| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 6:42 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 6:55 am | |
| Si, a la nit és com es poden fer fotos amb el túnels ben foscos. Al final he aconseguit uns tons dins del túnel que m'agraden: He embrutat tan com he pogut amb pintura negra, però també hi ha fet regalims de rovell. D'aquesta manera el color de les parets no és ciment, i dista bastant de ser real, però l'hi dóna un aspecte fosc i lúgubre, que és com considero que un túnel ha de ser. També he embrutat la sorra, perquè es veia massa nova amb contrast amb les parets fosques i brutes. Ara el túnel fa por, oi? Be, aquí l'he tapat amb una lona de goma per si plou. Normalment no serà tant fosc per allò que acabo d'explicar de les finestres d'accés. Encara una foto de l'interior (sota la lona), feta amb flash. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 7:01 am | |
| Un túnel brut, fosc, deixat...... | |
|
| |
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 7:11 am | |
| Si que fumen les locomotores LGB, acabes de fer la volta d'entrada i ja estan les pedres del mig ennegrides.
Moltes felicitats i molta enveja, però de la bona. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 7:44 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 8:26 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 8:44 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 9:03 am | |
| Hola Amadeu i tots els demés. Com ja ens tens habituats un treball excel·lent. Ja sap que a mi em preocupa el punt critic de pas entre vies quina solució tens pensada, fer un calaix per tapar-la?. Fins aviat, Ignasi | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 9:15 am | |
| Amadeu, amb tot aquest conjunt , que està quedant de fabula. jo, esperaria a posar vies al gener, i aprofitaria per posar hi el pesebre per Nadal quedarien uns diorames perfectes, amb recons per posar algun caganer . conyes a part et felicito per aquest treball. | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 10:41 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 5:54 pm | |
| - fve escrigué:
- Si que fumen les locomotores LGB, acabes de fer la volta d'entrada i ja estan les pedres del mig ennegrides...
Per la perforació del túnel s'ha utilitzat maquinària a vapor, i es veu que això també "fuma". - ignasibaga escrigué:
- ... Ja sap que a mi em preocupa el punt critic de pas entre vies
... quina solució tens pensada, fer un calaix per tapar-la?. ... Si, és clar, és un punt delicat. Però no et preocupis, que està tot planejat: aquí compto posar-hi una planxa de ferro galvanitzat d'un mil·límetre, no vista, que farà de pont. La planxa va a l'atura d'aquest sostre, que és el nivell al que anirà la via un cop tingui a sota el llit de cautxú: Per perspectiva, la vigueta del darrera es veu més baixa, però en realitat és una mica més alta. En tot el complex no hi ha cap punt que estigui per sota de 19'5 cm del cap del carril. La norma dóna un gàlib mínim de 17'8 cm. - alejandro sasplugas escrigué:
- ... aprofitaria per posar hi el pesebre per Nadal quedarien uns diorames perfectes, amb recons per posar algun caganer ...
Ja fa anys que no acostumo a fer el pessebre. Però aquest any potser si. Qui sap? | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 11:10 pm | |
| M'agrada molt como han quedats les parets... i això que quan has començat a ensenyar-les no les tenia totes... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Oct 18, 2015 11:37 pm | |
| Ni jo, Pau, ni jo... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 19, 2015 3:05 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 19, 2015 7:55 am | |
| Amics,
Com que sou ja alguns que m'heu fet la mateixa pregunta darrerament, explico a continuació quina és la situació:.
El circuit dels Ferrocarrils de La Terrassa és fora de servei, i en aquests moments no és possible fer circular cap tren.
●Les obres que estic fent afecten a tots els nivells del circuit. L'estació de Sot del Bac es troba completament aïllada, i les vies estan desmuntades. ●Les estacions de Puig-Oriol i de Carbonelles podrien rebre trens des de Font-Alba, però no hi ha possibilitat de fer maniobra perquè les agulles i part de les vies del cantó oposat estan desmuntades. ●Tanmateix no és possible circular en els trams entre Font-Alba i aquestes dues estacions perquè la via està inutilitzada per la quantitat de pols i de porqueria qui hi ha a la via degut al tall de rajoles i de pedres amb la mola. ●El pont desmuntable ha quedat inutilitzat i no es pot tornar a muntar degut a que l'anivellat definitiu de les vies en el tros de les obres ha obligat a modificar els punts allà a on es muntava el pont provisional. ●La instal·lació elèctrica provisional de totes les parts a on estic treballant també ha estat totalment desmuntada.
Donada la situació, i tenint en compte l'època de l'any en que som, em sembla que passarà una bona temporada sense que cap tren pugui circular.
Tot i així qui vulgui pot venir a visitar els treballs. Sabeu que m'agraden les vostres visites, i sereu ben rebuts. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Oct 19, 2015 8:50 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|