria deduir.
Només puc constatar-ne que hi ha dos treballadors clonats, que avui en dia encara no tinc, davant del que semblen ser una bogis de no de sap ben bé què...

WinkEls futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Img-2171


Com és natural, aquella foto va despertar l'interès de tots els que em seguiu ... Very Happy

Olot escrigué:
RailwayManiac escrigué:
Per a quin material estan destinats aquests magnífics bogies? scratch scratch scratch

No n'estic pas segur, perquè jo encara no els tinc... (la foto em ve del futur)... ara bé, tinc al cap de fer  una automotors Naval... no sé pas si ja deuen ser aquest o que... a mi m'hi fan pensar força...

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Bogi_110

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Bogi_210

I aquest seria l'automotor que tinc pensat fer més endavant (però insisteixo que no sé pas quan el faré, tot i que al final semble que si que el meu projecte veurà la llum...  Very Happy

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Bogi11


Una altra foto, també arribada del futur...

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Futur10

Però anem a pams:

En Narcís m'ha fet una pregunta (perquè he triat aquest model) que miraré de respondre de la millor manera que pugui. Però per això, ara si, hem d'anar al passat.

Very Happy

Ens en anem a primers dels anys 70...

En aquells temps vaig fer una de les meves primeres incursions a Martorell. Recordo haver sortit de PE, tot sol, amb molta emoció per la gran sortida que faria (no devia tenir pas ni 13 anys!). Si no em falla la memòria va ser amb un MAN que vaig anar fins Martorell... a descobrir món!

Very Happy

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Img21975
(l'estació de Martorell presentava aquest aspecte a l'època (foto autor)

Un cop allà vindria el més emocionant: després d'haver vist tot el que hi havia allà aniria a peu fins a l'estació de Martorell de abaix, allà a on m'havien dit que hi havia la RENFE, i les cotxeres, en les que hi podria trobar material.

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Martor11
(a la platja de vies de tres carrils hi havia un vagó de fusta de via ample (foto autor)

Recordo com si fos ahir, les herbes de terra que m'arribaven més amunt de la cintura... i un munt de material abandonat...

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Img21973
(material abandonat a Martorell. Foto autor)

... com ara dues Bergas, un cotxe ex "Secundarios de Castilla" entre d'altres.

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Img21974
(Dues Bergas completament rovellades a Martorell. Foto autor)

Hi havia una escletxa en una porta d'una cotxera. Com que a llavors era àgil com un gat, m'hi vaig ficar i allà dins els vaig veure per primera vegada ( i també per última ). No sé si podeu imaginar-vos la màgia del moment...!

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Blog_f10

Era un descobriment, perquè jo no sabia pas que allò existís, però des d'aquell moment que els he volgut fer... Very Happy

En el proper post us explicaré què eren i en veureu més fotos. De moment, aclarir-te Narcís, que és molt normal que no et sonin aquest automotors, perquè mai varen arribar a circular.

Very Happy

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDs Jul 27, 2024 7:14 pm


Aquest bogie és una pura meravella! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 51
Data d'inscripció : 12/01/2018
Nombre de missatges : 402

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDs Jul 27, 2024 9:18 pm

M´agrada moltíssim aquest bogie!!!! és una passada!!!! Em sembla una perfecció i una meravella!!!!

Molt interesant la història que ens has narrat i qué moment mès màgic al poder entrar a la cotxera i trobar-hi el Naval.... Mare meva!!!!

A mès a mès, aquest automotor és molt maco i a circulat per molts línies a tot el pais.

La meva felicitació estimat Amadeu!!!!

Una gran abraçada amic meu. Álvaro.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 8:59 pm

Amics, celebro que us agradi.  Very Happy

Espero que el frontal també us agradarà:  Very Happy Very Happy

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Morro_10

Àlvar, moltes gràcies per els teus compliments, però aquests no són pas els NAVAL de viatgers, sinó uns altres de menys coneguts...

Very Happy

Una mica d'història:

Aquests automotors furgons per a mercaderies, no varen circular mai.

