TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Ferrocarrils Catalans - Página 27 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Ferrocarrils Catalans

Ir abajo 
+21
E4lok
ulises
OG22
Ramon Pont
alejandro sasplugas
Francesc
MALLET73
Olot
ignasibaga
el terrat de margarit
Mitjans
fve
josepmaria
ODAKIM
TramBlau
KTK
ut800035 (†)
jaume
ostman
Sisu
tram47
25 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Següent
AutorMissatge
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 451

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDt Gen 03, 2023 12:26 pm

Bona nit a tots,
    De mica en mica ja van arribant les altres locomotores Stadler. Fotos fetes als tallers de Martorell de la 257.02 a part d'unes fotos de detalls per als modelistes.

Ramon Pont

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2069

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2070

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2071

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2072

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2073

Desitjan que us serveixin per a veure els detalls.

A Francesc, TramBlau, MALLET73, TOG, alejandro sasplugas y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDt Gen 03, 2023 5:55 pm

Valga'm Déu! Quin maquinot més llarg!! Shocked

És una màquina molt bonica de línia, però ja s'ha perdut l'aire de Carrilet per complert. No compteu amb mi per a fer-la. I a qui la vulgui fer, li aconsellaria que canvii els radis del seu circuit!


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDt Gen 03, 2023 9:53 pm

Es impresionant , pero tal com diu l Amadeu la trobo excesiva per anar sobre via metrica  , esta clar que al ser bi modal precisa molt espai per acollir tot el sistema de propulsio , En mica en mica tambe veiem que Stadler es fa l amo del mercat ferroviari, a tots els nivells .
Veurem quin profit en treuen a FCG.  
Soc un vell nostalgic de les Alsthom .......... i no oblidarem mai les 254 avui en retirada.
No parlo de vapor , perque allo ere musica celestial i mereix capitol a part .

Alexandre

A Olot, TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1384

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDt Gen 03, 2023 11:51 pm

Bon dia,
20 metres de locomotora, sembla impossible que pugui girar a les corves o als desviaments.
De totes maneres és maca, la punyetera.
Salut i feina,
Albert
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDc Gen 04, 2023 4:50 am

Gràcies Ramon per les fotos, saps si n'hi alguna de les probes de tracció?
Bé, tot és relatiu i segons com es mira. Trencadora?, està clar que ho és, però que no ho va ser en el seu dia la Patxanga? que va permetre fer arribar els trens fins a Plaça Espanta?, o més tard la mateixa Alsthom? que va representar la modernitat i no haver de tenir màquines en ordre de marxa en espera de fer un servei de maniobres,
Amb l'arribada de les 254 es va superar per primera vegada la potència que oferien les Garratt, ara amb la 257 és un pas més a ser una empresa de primera línia que sempre reclamem, la primera dual amb capacitat per arrossegar els trens de potassa amb garanties i aprofitar al màxim la xarxa electrificada.
Que és una bestia si, cert i ben cert, també ho era la Garratt, no superada per cap altra en via estreta i amb la particularitat de ser una màquina de vapor articulada.
Jo si que tinc ganes de fer-la, però he d'estudiar bé si tinc possibilitats, els bogis motor son iguals i a les mateixes mides dels de la 254 i ja els tinc, però primer he de posar la bancada de probes a la mida d'aquesta màquina i fer una caixa amb el volum de la màquina per veure el comportament del gàlib.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDc Gen 04, 2023 4:51 am

Gràcies per les imatges i els detalls...la veig molt...massa llarga..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDc Gen 04, 2023 7:10 am

ignasibaga escrigué:
...
Bé, tot és relatiu i segons com es mira. Trencadora?, està clar que ho és, però que no ho va ser en el seu dia la Patxanga? que va permetre fer arribar els trens fins a Plaça Espanta?, o més tard la mateixa Alsthom? que va representar la modernitat i no haver de tenir màquines en ordre de marxa en espera de fer un servei de maniobres,...

Home, a mi em sembla que no hi ha punt de comparació!

No estic segur de que la Patxanga fos tant trencadora, més aviat donava una continuïtat al que ja hi havia, donat que els trens havien arribat a Barcelona molt abans sense ella, a l'estació de Magòria. Igual com les Alsthom. No sé pas com explicar el que és la sensació de Carrilet, però em penso que la majoria m'enteneu. Tant la Patxanga com les Alsthom ho continuaven sent. No veig el mateix amb aquesta màquina tan gran, enorme, que de via estreta només en té l'ample de via i prou. Aquesta és una màquina per a menjar-se els kilòmetres amb moltes tones al darrera, com si res.

