| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 13, 2017 10:01 am | |
| Com li vaig dir a l'Amadeu, miraré de fer un tram de Momi per poder estacionar unitats, pensava en una estació oculta però sempre farà falta dependre d'un altre mòdul, i hauria de ser d'una altra, amb els problemes que pot ocacionar si no es coincideix en la fira, i m'he posat a buscar una possibilitat de circuit. El primer serveix per apartar trens del circuit principal tornant-lo a la via amagada, els trens no podrien ser molt llargs El segon deixa la via d'retorn aïllada de l'estació, però cal fer moltes maniobres a l'estació per estacionar, sense poder posar trens llarg. I el tercer té menys vies d'estacionament però poden tenir continuïtat en la circulació, ecepto en una via com veieu el plantejament, seria una estació que ajudés a controlar les circulacions intentant evitar les agafades Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 13, 2017 6:13 pm | |
| Molt bona idea, Pere. Enhorabona per la desició. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 13, 2017 6:14 pm | |
| Us comunico que els organitzadors em varen designar coordinador tècnic del MOMI-Català. Entre les meves funcions hi ha la d'informar tècnicament a qui vulgui començar un nou mòdul. Per tant, a partir d'ara seria bo que contacteu amb mi abans de començar els treballs per a poder coordinar la construcció de tots els mòduls, i per a resoldre els dubtes que pugueu tenir.
D'aquesta manera pretenem aplicar correctament la norma i evitar disgustos per malentesos de la mateixa, garantint el bon funcionament del conjunt de mòduls.
Estic a la vostra disposició per el que calgui. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 12:21 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 1:35 am | |
| Caram Pere! Quin muntatge! Això sí que és una bona estació! El tema de les divisions, el veig prou bé, ja que al final només et queden dues mides diferents, de 70 i de 90.
Tot i que la norma deixa clar que la via de retorn queda aïllada del circuit principal, amb una estació d'aquesta envergadura crec que es podria fer una excepció i tenir una comunicació, de forma que es pugui utilitzar com a estació terme.
D'aquesta forma, es podrien anar rebent trens, modificant-los i fer una sèrie de maniobres que farien les delícies del públic.
En aquest cas, la via de retorn podria quedar vista, entrant i sortint a través de boques de túnel, així com ho té fet en Carles, que aconsegueix un molt bon efecte amb els seus mòduls.
És una idea que em sembla que pot donar més joc al sistema Momi. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 3:14 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 4:05 am | |
| Pere, molt interessant el que plantejes...
Potser, jo unificaria tots els mòduls a la mateixa mida... 90cm... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 4:05 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 4:20 am | |
| La idea de l'estació de terme és la que jo havia desenvolupat abans d'arribar a la decisió de fer els mòduls de La Fàbrica.
Al final vaig desistir perquè eren masses metres de via i un cost massa alt. | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 4:21 am | |
| Ara ho vist... no m'havia adonat de la part de baix que torna a la via principal...
I parlant de la part de baix, potser seria interessant afegir una vía en línia recte... per no obligar a tot el material la corba-contra corba... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 4:22 am | |
| - Olot escrigué:
- La idea de l'estació de terme és la que jo havia desenvolupat abans d'arribar a la decisió de fer els mòduls de La Fàbrica.
Al final vaig desistir perquè eren masses metres de via i un cost massa alt. Però el que proposa en Pere no seria una estació de terme... més aviat seria una estació de classificació... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Feb 14, 2017 5:43 am | |
| També es pot plantejar com a estació terme, per vies no tinc problemes, tinc uns quants metres, però no desviaments que tinc els que es veuen a la foto i no voldria comprar mes material, els tramvies em tenen ocupat tot el pressupost ferroviari i avui per avui és el meu principal objectiu. Jo crec que amb el que tinc hi ha prou per a estacion terme o de clasificacion, es pot fer una rotonda per girar maquines si és terme i donar mes joc, l'estació terme no m'ho havia platejat Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Feb 15, 2017 9:48 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 16, 2017 1:32 am | |
| | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 12, 2017 5:37 am | |
| Petits avenços amb la represa de la construcció dels meus moduls Treure-li la pols al que ja tinc fet ... i construcció de las 12 potes amb el sistema de regulació que vaig veure a Molins. En quant tingui totes las fustes pels altres dos moudls, iniciaré un fil per anar mostrant el pas a pas. Si tot va bé, la propera setmana Saluts !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 12, 2017 7:48 am | |
| Genial.
Al final farem un circuit ben extens. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 12, 2017 8:08 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 26, 2017 6:22 am | |
| Nous avenços !! Segon modul enllestit ... Aquest es el sistema per guardar i montar las potes Posició 1: plegades Posició 2: montades i proves de connexió amb el modul nº 1. perfecte tinc ja la estructura del tercer en marxa. i espero el proper cap de setmana començar la feina divertida: vies !!
Editat per darrera vegada per lluis7 el Dl Abr 10, 2017 6:26 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 26, 2017 6:25 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 26, 2017 9:44 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Mar 26, 2017 10:20 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Mar 27, 2017 4:11 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Abr 02, 2017 9:47 am | |
| doncs apala, ja tenim la estructura de tots tres moduls i primers plantejaments de vies. tot plegat, molt senzill i supeditat als edificis i decoració que penso posar (i que de moment, mantinc en secret ) si creiu que hi ha algo a corretgir o millorar, si us plau, ara es l'hora de poder modifcar-ho !! i colocació d'alguns elements, per fer-me una ideia de quin efecte fan ... poqueta feina, avui, pero força entretinguda seguiremos informando !!!
Editat per darrera vegada per lluis7 el Dl Abr 10, 2017 6:30 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Abr 02, 2017 6:28 pm | |
| Bona presència, Lluís. El MOMI català serà un circuit que només tindrà estacions. Un moment o altre caldrà que algú faci mòduls de pas per a que hi hagi alguna separació entre les estacions. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
|
| |
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|