Crying or Very sad

Construïts en nombre de tres per la Sociedad Española de Construcciòn Naval i CENEMESA en conjunt amb els altres automotors de viatgers (que tots coneixeu...), per al FC del Guadarrama.

Passades les proves preliminars, fetes amb els automotors ordinaris -els de viatgers-, es va enviar el conjunt de les tres unitats al FC de La Loma, a on mai varen arribar a circular, perquè els automotors NAVAL excedien el pes per a eix (recordem que aquesta línia pràcticament era tramviaire).

Adjudicats finalment a la CGFC, que ja disposava de 4 locomotores elèctriques per a mercaderies i per a remolc de trens convencionals de viatgers, les va mantenir sempre apartades, primer a Sant Boi, i més tard a Martorell.

La GCFC, fins i tot va fer un estudi per a reconvertir-los en automotors ordinaris de viatgers, però el projecte no va arribar mai a bon terme, segons tinc entès, per que el grup motor i la part elèctrica no era exactament igual.
El cas és que no varen arribar ni a rebre els colors corporatius de CGFC, i fins al seu final, varen portar sempre el mateix color plata amb el que varen ser rebuts.

Així acabaren els seus dies essent desballestats, tots tres, sense haver fet ni un sol viatge, és a dir nous de trinca.

Vet aquí un exemple més de despilfarramenta de diners, d'esforç, d'energia, i de materials, d'aquest país tan ric...

Aquí pràcticament totes les fotos que conec d'aquest vehicle, que són ben poques donat que, com ja he dit, mai va circular:

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_10

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_11

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_12

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_14

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_15

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_13

Sobre les fotos publicades en aquest post: cap pertany a l'autor, totes han estat extretes de diverses publlilcacions de C Salmeron o d'internet
.

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 9:31 pm

En quan a la documentació de què disposo (present) a l'expedient del meu projecte, aquí en teniu alguna cosa:

Very Happy

Esquema extret del llibre dels FFCC Catalans d'en Carles Salmeron

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_16

Esquema de Gabriel Sierra, extret del llibre Automotores Españoles, de Aranguren (ja l'havia publicat en un post anterior, en aquest mateix fil, però aquest és més recte i més nítid).

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Naval_17

Això, a demés dels planos i fotos de bogis, que ja heu vist.

A part tin un dibuix del pantògraf fet per mi mateix, fa molts anys...

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa D_pant11

Per descomptat també disposo de planos de les cabines, perquè són idèntiques a les dels ordinaris...

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Esquem19

A partir d'aquests planos n'he fet un estudi, que m'ha donat les corbes correctes del sostre, a demés de les de la cabina...

Wink

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa X_115

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa X_215

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa X_415

També un estudi de la correcte distribució de finestres i portes, tenint en compte que l'estructura és la mateixa dels ordinaris...

Very Happy

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa X_315

I fins aquí el detall de tot el que tinc en el present. Very Happy

Tan aviat arribi aviat el futur...
Wink

A TramBlau, lluis7, TOG y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 9:52 pm

I si em permeteu acabar el post d'avui amb la broma dels viatges en el temps, tinc una imatge especial del procés:

PASSAT                                                          ,PRESENT                               i                   FUTUR
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Proces11

A l'inici dels posts d'avui hi deia: "espero que el frontal també us agradarà".

Vet aquí: espero que us agradi, perquè el futur és ben a prop!!

celles

Imatge procedent del futur:

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Morro_12

A MALLET73, lluis7, TOG y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 10:09 pm

Amadeu,

No ho entenc tot: ets tu qui fas tot això? affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Pel que sembla, a jutjar pels diferents semàfors, també esteu planejant la versió per a passatgers?  scratch

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 10:31 pm

No; Christophe... jo no ho puc fer perquè tinc l'impressora 3D avariada... i tampoc no tinc els coneixements ni la pràctica necessària. I en un futur immediat només veig possible tenir la impressora arreglada, però lo demés... no.

Són els joves els que ho han de fer.