És cert el que dius de que es va cap a ser una empresa de primera línia, i és indiscutible que és el que cal.
En quant a aquest punt de vista cal dir: "visca la modernitat".

Però aquesta modernitat tant desitjada i esperada queda tant lluny del que un dia varen ser els Carrilets que trencaren distàncies per primer cop entre les nostres ciutats, en un temps que ningú tenia cotxe... febles, amb uns carrils tant petits, que gairebé semblaven de joguina. Recordes la cançó del tren de Banyoles: "fet amb llaunes i cassoles i barrets de capellà". És la millor definició del carrilet que mai he trobat.

Igualment els FGC ja fa temps que són més un metro que no pas un carrilet: estacions soterrades (ai aquest país!! Rolling Eyes ), amb freqüències tant altes com qualsevol suburbà de metròpoli modern, amb andanes altes, etc etc.

És clar, avui són altres temps.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2023 11:12 am

Una pregunta a Ramon Pont.

Ens ha sorgit un dubte a veure si tu ens els pots aclarir.

Fa uns dies el Regió 7 va anunciar la entrega de l'Alsthom 705 a l'ajuntament de Guardiola per esposar-la sota cobert al costat de l'estació, fent referència a que la donaven de baixa perquè estava fent maniobres al port de BCN , no en vaig fer massa cas però mirar d'estar alerta per quan la portessin per veure en quines condicions.

Un tema molt similar al de la 706 cedida a Sant Vicenç de Castellet.

Ahir un nebot meu em va comentar haver vist una Alsthom apartada en una gravera de La Plana, entre Gironella i Olvan, vam deduir que es tenia que tractar de la 705, confirmat per una nota del R7 amb alguna foto, en un estat lamentable i sense motor, aquesta màquina no podia estar fent maniobres al port

Repassant el teu relat de novembre del 2020 en aquest mateix fil comentes que les dues màquines varen estar donades de baixa i desballestades el 2018 i 2019, saps quina sort van seguir?, el desballestament en que va consistir? desproveir-les de motor per deixar-los per recanvis? i la resta perquè no es van desballestar ?
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 451

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2023 11:47 am

Bona Nit Ignasi,

Tant la Alsthom 705 com la 706, ja fa uns anys que no arrosseguen trens, en les dates que vaig donar, de 2018 i 2019 el que es va fer es treure tor l'aparellatge elèctric, dipòsits d'aire, motors i es van deixar solsament la estructura exterior, la cabina també es va desmuntar tot, per tenir-ho de recanvis. La Alsthom que ha estat ultimament al port es la 1003.
El tema de la gravera de La Plana ho desconec. Les dues locomotores es van desmuntar tot l'interior i es van guardar a Martorell.

En referencia a la teva demanda del 4 de gener si hi han fotos en proves. Les tinc a Vic. En aquets moments estic vivint a Barcelona, ja que tinc la mare bastant malament i haig de cuidar-la. Quan pugui pujar a Vic, ja te les passaré.

Ramon Pont


Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 4:18 am

Gràcies Ramon, aclarit .

 Cuida la mare ara que pots, el demés ja arribarà

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 8:29 am

ignasibaga escrigué:
Gràcies Ramon, aclarit .

 Cuida la mare ara que pots, el demés ja arribarà

+1 Enamorat somriu

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Ramon Pont
Trenjardinaire
Ramon Pont


Ubicació : Vic
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/07/2018
Nombre de missatges : 451

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 1:19 pm

Avui aquest matí he pujat a Vic i aquí us poso les fotos de les proves de la 257. Les proves amb la primera locomotora que han rebut ja les han fet. No han tingut cap problema remarcable. Les locomotores van molt fines. Actualment estan fent el curset del maquinistes que portaran aquestes màquines. Les proves principals les han fet en el tram Manresa a Súria. L'únic que resta per fer es fer les proves a cada locomotora nova que rebin.
Aquesta informació es d'un company que actualment està fent el curset de maquinista i està al taller de Martorell.
    Actualment cada nit baixa un "putaseru" entre Súria i el port de Barcelona. Aquest tren li diuen la "Llufa", per qué? - molt sencill, la locomotora oficial o titular es una 257, però al darrera li acoblent una 254, sense traccionar, només per si de cas tinguessin un problema amb la locomotora titular del tren. En cap viatge han tingut cap problema.
    La idea que tenen quan tinguin les 5 locomotores es fer els "putaserus" de dia i també de nit, degut principalment a que la malla de trens en circulació de dia es força densa. Ja que han de baixar força potassa. D'aquesta circulació de nit en tinc una filmació que m'ha fet arribar un antic càrrec de F.G.C. avui, però no sé si jo sóc molt inútil o no ho sé fer i no us el puc penjar aquí. Ja miraré de poguer fer-ho. Que tingueu bona nit.

Ramon Pont

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Img-2077


Ferrocarrils Catalans - Página 27 Sant_f11

Ferrocarrils Catalans - Página 27 30592010

A TramBlau, TOG, ignasibaga y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 6:25 pm

Ramon, per a penjar un vídeo, primer s'ha de penjar a Youtuber. En acabar s'ha de copiar el link i posar-lo en un post. Això és tot el que cal.

Gràcies per aquestes magnífiques fotos. En elles hi veig, per fi, una locomotora moderna de disseny i decoració bonics!! Sembla que es torna a recuperar el gust per la línia i colors dels trens.

A demés em confirmen el que ja sospitava: la gran 254 es veu petita al costat de la nova 257.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 8:38 pm

A veure Ramon tu que tens informaçio de primera ma i que el teu criteri mereix confiança total . He rebut comentaris respecte aquestes noves 257 , semble ser que en modo diesel han quedat una mica curtes de potencia i en el tram Suria Manresa amb trens carregats ho pasaran malament i poder precisaran ajuda per cua ,.  Que en saps d aixo , i sobre tot que en penses ???

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 9:16 pm

En mode dièsel, el motor no actua com a generador per als motors elèctrics? Si és així, augmentant el règim de gir, ja generaria més "chicha"

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 9:52 pm

La potència de la 257 en mode elèctric és d'uns 2700 CV i de 1300 CV en mode dièsel. Aquesta darrera potència és una mica inferior als 1500 CV que desenvolupen les 254 (exclusivament dièsel).
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 10:02 pm

Potser, si hi ha més trens circulant, porten algun vagó menys cadascun... no ho sé, imagino que ho hauran calculat a l'hora de demanar com volem les màquines.

Per cert, de Súria a Manresa fa baixada?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 10:16 pm

Gràcies Ramon.

Com més me la miro, més m'agrada, per a mi les duals son una bona solució aquí i a RENFE, llastima de la pèrdua de potència en dièsel, ja les basques les van retornar per aquest motiu.

Si ens fixem en la segona foto les cantoneres superiors de la 254 sobre-surten a la 257, que voldria dir que no és tant delicada de gàlib en el real, a escala la llargada és el més preocupant. També hi ha el fet que el frontal de la bancada al ser de color negre no el fa tant imponent com el blanc de la 254.

Fotos guardades.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2023 10:19 pm

Mitjans escrigué:
Potser, si hi ha més trens circulant, porten algun vagó menys cadascun... no ho sé, imagino que ho hauran calculat a l'hora de demanar com volem les màquines.

Per cert, de Súria a Manresa fa baixada?

Si, quan van carregats van de baixada. Suposo que les probes de trens carregats ha de ser per veure com respon la màquina en totes les condicions del contracte
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 12:03 am

Aquest és el vídeo del que us parlava abans en Ramon.

El penjo jo perquè a ell no li va bé i m'ho ha demanat. Però és de part seva,

https://youtu.be/VlhaWPoDIjc

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 12:25 am

Diu que és privat i no surt.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 5:05 am

Jo tampoc el puc veure
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 5:29 am

Vaja, ho sento! nose

Proveu-ho ara, please...

Olot escrigué:
Aquest és el vídeo del que us parlava abans en Ramon.

El penjo jo perquè a ell no li va bé i m'ho ha demanat. Però és de part seva,

https://youtu.be/VlhaWPoDIjc
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 6:34 am

Ara sí el puc veure... gràcies

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2023 6:39 am

Ara jo també l'he pogut veure, gràcies

14 vagons no és proba de càrrega, sinó de circulació
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ferrocarrils Catalans - Página 27 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarrils Catalans   Ferrocarrils Catalans - Página 27 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ferrocarrils Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 27 de 36Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Següent
 Temas similares
-
» Del Zillertal als Ferrocarrils Catalans
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Catalans en H0m
» BARCELOFILIA: Ferrocarrils
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Catalunya, Balears, Valencia-
Canviar a: