TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Secció catalana del circuit modular MOMI

+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 3:31 am

jaume escrigué:
Pel que fa a la trobada de Molins de Rei, m'agradaria molt d'anar-hi pero crec sera impossible doncs tenim el muntatge del diorama de trens a Sabadell.
Tot i que.... Si acabessim dissabte... Potser podria anar a Molins de Rei.

Sempre podem mirar d'escapar-nos una estona a Molins a primera hora... I deixem els ajudant fent les decoracions...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 3:33 am

lluis7 escrigué:

Ostman: i tant. t'adjunto la simulació dels dos moduls que penso fer. Es una cosa mol senzilleta, en la qual vaig pensar de donar mes importancia i dedicació al decorat, sobre tot perque soc un absolut principiant en aquest fantastic mon Wink .
Ja ens complicarem la vida quan comencem a dissenyar el circuit al terrat riuuuu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Dsc0081by

Moltes gràcies... M'agrada el circuit que plantejes, senzill pero amb moltes posibilitats de joc...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 7:14 am

Olot escrigué:
Em sembla, Lluís, que aquí has fet trampa: vols dir que això són dos mòduls? Rolling Eyes

no pas !!
es una simulació. el modul que estic fent ara es el que surt en el primer plà de la foto. el segon modul serà el que tinc "simulat" a sobre de la taula de plàstic ... i que no començaré fins que tingui el primer acavat. crec que ho habia comentat.
pero vaig fer el montatge complert perque veiessiu com acavarian sent.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 7:39 am

smiley-char013

De vegades llegeixo massa de pressa. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 7:52 am

Olot escrigué:
smiley-char013

De vegades llegeixo massa de pressa. Embarassed

o jo escric massa ràpid !!! riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 3:40 am

Això sembla que va bé per a l'any que ve, applaud applaud applaud genial
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 7:33 am

TramBlau escrigué:
Això sembla que va bé per a l'any que ve, applaud applaud applaud genial
Pere

Dèu NO t'escolti, Pere !!! que el modul te que estar acavat pel novembre !!!! riuuuu

i espero que no li molesti a en Vince, del forum "Voie metrique", el fet de que posi aqui una foto del seu modul, que m'ha deixat sorprés per la semblança amb el meu Shocked
Ara toca esbrinar qui el va començar a fer avans !!! riuuu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Modu13

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 7:42 am

Normal que s'assemblin si tots construïu sota les mateixes normes i cotes. Més que qui el va començar primer, caldria saber quin dia coincidireu a una expo per a felicitar-vos mútuament. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 8:19 am

lluis7 escrigué:

Dèu NO t'escolti, Pere !!! que el modul te que estar acavat pel novembre !!!! riuuuu

Jo calculo sempre amb una mica de marge i sempre m'equivoco, un any, trigo dos. nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 8:23 am

TramBlau escrigué:

Jo calculo sempre amb una mica de marge i sempre m'equivoco, un any, trigo dos. nose

Pere

doncs millor no dic el que penso que trigaré en el meu tren al terrat !!! jaja
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 31, 2012 8:25 am

Olot escrigué:
Normal que s'assemblin si tots construïu sota les mateixes normes i cotes. Més que qui el va començar primer, caldria saber quin dia coincidireu a una expo per a felicitar-vos mútuament. Very Happy

Sembla que el seu sigui mes llarg, potser 1,5 mts., pero el que m'ha sorprés es la similitut de materials emprats, especialment en els llistons i contraxapat de la base del modul.
oh, i tant de bo poguessim coincidir algun dia ok
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Jun 05, 2012 7:29 am

doncs tot i que no crec poguer avançar massa aquest estiu (al menys fins que faci algun dia de vacances Rolling Eyes ) aquest cap de setmana he estat fent proves amb grava de diferents tamanys i "gruixos" per simular el balast. i el que m'ha sorprès es que, de nou i després de collar las vies,, el pès del modul es veurà augmentat considerablement.
ho asumeixo i potser serà questiò de colocar el modul a sobre dels cavallets entre dues personas (per moure'ls ja tinc clar que necesitaré un "carritu" Very Happy ), pero, coneixeu algún material que sigui simulació de grava, pero que sigui molt mes lleuger??
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Jun 05, 2012 7:32 am

Granulat de suro.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Jun 05, 2012 7:36 am

Olot escrigué:
Granulat de suro.

i pensas que pot quedar bè??
hmmm, pensativ total, per provar no es perd res, oi??
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Jun 05, 2012 7:37 am

No ho sé. És el primer que se'm ha ocorregut.

Tot és provar-ho, si.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Jun 05, 2012 9:17 am

El pes és el gran problema, la solució del Amadeu pot quedar bé, també alleugera el pes procurant que sigui una sola capa de grava, o la barreja de grava i suro. Jo fins que no acabi amb la zona de Gn 15 no començaré amb l'estació de càrrega en IIm, he pensat posar suro imitant un sòl amb les travesses gairebé enfonsades en terra des de final de vies fins a unes travesses per fer un pas a nivell, tot seguit grava fins al final del mòdul

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

Ubicació : sabadell
Edat : 59
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jun 10, 2012 11:35 pm

Aquí està el meu mòdul gairebé llest amb les seves cames.
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Dsc00202lx

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Dsc00198wkm

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Dsc00197eu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 Dsc00199hn

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jun 10, 2012 11:55 pm

M'agrada com t'ha quedat, molt ben realitzat. Unes fotos molt explicatives.

Però personalment trobo el mòdul massa gran, més que res per temes de transport.

Per cert, hem sabut alguna cosa més del mòdul de la gent de Molins de Rei?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 11, 2012 1:19 am

El posar regulador d'alçada a les potes és molt encertat, no sempre hi ha un bon encaix entre mòduls super12 super12 super12
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 11, 2012 1:26 am

FANTASTIC !! Molt ben resolt el tema de las potes. Et permet una graduació de l'açada tant per exces, com per defecte ok
Una gran tasca ... i ja som dos per fer proves de compatibilitat riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 11, 2012 8:05 am

Molt bona, Jose Antonio.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 11, 2012 7:46 pm

Embarassed
Gràcies, m'ha trigat el seu pensant en això ja que no m'agradava els cavallets sense poder regular. Ja m'havia donat en compte la mida i dubtava si podia ficar dins del cotxe i no em vaig adonar que tenia davant dels meus nassos la solució que és portar en un remolc i així no tindria cap problema. Ah, una altra cosa que volia dir ¿el pont com ho faig en recta o en corba? Bé ja t'explicaré coses que em van sortint i els problemes que tindré.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 25, 2012 8:57 pm

Estic fent la plataforma del futur pont amb quatre carrils solts, que em vaig comprar a Rocafort, que em va dir Amadeu (aquesta és la millor manera d'evitar curtcircuit) i bé per ajustar la separació dels 2 carrils, ahi va 2 preguntes:
¿Es ven la plantilla de separació de carrils ja que vaig veure en una revista americana o s'ha de fer un mateix amb el problema que comporta?
¿La fixació dels carrils en la fusta es fa un mateix els claus o es compra?
Ara bé la plataforma mesurarà uns 1,50 cm sense comptar els mòduls.
Quan hagueu fet la plataforma comen en un mòdul per poder ajustar els carrils.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 25, 2012 11:08 pm

cita el 8 de juliol a les 9 H. a Molins de Rei L'Foment de cafè per discutir!
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jun 25, 2012 11:36 pm

A veure si puc anar i així podré comentar diverses coses.
Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Següent