Per tant, quan tingui la meva impressora arreglada em servirà només per a fer proves i petits treballs. Aquests, els "d'envergadura" ja els deixo per als joves.

Very Happy

Mentrestant, a la que pugui (i mentre pugui), jo continuaré enganxant les meves petites peces de fusta a mà, o soldant llautó, que és en el que jo tinc coneixement i experiència. No seria pas una mica burro, si a la meva edat volgués deixar allò en que tinc tota la meva experiència, per agafar una altra cosa en la que no n'hi tinc?

Picalullet

I si... és clar: com que les dues cabines són gairebé iguals, feta una, també l'altra.

super12

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 7212

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDl Jul 29, 2024 8:27 pm

Increïble la història, molt amena i trista (per la mort d'uns automotors "nonats").
Tinc el mateix pensament que tu referent a començar amb noves tècniques. Si mai torno a construir alguna cosa i veig que necessito 3D, hauré de demanar ajuda als amics que dominen aquesta tècnica.

Felicitats per la iniciativa, els frontals es veuen d'una qualitat brutal.


Olot escrigué:
No; Christophe... jo no ho puc fer perquè tinc l'impressora 3D avariada... i tampoc no tinc els coneixements ni la pràctica necessària. I en un futur immediat només veig possible tenir la impressora arreglada, però lo demés... no.

Són els joves els que ho han de fer.

Per tant, quan tingui la meva impressora arreglada em servirà només per a fer proves i petits treballs. Aquests, els "d'envergadura" ja els deixo per als joves.

Very Happy

Mentrestant, a la que pugui (i mentre pugui), jo continuaré enganxant les meves petites peces de fusta a mà, o soldant llautó, que és en el que jo tinc coneixement i experiència. No seria pas una mica burro, si a la meva edat volgués deixar allò en que tinc tota la meva experiència, per agafar una altra cosa en la que no n'hi tinc?

Picalullet

I si... és clar: com que les dues cabines són gairebé iguals, feta una, també l'altra.

super12

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 19264

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDl Jul 29, 2024 8:36 pm

el detall d'aquesta màquina es brutal, res a veure amb les nostres de filament.

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 20/09/2018
Nombre de missatges : 690

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDl Jul 29, 2024 8:45 pm

La veritat és que tant els bogies com els frontals es veuen d'altíssima qualitat.
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDl Jul 29, 2024 8:53 pm

Sobretot, espero que aquest material suporti el trànsit a l'aire lliure! Tenint en compte l'increïble nivell de detall (és més real que el real!), seria espectacular si es fongués al sol! Seria una veritable llàstima! affraid affraid affraid

Salutacions,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 65
Data d'inscripció : 05/08/2013
Nombre de missatges : 1263

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDl Jul 29, 2024 10:57 pm

No semblen les típiques reproduccions en 3D. De quin material es tracta?
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 1:02 am

El nivell de realisme és tal que el títol personal, de seguida vaig pensar que era una -futura- producció artesanal o semiindustrial de (molt!) alta gamma!...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 7:39 am

Amics, gràcies a tots per els vostres comentaris!!

super12

Sisu escrigué:
...
Tinc el mateix pensament que tu referent a començar amb noves tècniques. Si mai torno a construir alguna cosa i veig que necessito 3D, hauré de demanar ajuda als amics que dominen aquesta tècnica.
...

Home, Narcís, tu ets més jove i encara pots agafar experiència amb algunes coses...

MALLET73 escrigué:
el detall d'aquesta màquina es brutal, res a veure amb les nostres de filament.
...

Cert, però el cost també és molt diferent. Normalment quan algo es vol, algo costa...

Very Happy

OG22 escrigué:
La veritat és que tant els bogies com els frontals es veuen d'altíssima qualitat.

Gràcies, venint de tu encara té més valor el que em dius. Very Happy

ulises escrigué:
No semblen les típiques reproduccions en 3D. De quin material es tracta?

Son impresos amb una resina que dóna un plàstic semblant al ABS, encara que a mi això no em diu pas gran cosa perquè estic molt lluny de ser un expert en plàstics...

RailwayManiac escrigué:
Sobretot, espero que aquest material suporti el trànsit a l'aire lliure! Tenint en compte l'increïble nivell de detall (és més real que el real!), seria espectacular si es fongués al sol! Seria una veritable llàstima!  affraid  affraid  affraid
Salutacions,
Christophe
RailwayManiac escrigué:
El nivell de realisme és tal que el títol personal, de seguida vaig pensar que era una -futura- producció artesanal o semiindustrial de (molt!) alta gamma!...

Jo també ho espero, francament, Christophe. Ara bé, les proves que n'he fet em donen una certa garantia.

Very Happy

No, no en faré cap producció artesanal, Christophe. Mai més tornaré a fer res per a vendre. Ara construeixo per mi... i s'ha acabat!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 11:13 am

Amadeu, el que volia dir és que el resultat és tan fabulós que vaig pensar que hi havia un professional al darrere. Si ets tu qui ho has fet, et donaré la medalla d'or en totes les categories! applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 19264

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 6:44 pm

RailwayManiac escrigué:
Amadeu, el que volia dir és que el resultat és tan fabulós que vaig pensar que hi havia un professional al darrere. Si ets tu qui ho has fet, et donaré la medalla d'or en totes les categories! applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Esperit olímpic portat al modelisme ferroviari!!!
riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDc Jul 31, 2024 7:13 am

No, no!! Guardeu-vos les medalles!!

Jo no sóc mereixedor del premi, perquè en realitat no són pas obra directament meva. És cert que hi he intervingut d'aprop i molt, però no les he fet pas jo directament. Per tant no sóc pas mereixedor de cap premi.

Very Happy

En tot cas només he tingut la sort de trobar la persona adequada...  super12

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 08/11/2021
Nombre de missatges : 1267

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDc Jul 31, 2024 9:17 am

Si Amadeu: et mereixes aquesta medalla perquè, com deia Pierre de Coubertin, “el més important no és guanyar sinó participar”! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 7212

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDc Jul 31, 2024 9:34 pm

Home, com aquell que deia: mira que m'agrada jugar al dómino i perdre!!!!!


RailwayManiac escrigué:
Si Amadeu: et mereixes aquesta medalla perquè, com deia Pierre de Coubertin, “el més important no és guanyar sinó participar”! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDj Ago 01, 2024 3:30 am

RailwayManiac escrigué:
Si Amadeu: et mereixes aquesta medalla perquè, com deia Pierre de Coubertin, “el més important no és guanyar sinó participar”! Wink
En tot cas puc merèixer el premi per haver trobar la persona adequada, però ja he dit que simplement he tingut sort...
Sisu escrigué:
Home, com aquell que deia: mira que m'agrada jugar al dómino i perdre!!!!!


RailwayManiac escrigué:
Si Amadeu: et mereixes aquesta medalla perquè, com deia Pierre de Coubertin, “el més important no és guanyar sinó participar”! Wink
riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDj Ago 01, 2024 1:55 pm

Ui!!

Ara me'n recordo que encara no us he ensenyat ni les reixes, ni les portes!!  

Very Happy

Reixes...
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Reixes10

... i portes Very Happy
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Portes10

Reixes...
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Cgfc_014

... i portes Very Happy
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Cgfc_013

Reixes i portes Very Happy
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Cgfc_010

Very Happy

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Cgfc_011

A TramBlau, TOG, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDj Ago 01, 2024 7:02 pm

Gràcies Albert
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 28/05/2014
Nombre de missatges : 7578

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDj Ago 01, 2024 8:06 pm

Espectacular l'acabat d'aquestes peces!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33617

Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitimeDv Ago 02, 2024 12:21 pm

Gràcies, Joan. Celebro que t'agradin... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa   Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els futurs NAVAL dels FFCC de La Terrassa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Personalització d'una màquina LGB 2017D (FFCC de la Terrassa)
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
» Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: