| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|
+29fve Mitjans Olot Joelgb marcostrain fantito Sonderzug Antseru KTK Mak Jbmarcos ulises Maxx_Rivoli ut800035 (†) maquinista E4lok TOG Antic mak(baixa volunt) josepmaria tram47 Sisu Pau jaume FACTOR Shay bantren ostman peps TramBlau 33 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 09, 2013 9:33 pm | |
| Molt bonic encontre de material. La catenaria? Es molt bonic. Pero en vaig muntar un cop a una maqueta HO i en vaig acabar fart quan em descarrilaven els trens. la velocitat... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Jul 12, 2013 9:56 am | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Jul 12, 2013 10:29 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| |
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Jul 12, 2013 3:14 pm | |
| La barraca he quedat de fabula... Un gran treball... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dv Jul 12, 2013 7:29 pm | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Ds Jul 13, 2013 9:53 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 1:28 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 1:33 am | |
| Gràcies per els vostres comentaris. - MALLET73 escrigué:
- ...per aquesta muntanya hi quedaria bé un renault passan-hi..!!!!!...
Tens raó, però jo no en tinc cap. Haurem d'esperar a veure si tu en portes un, passat l'estiu... o abans!! | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 4:44 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 7:32 am | |
| Primer hem de deixar passar aquesta calor, i després potser val la pena esperar a que estigui el circuit acabat. | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 7:59 pm | |
| - Olot escrigué:
- Primer hem de deixar passar aquesta calor, i després potser val la pena esperar a que estigui el circuit acabat.
Aixo vol dir que amb els pas del temps i una canya... Trobada? Inaurarem abans el circuit sencer o la sagrada familia sencera? Preguntes misticistes. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dg Jul 14, 2013 11:00 pm | |
| - Olot escrigué:
- Gràcies per els vostres comentaris.
- MALLET73 escrigué:
- ...per aquesta muntanya hi quedaria bé un renault passan-hi..!!!!!...
Tens raó, però jo no en tinc cap. Haurem d'esperar a veure si tu en portes un, passat l'estiu... o abans!! ok, però segur que serà desprès de l'estiu i potser hi haurà alguna sorpresa més!!!!!!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dl Jul 15, 2013 7:52 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 3:33 am | |
| Treballs dels darrers dies: Construcció de la volta del túnel nº3 de mica en mica... Aspecte provisional de l'interior I també des de l'altra banda Paral·lelament ahir vaig començar la volta de la sortida del túnel nº2 (el que va per darrera la cabana) Muntatge de l'encofrat Buidat de morter Avui no me'n he pogut estar de treure l'encofrat... encara no feia 24 hores... Vista des de l'interior Aquest cop sembla que he aconseguit una bona rectitud Vista des d'a fora Em sento força satisfet | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 3:47 am | |
| Bona feina...
Les voltes de porex que faràs? Una vegada enganxades les puliràs per igualar-les totes, les unes amb les altres, i les pintaràs de gris? | |
|
| |
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 3:57 am | |
| Perdona la meva ignorància Amadeu.Porqué no fas servir el mateix sistema al túnel llarg com el bé que t'ha quedat el curt? Què terminació portarà el llarg en la volta? Salutacions, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 6:21 am | |
| Jo que creua que aquests seria un tunel blanc! I a l fi de les fotografies veus que es un tunel com tots els altres. Aixo si, molt treballat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:07 am | |
| Gràcies per les vostres respostes. - ostman escrigué:
- Bona feina...
Les voltes de porex que faràs? Una vegada enganxades les puliràs per igualar-les totes, les unes amb les altres, i les pintaràs de gris? - mak escrigué:
- ...Porqué no fas servir el mateix sistema al túnel llarg com el bé que t'ha quedat el curt? Què terminació portarà el llarg en la volta?
Salutacions, Mak. Aquest és el primer cop que utilitzo aquesta tècnica, si bé ja el tenia al cap des de fa temps. He utilitzat porex extruit, tal com molt bé heu vist. No igualaré pas les peces que formen la volta, tan sols matar una mica els cantos vius, amb un cúter. La idea és imitar un túnel excavat a la pedra. Les parets són fetes amb pedra real (vermella), que vaig enganxar amb ciment cola tenyit amb terra de color semblant al de la pedra. Correspondria per tant, fer un sostre amb la mateixa pedra, però això comporta dos inconvenients: 1) és difícil fer la volta amb aquestes pedres planes que han estat molt útils per les parets, però que per la volta no tenen forma corba, cosa que tampoc puc aconseguir ni amb la mola ni a cops de martell, si vull que tinguin un aspecte real. 2) la volta en pedra comportaria un pes considerable que m'estimo més evitar per no acostar-me al límit de pes per m2 de la terrassa. Per tant vaig pensar en fer un sostre en porex (irregular com seria el d'un sostre excavat en la pedra), i embrutat amb ciment cola tenyit del color d'aquestes pedres. Si tot surt com espero, d'aquesta manera semblarà la textura de la pedra. Veurem el resultat que dóna. - jaume escrigué:
- Jo que creua que aquests seria un tunel blanc!...
Un túnel blanc ?? No, no !! de cap manera !! Els túnels han de ser negres i foscos, com més, millor ! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:17 am | |
| Això que plantejes fer amb el ciment cola promet ser una bona solució... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:24 am | |
| Ja ho veurem. De vegades imagines una cosa, i surt be. En canvi, altres vegades, surt un xurro. En qualsevol cas, s'ha de provar per saber si és un encert o una equivocació. És així com s'aprèn a fer coses. | |
|
| |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:45 am | |
| Eskerrik Amadeu argitzeko egiteko asko. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:47 am | |
| No hi ha de que, Xabier. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:48 am | |
| Gràcies per l'aclariment Amadeu .. Perdon per l'anterior, tenia el traductor en basc .. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] Dt Jul 16, 2013 9:54 am | |
| Igualment t'he entès. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] | |
|