El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:57 am
Olot escrigué:
Ja ho veurem. De vegades imagines una cosa, i surt be. En canvi, altres vegades, surt un xurro. En qualsevol cas, s'ha de provar per saber si és un encert o una equivocació. És així com s'aprèn a fer coses.
Per això els ajuntament van posar els contenidors per a reciclatge, per als que experimentem.
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 10:00 am
Jo em creia que els contenidors també eren un experiment.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 5:27 am
Be, al menys la calor és una avantatge en quant a l'assecat del ciment cola amb el que he embrutat la volta del túnel aquest matí, que ja està quasi be eixut del tot:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 5:42 am
màgnific!!!!!
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 6:00 am
Són les 19hores els treballs a els ferrocarrils de la terrassa tornen a començar....però no trobo la web cam per poder veure com van les feines i les circulacions...??????? salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 7:44 am
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 9:02 am
MALLET73 escrigué:
Són les 19hores els treballs a els ferrocarrils de la terrassa tornen a començar....però no trobo la web cam per poder veure com van les feines i les circulacions...??????? salutacions
mallet73
Ara ja són les 22 h. No hi ha web cam en directe, però aquí tens una gravació de com anat tot, i el pas del primer tren gairebé a les 22 h.
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 9:18 am
En pantalla de 42" fa por i tot... Felicitats, el tuneel t'ha quedat francament bé... Molt millor del que m'imaginava...
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 9:23 am
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 9:43 am
Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
mallet73
Ara ja són les 22 h. No hi ha web cam en directe, però aquí tens una gravació de com anat tot, i el pas del primer tren gairebé a les 22 h.
(Recomano fer-ho amb la pantalla grossa)
genial!!! com sempre no hi ha paraules sr.mestre!!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 27, 2013 9:54 am
Dons aquest cop jo no estic content.
Jo m'imaginava un altre efecte en el sostre, menys igualat, però el ciment l'ha fet més uniforme. A demés, no he sabut encertar el color de la pedra. Finalment he embrutant de fum l'interior del túnel, i amb això he dissimulat una mica aquestes diferències.
Ja se sap, que els materials "artificials" mai poden donar el mateix resultat que els "naturals".
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Jul 29, 2013 5:02 am
Ja és bastant el recorregut que es pot arribar a fer
Pere
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Jul 29, 2013 6:35 am
És molt llarg, i les parts acabades fan molt de goig, el que passa (i no és per tirar aigua al vi) és que veig que queda molta teca per fer. Endavant i força. Felicitats.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Jul 29, 2013 8:10 am
Narcís, no passa res: jo només bec aigua, sense vi.
Tens raó de que encara queda molta feina per fer. Però fa un any enrere encara semblava que quedava molta feina més per fer que no pas feta, el que ja em desesperava.
En aquest moment estic molt content, perquè amb aquesta tasca que estic fent, queda complerta TOTA l'estructura d'obra. A partir d'aquí el que queda és purament modelisme, encara que sigui en pedra i ciment.
I ara ja veig més feina feta que no pas la que queda. O al menys això em penso.
Si puc continuar portant el ritme actual, dintre d'un any crec que això farà un canvi d'aspecte apreciable.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Jul 29, 2013 8:18 am
El maquetisme et retarda molt una construcció, però si no ho fas és com si res mes llençar vies perquè circulés un tren, a mi particularment m'encanta la part del maquetisme encara que em retardi tot "sine die"
Pere
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]