| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dj 14 Mar - 22:09 | |
| És que no veig una altra manera de fer-ho.
Si que te la seva complexitat, però res que no es pugui resoldre. I possiblement alguna cosa és més simple del que sembla, per exemple, per desconnectar una via només cal un interruptor. Si hi ha dos quadres de comandament, només cal que hi hagi dos interruptors, en sèrie, en el mateix cable que haurà de passar per els dos comandaments, i ja està.
| |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dj 14 Mar - 22:13 | |
| Certament, i trobo que és un sistema perfecte. Moltes preguntes que faig és per agafar idees. Aquests dies estic mirant trens de jardí per la xarxa per veure coses. M´agradaria tenir-ho tot clar, però em sembla que encara estic lluny de començar. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dj 14 Mar - 22:21 | |
| Vas per el bon camí, Narcís. Ja he comprès que ho fas per aprendre. I el que contesta també n'aprèn contestant. Hi ha moltes coses dels quadres de comandament que encara no he previst o encara no he aclarit. Ja hi arribaré. De moment només és una idea. Una idea que va néixer a Suissa, "jugant" amb el circuit modular de Passion IIm. https://trenscat.forosactivos.net/t146-el-circuit-modular-de-passioniim-suissa | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 20:10 | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 20:14 | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 20:15 | |
| Espero que no glaci aquesta nit !!!
| |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 21:20 | |
| Em pensava que estaves parat ! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 21:25 | |
| - Olot escrigué:
- Espero que no glaci aquesta nit !!!
Posa-li un plàstic per sobre i si pots a més fusta, ajudés a que si no baixa molt no passi res Pere | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 15 Mar - 21:30 | |
| - Olot escrigué:
- Espero que no glaci aquesta nit !!!
Una estufeta.... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 1:59 | |
| - Sisu escrigué:
- Em pensava que estaves parat !
parat? jo? Apa !! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 8:41 | |
| És que bé he de poder fer rodar els trens en algun lloc !!. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 14:03 | |
| Dons ves continuant amb el material que vols fer, perquè això avança: Avui, desencofrat de la volta del túnel "empedrat" de la segona paret del túnel I preparació de l'altra boca per a rebre la volta | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 14:09 | |
| Molt bé... Aquestes estovalles individuals dels xinos són molt resultones... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 14:14 | |
| Si; cal anar regularment als xinos, perquè sempre tenen un munt de coses molt útils per a nosaltres.
Editat per darrera vegada per Olot el Ds 16 Mar - 20:14, editat 1 cop en total | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 15:48 | |
| | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 19:00 | |
| Estovalles xineses? Via torta? De que parlem? Del nou tubel i el desencofrat o de safereix? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 20:09 | |
| - jaume escrigué:
- Estovalles xineses?
Via torta? De que parlem? Del nou tubel i el desencofrat o de safereix? En Pau, que és molt observador ( ), sap de que parla. Ell ha vist que he utilitzat uns salvaplats comprats als xinos per a fer la volta del túnel amb la forma del ciment com resultant d'un encofrat de fusta. D'aquí la meva recomanació de visitar els xinos de tant en tant. O sigui que encara que no ho semblava parlàvem del desencofrat del túnel. Ara, la via torta ja no sé a on l'has vist. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds 16 Mar - 23:40 | |
| Via torta? Es possible que sigui un efecte pptic pero sembla que en entrar al tunel faci mes corba de la que li cal. I encara que fos aixi, cap problema per circular. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg 17 Mar - 7:45 | |
| Si, efectivament és així. Són els inconvenients del sistema que he fet per a amortir les vibracions a casa dels veïns: la via flotant sobre una capa de cautxú. En aquest punt ha fet una mica de moviment i ara presenta aquest aspecte. És un sistema amb el que tinc d'esperar que la via faci moviments o tingui algun vici. Ja sóc conscient de que no podré tenir les vies en perfecte geometria, tal com m'hagués permès un sistema en que pogués fixar les vies directament a l'nfraestructura. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg 17 Mar - 8:55 | |
| Dius que fas servir via flotant? Aixo son les innovacions que es van presentar a bcn rail fa ara 4 anys pels trams urbans soterrats!! Aixo es modernitat aplicada al Ferrocarril de La Terrassa!
Editat per darrera vegada per jaume el Dg 17 Mar - 8:57, editat 1 cop en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg 17 Mar - 8:57 | |
| Jo no sé com ho fan ells. De fet jo vaig tenir l'idea sense veure-la enlloc. Per tant ho vaig inventar. Llàstima de no haver-ho patentat. Copions !!!!
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl 18 Mar - 16:33 | |
| ja tinc ganes de fer circular el meu renault ..per veure com van els tunnels....la tuneladora encara no esta fabricada..... quines mesures te el tunel...24 o 25 d'alt per 15 d'ample??? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl 18 Mar - 19:51 | |
| Carles, pots venir quan vulguis. Les mides del túnel venen a ser aquestes: | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 29 Mar - 13:27 | |
| Avui, visita inesperada als FFCC de la Terrassa: | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv 29 Mar - 14:28 | |
| - Olot escrigué:
- Avui, visita inesperada als FFCC de la Terrassa:
Cabres i tot... Quin luxe... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |