TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDs Des 21, 2013 11:12 am

Hola a tots.

Reconec que m'ha costat, però al final ho he entès.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Des 24, 2013 7:30 am

Hola Shay,

M'ha costat entendre el teu esquema, pero ja veig que vols fer una seguretat per creuar el pont.

Jo he fet probes amb la placa de control de 8 relés de Electan (Relay Control Shield v1.0):  http://www.electan.com/arduino-shield-control-reles-con-optoacopladores-p-3266.html .

Aguanta fins a 50V amb una font externa, i un màxim de 500mA per sortida, la limitació és que no pots sobrepasar de 2,25W que és el màxim que dissipa el xip, pero no és problema perque mai activaràs de cop més d'un desviament. Apilant plaques es pot arribar fins a 200 relés. A més també 4 entrades optoacoblades que pots atacar entre 5 i 24V.

Jo he fet proves activant senyals antigues de Marklin H0 que tenen una bona bobina i funciona perfectament, així que probablement pugui accionar les bobines dels desviaments de LGB directament sense passar per un relé intermitg. Desconec el seu consum perque no en tinc cap, nomès sé que funcionen a 18V alterna.

L'aventatge amb l'Arduino, és que pots complicar-ho molt més, fer itineraris si et convé, o aprofitar i fer anar semàfors. No és com un PLC pero pel seu cost és molt adequat per petits automatismes dels nostres trens i es programa directament desde l'ordinador amb un cable USB amb software gratuït.

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Gen 13, 2014 7:16 am

hola amics!!

com porteu els vostres mòduls per la trobada de molins de rei, tot a punt????
jo passan cables per els motors dels desvios i les parts aillades..alguna pintadeta.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Gen 13, 2014 11:14 am

Tot a punt...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Gen 13, 2014 6:00 pm

Fotos, calen fotos!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12126

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Gen 13, 2014 9:24 pm

Jo estaré amb Amadeu i Josep amb 5 tramvies i una o dues dresinas, Prunera ja em va dir que posarà una taula més, el mòdul miner no ho tindrem llest com suposava, fa massa fred al soterrani per treballar.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 15, 2014 6:57 am

jo avui he comprat a alemanya, ninotets d'obres, etc per el mòdul...però el llisto de JM està molt alt...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 15, 2014 6:59 am

És inútil fer comparacions que no porten a res. El cas és poder aprendre de les coses que trobem admirables. Jo crec que això enriqueix.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 15, 2014 7:21 am

Olot escrigué:
És inútil fer comparacions que no porten a res. El cas és poder aprendre de les coses que trobem admirables. Jo crec que això enriqueix.
si tens raó!! em refereixo que sóc "un aficionado" al seu costat...els detalls que ells tenen que jo no havia pensat etc...si aprendre i molt!!! possar en practica allò que veig...


salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDj Maig 08, 2014 4:46 am

Esquema del circuit que finalment es va muntar a Martorell, amb la participació del MOMI Català i d'en Daniel, membre fundador del MOMI Francès...

On vam presentar el 1r conjunt de retorn del MOMI Català...

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 2014_Martorell-v4
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 5:06 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...L'Amadeu va comentar que els dissabte, amb l'amic Daniel(tram47), va surgir el tema de que aquesta no tenia que ser l'ultima vegada que "els catalans", estiguessim en el circuit momi!! doncs jo avui m'he fet d'unes fustes que van de meravella per fer un modul.. ja no dic res mes Amadeu!!...

Efectivament.

Vist el que vareu ser capaços de muntar com a "mòdul d'improvisació" amb els materials que varem reunir espontàniament i sense cap pla, a la petició d'en Daniel (Tram47), i donat que el MOMI participarà el proper novembre a la FUNIFIRA de Gelida, en Daniel ens va proposar de fer alguna cosa més planificada i amb temps, per a aquella ocasió. És com una manera de posar-nos a prova   Wink

És a dir que ens ha proposat de fer, ja sigui uns mòduls, ja sigui un circuit provisional, que s'adapti com a part del MOMI, i que representi alguna cosa de la nostra terra. Però com que es disposa de temps, fer una cosa més "en ferm" que aquest cop.

Naturalment en Daniel en facilitarà les característiques necessàries per fer-ho compatible amb el MOMI. La resta de la idea és lliure.

Tots els qui se sentit atrets per la idea de participant en aquesta iniciativa, està convidat a participar en aquest fil en el que, de moment, es podria desenvolupar la idea fins a arribar a la millor conclusió.

Que us sembla?

ondia d'aquest primer missatge del fil, ja han passat 4 anys !!!

a dates d'avui encara que no som tot els que varem començar aixó continua i amb prespectiva de ser-ne més....!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 5:10 am

4 anys passen molt de pressa.

A veure com serà el circuit MOMI-Català d'aquí a uns altres 4 any. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 8:08 am

Sempre en continuu evolució... em moltes ganes de fer coses... tot i que la cojuntura econòmica que estem passant no ajuda gaire... anem fent...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 10:55 am

Hola a tots.

