TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Secció catalana del circuit modular MOMI

+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1586

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDg Abr 02, 2017 9:34 pm

Olot escrigué:
Bona presència, Lluís.  ok

El MOMI català serà un circuit que només tindrà estacions.   pensativ

Un moment o altre caldrà que algú faci mòduls de pas per a que hi hagi alguna separació entre les estacions.

Ben cert, Amadeu, potser massa estacions, pero crec que una estació es un magnific lloc on tindre material exposat cara al public a las firas. Ja es força maco veure circular trens, pero la gent s'hi mira las decoracions, las construccions, ... els trens aturats en una estació Laughing . Una mica de tot en cada modul jo ho trovo bé. Wink

Pero estic a temps de modificar qualsevol cosa. De fet, ho publico per que m'ajudeu a escollir lo millor pel conjunt del circuit ... tot i que no descarto un quart modul exclusivament de pas, amb un pont davant i un túnel darrera. que en penseu??

L'altre dubte que tinc es que la construcció principal, que ja tinc feta, (i que alguns recordareu) te un cert aire americà ... que no sé si encaixa prou bé en l'esperit i ambientació general del MOMI. Hi ha algun inconvenient en que els meus moduls estiguin "recreant" la St.Louis & M. Railway Co.?? Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDg Abr 02, 2017 10:47 pm

Bona feina Lluís...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33805

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 1:05 am

lluis7 escrigué:
...Pero estic a temps de modificar qualsevol cosa. ...

lluis7 escrigué:
...Hi ha algun inconvenient en que els meus moduls estiguin "recreant" la St.Louis & M. Railway Co.?? Laughing Laughing

Al meu parer, cadascú ha de poder fer el que vulgui. Per part meva, cap inconvenient. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19515

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 5:12 am

Olot escrigué:
lluis7 escrigué:
...Pero estic a temps de modificar qualsevol cosa.  ...

lluis7 escrigué:
...Hi ha algun inconvenient en que els meus moduls estiguin "recreant" la St.Louis & M. Railway Co.?? Laughing Laughing

Al meu parer, cadascú ha de poder fer el que vulgui. Per part meva, cap inconvenient.  Very Happy

Per mi cap problema, la decoració ha de ser ferroviaria, d'un carrilet, però tan pot ser d'aqui com d'allà!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 5:29 am

El cas és que sigui coherent i realista. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 5:30 am

Olot escrigué:
El cas és que sigui coherent i realista. Very Happy

correcte aquestes són les paraules justes!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 6:40 am

en mikado ja te un modul de 90 amb les potes, ara esta fent el segon també de 90... un cop tingui els 2 començarà amb la decoració... aquest són de pas.... riuuuu riuuuu riuuuu

però com es vergonyos no penja imatges fins que estiguin més adelantats!!! nose nose nose

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 6:44 am

MALLET73 escrigué:
...
però com es vergonyos no penja imatges fins que estiguin més adelantats!!!  ...

cartonro cartonro cartonro cartonro

Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 6:53 am

doncs molt malament !!! cartonro
Carles, diga-li que res de vergonyes i que puji fotos, que jo be que en poso ... i mira que tinc els moduls ben pelats, encara Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 9:31 am

Per cert Lluís, el primer mòdul he vist que té com un llistó a un dels costats, que els altres dius no tenen. És per alguna cosa en concret?
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 7:40 pm

Mitjans escrigué:
Per cert Lluís, el primer mòdul he vist que té com un llistó a un dels costats, que els altres dius no tenen. És per alguna cosa en concret?

bona vista, Joan Razz
si, aquests llistons tenen dues funcions, la primera es protegir las vies i la decoració del terra quan apili els tres moduls, bé pel transport o bé per guardar-los al traster.
en els moduls nous encara no els he posat.

la segona es que permeten la sujecció dels laterals del edifici principal a la zona de la via oculta. es pot veure en aquesta imatge:
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 DSC_0174

jum, i tot i que aqui no estava acabada ... em sembla que ja he ensenyat massa Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2017 7:45 pm

lluis7 escrigué:
... em sembla que ja he ensenyat massa Razz

riuuuu

Encara és poc!

Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 12:28 am

lluis7 escrigué:
doncs molt malament !!!  cartonro
Carles, diga-li que res de vergonyes i que puji fotos, que jo be que en poso ... i mira que tinc els moduls ben pelats, encara Razz

doncs he aconseguit una.... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 Img-2012

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12355

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 1:03 am

No és molt pesat l'aglomerat? pensativ

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 3:07 am

Mitjans escrigué:
lluis7 escrigué:
... em sembla que ja he ensenyat massa Razz

riuuuu

Encara és poc!

Fotos!

Completament d'acord.  Very Happy

TramBlau escrigué:
No és molt pesat l'aglomerat? pensativ
Pere

Més pesat que el contraxapat si que ho és. A demés pot sofrir deformacions fàcilment.

pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 3:23 am

Digues-m'ho a mi, que els tinc fets de DM... nose
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 3:31 am

es clar no se si ha fet servir material reclicat o qué... ja quant ell pengi més imatges li podem preguntar, el per què!1?¿?¿ nose nose o pòtser serà un altre misteri!! riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 6:49 am

jajaja, no no no ...
haureu d'esperar a la inauguració "oficial" per veure els moduls acabats !!!  Razz
ademes, el conjunt estarà format per dos "edificis", un dels quals encara no està fet Rolling Eyes

jum, doncs si, el tema del pes el vaig trobar critic, així que he utilitzat llistó de samba per a la estructura, i tauler de contraxapat de 10 mm per la base. va ser una decisió molt acertada, perque trovo que pesan poquisim ok

i celebro veure fotos del modul d'en Mikado aplaud
ara en volem mes, així que diga-li que s'animi !!! Laughing Laughing

per cert, potser valdria la pena unificar el tema dels "faldons" perque es vegi tot el circuit homogeni. Na Mercé (que de disfresses i de telas en sap un ou) em diu que hi han peças de 1,20 d'ample (o d'alt en aquest cas, tenint en conte que se li ha de fer vora) que poden sortir per 4 o 5 € per modul. Crec que no es cap dispendi i pot quedar molt xulo. Es podria fer tot d'una peça o a talls individuals.
es nomès una ideia, es clar Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 9:10 am

El faldó ha de ser gris d'acord amb la tonalitat que ja existeix de part d'en Daniel.

És important que sigui tela ignífuga per qüestió de normes. Cal tenir una factura o certificat que demostri que ho és. Això és, sobre tot, per el dia que anem a exposar a França, ja que allà això és una norma imperativa. No tenir aquesta factura o certificat pot ser suficient perquè no us deixin exposar.

Altra cosa és que fem un faldó de peces llargues o individuals. Però en qualsevol cas caldria que trobéssim un lloc adequat i que tots anéssim a comprar-la allà, i tots demanem la mateixa referència. Si no ho fem així quedaria molt lleig que un cop muntat es vegin trossos de diferent tonalitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDt Abr 04, 2017 9:51 am

Penso que l'ideal és que cada mòdul tingui el seu faldó, perquè si es fa d'una peça, és complicat ajustar a les diferents llargades que pugui tenir el muntatge. Apart, qui se n'encarregaria. .? Millor cadascú el seu.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12355

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDj Abr 06, 2017 8:20 am

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDv Abr 07, 2017 1:01 am

TramBlau escrigué:
Una adreça interessant

http://www.traindejardin-p231.fr/modules_trains.php

Pere

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu i amb fotos de membres catalans!!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2514

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDv Abr 07, 2017 2:13 am

2010 a Bordeus !!!!! l'année 2010 à Bordeaux !!!!!

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 26_09_10

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 01410110

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 27_09_10

2 Catalan; 1 Suisse; 2 Bordelais.
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 Momis_10
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7379

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDv Abr 07, 2017 3:45 am

2010 ? reunió de grans mestres.

reverent reverent reverent reverent

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitimeDv Abr 07, 2017 3:57 am

Si que va ser un gran anys, si.

I m'agradaria molt de tornar-hi a exposar a França, Daniel.

Si, si... ce-ci fût une grande année.

Je reviendrais volontiers à éxposer en France.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 19 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 19 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Següent