| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:06 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:25 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:26 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:26 am | |
| - Olot escrigué:
- Em semblava que fèiem dues coses diferents. Per això hi ha dues normes diferents.
Nosaltres reproduïm un carrilet, mentre que el MOMI-Calderí fan Play-mobil. Són dues disciplines diferents. Les dues són respectables, però cada una ha d'anar per el seu camí. Durant un temps no ho veiem, però no s'han de barrejar.
Per tant, jo entenc que no s'hi hauria de comptar. Ho subscric totalment, crec que ja va quedar clar aquest tema en el seu moment. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:42 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:56 am | |
| No és cap secret meu, Pere. Només és que algú ja ha començat i ja ho dirà ell mateix quan sigui el moment. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 8:58 am | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 10:54 pm | |
| - TramBlau escrigué:
- Haaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pere OH! es que de vegades les sorpreses són per aixó per sorpendre fins i tot al que la fa!! així en les trobades sempre hi ha una novetat!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Jun 06, 2018 12:06 am | |
| - Olot escrigué:
- Em semblava que fèiem dues coses diferents. Per això hi ha dues normes diferents.
Nosaltres reproduïm un carrilet, mentre que el MOMI-Calderí fan Play-mobil. Són dues disciplines diferents. Les dues són respectables, però cada una ha d'anar per el seu camí. Durant un temps no ho veiem, però no s'han de barrejar.
Per tant, jo entenc que no s'hi hauria de comptar. El mòduls originals que vaig fer, son 100% MOMI... pel que fa a la decoració, de fet, podriem dir que son 2 mòduls que estan sense decorar en aquest moment. Com he comentat amb el Carles, la idea és anar-los decorant de manera realistica... a menura que el temps i el pressupost m'ho permetin... El tema playmobil està aparcat completament fa temps... pero no dir oblidat. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Jun 06, 2018 12:52 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dc Jun 06, 2018 10:10 pm | |
| - Sisu escrigué:
- Ospa!!!!. I sóc el que té menys distancia de modul
És igual. Precisament el grup MOMI es caracteritza per que no és pas un grup de competició. No competim entre nosatres, a veure qui té més metres, qui té més mòduls, qui ho fa millor... Tampoc competim amb altres grups, siguin de l'escala que siguin. Cadascú fa com més li agrada i cada grup és diferent. Només sumem l'esforç de tots, que junts dóna el que dóna. El que compta és el total. I, sobre tot, que ens ho passem be, que aquest és el nostre primer objectiu. | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 12:00 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 2:48 am | |
| - Sisu escrigué:
El que té menys metres de mòdul soc jo i em feu moltes dentetes, però m'és impossible. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 3:57 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 4:32 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- Sisu escrigué:
El que té menys metres de mòdul soc jo i em feu moltes dentetes, però m'és impossible.
Fins aviat, Ignasi. I dons, Ignasi, a què esperes?? Com a mínim exposaries a la trobada de Bagà un cop a l'any! I qui sap, un cop fet el mòdul... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 5:27 am | |
| - Olot escrigué:
- ignasibaga escrigué:
- Sisu escrigué:
El que té menys metres de mòdul soc jo i em feu moltes dentetes, però m'és impossible.
Fins aviat, Ignasi. I dons, Ignasi, a què esperes??
Com a mínim exposaries a la trobada de Bagà un cop a l'any!
I qui sap, un cop fet el mòdul...
Estàs present en un dels meus mòduls amb el carregador de carbó..!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Jun 07, 2018 6:25 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Olot escrigué:
- ignasibaga escrigué:
Fins aviat, Ignasi. I dons, Ignasi, a què esperes??
Com a mínim exposaries a la trobada de Bagà un cop a l'any!
I qui sap, un cop fet el mòdul...
Estàs present en un dels meus mòduls amb el carregador de carbó..!!
salutacions
mallet73 Aquest no l'he vist i m'agradaria veure'l..... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 11, 2019 4:09 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 11, 2019 4:17 am | |
| Ostres! Aquest se m’havia escapat! Moltes felicitats! | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Feb 11, 2019 7:40 am | |
| Felicitats a tots els MOMI's | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 14, 2019 5:18 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- Felicitats a tots els MOMI's
dons avui es l'aniversari on es parlava de fer moduls momi per part dels catalans, enrera queda aquella trobada informativa en un bar-restaurant a prop de l'estació de Sants de BCN... En lluís7,tramblau, shay, Olot(que no tenia previst llavors de fer-ne!) i jo mateix... Ha plogut i per sort no ens hem mullat, el momi ha crescut i millorat molt. voldria compartir unes paraules que m'ha fet arrivar el pare del Momi (tram47-Daniel). - Tram47 escrigué:
- aquesta edició de 2019 va ser un veritable èxit.
una molt bona comprensió de tots els participants, una presentació d'excel·lent qualitat amb un disseny de xarxa original.
cette édition 2019 , fut une véritable réussite.
une très bonne entente de tous les participants , une présentation d'exellente qualité avec un dessin de réseau original. "" salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 14, 2019 5:49 am | |
| | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 14, 2019 7:56 am | |
| recordo amb molt carinyo aquella reunió, Carles. qui ens ho havia de dir, oi??? i com no pot ser d'altra manera, comparteixo totalment el comentari d'en Daniel: El MOMI ha anat pas a pas, assolint fites i progressos, i crec que aquesta edició de Molins ha estat la demostració de que ja es un projecte consolidat ... i amb molt bones expectatives de creixement !! enhorabona per tot plegat !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dj Feb 14, 2019 8:02 am | |
| El MOMI és el projecte més gran que ha nascut dins de TRENS.CAT. El mes passat celebràvem els 10 anys del fòrum. Això vol dir que només ens varen caler tres anys per a començar aquest molt bon projecte. Enhorabona a tots. No ens en donarem ni compte, que ja estarem celebrant els 10 anys de MOMI-Català. I jo diria que amb aquest motiu, caldrà fer una gran celebració. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Set 15, 2020 5:41 am | |
| ahir matan el temps amb el telefon, vaig anar a petar aquí.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
|
| |
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|