Certament la conjuntura del moment no ajuda, però el important és mantenir l'ànim i tirar endavant poc a poc.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 6:00 pm

Se sap que en els moments de més crisi és quan la gen es gasta és diners que mai en distraccions.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDl Feb 15, 2016 11:55 pm

Doncs m'hauran d'explicar d'on treuen els calers...

L'altre problema és l'institucional... Amb les retallades conseguir local i patrocininestà més complicat que mai...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2016 2:44 am

Home, potser és més barat posar-te a construir o a pintar un tren que sortir a fora el cap de setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2016 2:57 am

Olot escrigué:
4 anys passen molt de pressa.

A veure com serà el circuit MOMI-Català d'aquí a uns altres 4 any. Very Happy

Tots sabem que a l'estranger es fan les coses amb cara i ulls i que aquí bé... hem d'anar possant el llisto alt i superar-nos mica en mica... es clar que no podem comparar el que es fa fora amb el que tenim dins..però hem de pendre nota i fer....!

Vaig tenir visites de gent d'altres socis i que tenen moduls d'altres escales que hem van traslladar algunes coses que haurem de madurar i que mica en mica comentaré...!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2016 9:10 am

Hola a tots.

Vosaltres que e teniu experiència, quines despeses porta una trobada com la de Molins o més ben dit quines despeses s'haurien de contemplar si es volés muntar el MOMI en algun lloc determinat.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33145

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Feb 16, 2016 9:18 am

T'he contestat per MP, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2017 5:07 am

lluis7 escrigué:
os paso fotos dels avenços d'aquests dias ... i unas quantas preguntas per continuar avançant amb la part el.lectrica.
primer, las fotos:

construcció de la base de las vias

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0164cw

i posterior encolat. las vias encara no están fixadas, perque tinc dubtes ...  Embarassed

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0166knb

m'haurieu d'ajudar en:
a on haig de posar aillants (desviaments, vias mortes, ...)
si haig de donar alimentació el.lectrica tant a la via "visitants" com a la de "expositors".
també si haig de deixar las eclisas de las vias de connexió dels extrems o si millor las trec

presentació de la façana amb el sostre ja fet

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0174cy

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0173qg

aqui m'haurieu d'ajudar amb l'amplada i alçada necesaria de la "porta" perque passin sence problemas tot tipus de trens

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0171tk

i amb el diposit de sorra per veure que tal queda (no hem convenç molt, potser el posaré en el segon modul  pensativ )

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0181nb

detall curiós vist desde una finestra  Very Happy

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0183don

i començament del forrat de la façana

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0191pg

unas hores després ...

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Dsc0196su

i fins aqui he arrivat.
si m'ho permetu os diré que estic molt content dels resultats, tot i que he patit errors que corretgiré en el segon modul, pero lo millor es que m'ho he pasat pipa !!!  bounce  bounce
espero que us agradi !!
LLuís veig que les fotos dels teus moduls s'han perdut...com ho tenim aixó??!! Embarassed Embarassed por por por por
la reentrada al foro també tindrà reentrada als moduls momi catalans..!!
por por por scratch scratch

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2017 9:20 am

hmmmm, si, si, la idea es re-prendre la participació al MOMI. De fet, el modul el conservo encara, tot i que li haig de modificar las potes, i també tinc clar que em caldrà construir com a minim un altre. però no arribaré a temps de Molins, sobre tot per que estic engrescat construint el circuit a la terrassa bounce
El que es segur es que vindré a Molins, tant per veuren's, com per admirar en el que s'ha convertit aquest fantàstic projecte. he quedat mes que gratament sorprès del que esteu fent aplaud
i mil gràcies per interesar-te pel meu modul, Carles, ets un crack Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 18, 2017 12:42 am

lluis7 escrigué:
hmmmm, si, si, la idea es re-prendre la participació al MOMI. De fet, el modul el conservo encara, tot i que li haig de modificar las potes, i també tinc clar que em caldrà construir com a minim un altre. però no arribaré a temps de Molins, sobre tot per que estic engrescat construint el circuit a la terrassa bounce
El que es segur es que vindré a Molins, tant per veuren's, com per admirar en el que s'ha convertit aquest fantàstic projecte. he quedat mes que gratament sorprès del que esteu fent aplaud
i mil gràcies per interesar-te pel meu modul, Carles, ets un crack Laughing

Bones Lluís!! doncs genial que el conservis i que el puguis rependre... potser per aquest Molins no estàs a temps però per l'edició del 2018 o si participem com altres cops en altres fires com la de Martorell..pot ser si!!

doncs si estas engrescat en la terrassa ja sap!! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!

es clar que m'intereso va ser per el 2012 quant aquesta inicitiva de momi català arrel de la trobada de Molins en Daniel ens ho va dir i tu vas ser un d'els que varem inicir-la....crack no pas no m'hi considero, sóc un més al foro..

Doncs genial si vens a veurens a Molins...però recorda la norma no escrita!!! si no et deixaran entrar...!!! Wink Wink Wink

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 18, 2017 4:28 am

Arrow si Lluis que ofereix el mòdul són les dimensions? gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitimeDc Gen 18, 2017 9:14 am

tram47 escrigué:
Arrow si Lluis que ofereix el mòdul són les dimensions? gràcies.

No pas per aquest Molins, Daniel Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 17 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 17 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: