NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|
+14ostman jaume Víctorf manolo0101 Christian ut800035 (†) Shay E4lok TramBlau lluis7 MALLET73 peps tram47 Olot 18 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Abr 09, 2017 10:19 pm | |
| a fe de deu, que hi anirem a França !! ... i amb tota la artilleria del MOMI català !!! cap de setmana productiu: començadas las noves estructures ... i fet també el llit de vies del modul nº 2 ... no poso fotos perque llavors veurieu massa hahahaha
Editat per darrera vegada per lluis7 el Dl Abr 10, 2017 6:23 pm, editat 1 cop en total | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dg Abr 09, 2017 11:04 pm | |
| No, no, no hem vist pas massa. .! És més, caldria anar obrint un fil propi amb tots els detalls. .! Aquí som molt marujones amb aquestes coses. .! | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 10, 2017 6:38 pm | |
| jum, tens tota la rao, Joan. caldrà pensar en fer un fil propi pels meus moduls, malgrat que aixo comporti desvelar algun "misteri" a veiam si m'hi poso. per cert, aqui es veu la funcionalitat d'aquests llistons pels que em vares preguntar i avui vaig a per mes material, que m'he quedat ja sensa materia primera | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 10, 2017 6:59 pm | |
| ops, un altre comentari: soc una mica torracullons a l'hora d'unificar cosas, i igual que vaig fer el comentari dels faldons perque el conjunt es veies homogeni, penso que el color verd amb el que s'ha de pintar la estructura dels moduls també es podría unificar podriem comprar un pot gros i anar-lo pasant, o decidir un tó en concret i que cadascu compri el seu son ideias que em pasan pel cap, eh?? no teniu perque fer-me gens de cas !!! PD: per cert, na Mercè ha vist telas ignifugas amb certificat i tot. hi han diferents colors i em calculat que per un modul de 120 d'ample pot sortir per uns 8 euros. ahí lo dejo | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 10, 2017 7:12 pm | |
| El tema de la pintura, no recordo on s'ha parlat. Crec recordar que era "verd avet", fàcil de trobar en tons molt similars en diverses marques. Jo, particularment, prefereixo el negre, però m'adaptaré al que faci la resta. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 11, 2017 3:51 am | |
| En Daniel deia "Verd sapin", que és el mateix que verd abet. Jo vaig utilitzar la pintura VALENTINE ref E-043, i en Daniel em va donar la seva aprovació.
La referència és antiga. No sé si actualment encara és la mateixa. Si hagués canviat a les ferreteries deurien saber la reconversió a la referència actual.
| |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 17, 2017 9:12 am | |
| doncs verd abet s'ha dit. comprarem un pot quan pasi pel Aki ... a per mes fustes !!! feinas d'aquests dias. poqueta cosa, perque em tingut familia i perque ara tocava anar pulint i millorant detalls montatge d'estructures ... aixo ja comença a tindre la forma definitiva ... i fins aqui he arrivat. bé, no hi han fotos, pero la base de las vies també ja està encolada. las vies no las collaré fins que tingui clar quin balast posar. ja he mirat fils i veig que la cosa no està clara. descarto la sorra de gat (per la pols, ja ho vaig provar)i el "garbansillo" (pel pes que comporta) a veiam que hi posaré, jummm. ideias?? un cop comprovat que tot encaixa bé, ara ja podré seguir treballant en la decoració i edificis modul a modul, i no caldrà fer el muntatge de tots tres. i a l'hora de recollir he aprofitat per reforçar una mica las potes apala, seguirem informant !!! | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Abr 17, 2017 10:40 am | |
| Quin muntatge més guapo! Això dels edificis fent de fons li dóna un aspecte de profunditat genial! | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 18, 2017 4:08 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 18, 2017 4:58 am | |
| jajaja, OK OK, obriré un fil per explicar el pas a pas dels meus moduls oh, Carles, el quedar-me sensa feina em va fer aturar tota activitat dels hobbies van ser temps molt durs, que per sort, sembla que ja han passat. i moltes gràcies per els vostres amables comentaris !! | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 18, 2017 5:38 am | |
| El construir els edificis tapant la via de retorn veig que li dóna molta profunditat al mòdul
Pere | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 18, 2017 5:59 am | |
| - TramBlau escrigué:
- El construir els edificis tapant la via de retorn veig que li dóna molta profunditat al mòdul
Pere doncs no es un efecte que busquès expresament pero coincideixo amb vosaltres en que donan "volum". celebro que os agradi !! la ideia es (en una segona fase) fer dioramas en els interiors dels edificis. Aixi els moduls els podran gaudir per fora els visitants ... i per dintre els expositors | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Abr 18, 2017 11:57 am | |
| Caram quan t'hi poses no t'hi poses pas per poc!
M'agrada | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Ds Abr 22, 2017 8:58 am | |
| ooops, disculpa'm Josep María, Al obrir l'altre fil no habia vist el teu amable comentari Moltes gràcies ... i espero que et segueixin agradant els avenços en els meus moduls !! | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 2:11 am | |
| Per si algú te curiositat cosa que jo la he tingut...aquí teniu les mesures del Momi català actual!
Tramblau 3,38+estació / bucle en construcció lluis7 4,80 olot 4,20+1,42 corba shay 3,33 francesc 0,90+3,60en construcció Mikado 0,60+en construcció Sisu 0.90 Mallet73 3,60 bucles +2,40+0,90 en construcció Mitjans 1,80 Raven 0,96+0,60
Total 28.89m si sumen les mesures del moduls que estan en construcció 33.39m
salutacions
mallet73 | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 2:59 am | |
| Ospa!!!!. I sóc el que té menys distancia de modul | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 4:55 am | |
| Et falta en Fedor.
I hi ha un error en el calcul dels meus en corba, ja que si es posa del costat de la corba de radi gran, l'arc són 0'51 m cada un (2'04 en total), i si es posa el costat de la corba de radi petit són 0,23 m (0'92 m en total) | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 4:57 am | |
| | |
| | | | Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 5:06 am | |
| Dons les mides exactes del mòdul en corbe són aquestes: Aquí depèn primer de quin costat es posa al public, i quin a l'interior. També depèn de si mesures allargada del mòdul o be de la via. | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dl Jun 04, 2018 5:41 am | |
| Li he enviat un missatge al Daniel per saber quants metres tenen a França i per curiositat si algun dia fessim un MOmi internacional fins quants arrivariem..!!!???
salutacions
mallet73 | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 4:20 am | |
| Perdoneu un membre del foro m'ha fet pensar en que no habia posat el modul momi "calderi" de l'ostman.. que tot i tenir la decoració de Playmobil si que compleix les vies i mesures del MoMi ..... - MALLET73 escrigué:
- Per si algú te curiositat cosa que jo la he tingut...aquí teniu les mesures del Momi català actual!
Tramblau 3,38+estació / bucle en construcció lluis7 4,80 olot 4,20+1,42 corba shay 3,33 francesc 0,90+3,60en construcció Mikado 0,60+en construcció Sisu 0.90 Mallet73 3,60 bucles +2,40+0,90 en construcció Mitjans 1,80 Raven 0,96+0,60
Total 28.89m si sumen les mesures del moduls que estan en construcció 33.39m
salutacions
mallet73 aixi que si afegim el 1,80m 35,19msalutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 5:30 am | |
| Em semblava que fèiem dues coses diferents. Per això hi ha dues normes diferents.
Nosaltres reproduïm un carrilet, mentre que el MOMI-Calderí fan Play-mobil. Són dues disciplines diferents. Les dues són respectables, però cada una ha d'anar per el seu camí. Durant un temps no ho veiem, però no s'han de barrejar.
Per tant, jo entenc que no s'hi hauria de comptar. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 5:37 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Perdoneu un membre del foro m'ha fet pensar en que no habia posat el modul momi "calderi" de l'ostman.. que tot i tenir la decoració de Playmobil si que compleix les vies i mesures del MoMi ....
- MALLET73 escrigué:
- Per si algú te curiositat cosa que jo la he tingut...aquí teniu les mesures del Momi català actual!
Tramblau 3,38+estació / bucle en construcció 5,30 lluis7 4,80 olot 4,20+1,42 corba shay 3,33 francesc 0,90+3,60en construcció Mikado 0,60+en construcció Sisu 0.90 Mallet73 3,60 bucles +2,40+0,90 en construcció Mitjans 1,80 Raven 0,96+0,60 Total 28.89m si sumen les mesures del moduls que estan en construcció 33.39m salutacions mallet73 aixi que si afegim el 1,80m 35,19m salutacions mallet73 Et poso el llarg del mòdul estació + bucle Pere | |
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI Dt Jun 05, 2018 6:36 am | |
| - Olot escrigué:
- Em semblava que fèiem dues coses diferents. Per això hi ha dues normes diferents.
Nosaltres reproduïm un carrilet, mentre que el MOMI-Calderí fan Play-mobil. Són dues disciplines diferents. Les dues són respectables, però cada una ha d'anar per el seu camí. Durant un temps no ho veiem, però no s'han de barrejar.
Per tant, jo entenc que no s'hi hauria de comptar. Bé aquest es un tema que sempre ha estat el centre de conversa.!! Esta clar que tot allò que no sigui MOMI extrictament MOMI, no compleix la norma.!! ja no solament les vies, si no decoració etc.etc. Ja he parlat amb l'Ostman i ja he comentat que tot i que té la mesura MOMI, ell no compleix la norma del faldó, ni la decoració que es com bé dius la d'un carrilet i ell te playmobil.! que ha de tenir una certa continuitat amb la resta de mòduls. Com bé sabeu tots el grup Circuit Modular G/IIm MOMI cat està passant per un moment molt bó, on hem asolit un bon grapat de mòduls, complim les normes tan del MoMi com les que nosaltres mateixos ens hem imposat per poder tenir un circuit i ambient en el grup genials, on tots els moduls encaixen perfectament i som un referent en la nostra escala, vist està que les ultimes trobades ha estat per aquest motiu..!! Per aixó us he felicitat cada cop que hem acabat la fira.!Tot el grup treballa plegat i per el grup, tenin una bona actitud, treball i espectacle de cara als visitans i als expositors que com heu vist en la carta mateix de MArtotren, ens agraeixen la presència i ens conviden a tornar-hi. Per aixó us he felicitat cada cop que hem acabat la fira.!Aixi que tot i que no m'agrada he de dir que com a responsable del grup no permetre mai, però mai que s'incompleixi cap norma escrita i no escrita sobre le funcionament, organització, treball, muntatge, actituds entre nosaltres i de cara als visitans, com es diu ultimament "!NI UN PAS EN RERE!!"Siguin membres actuals en actiu, inactius o futurs tots estem en el mateix sac quant estem en la fira exposan com a MoMi i amb el recolsament de TRENSCAT aixi que tots a complir les normes...Estic implicat amb els moduls desde el primer dia! i al 100%!! !he dit! - TramBlau escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- Perdoneu un membre del foro m'ha fet pensar en que no habia posat el modul momi "calderi" de l'ostman.. que tot i tenir la decoració de Playmobil si que compleix les vies i mesures del MoMi ....
- MALLET73 escrigué:
Tramblau 3,38+estació / bucle en construcció 5,30 lluis7 4,80 olot 4,20+1,42 corba shay 3,33 francesc 0,90+3,60en construcció Mikado 0,60+en construcció Sisu 0.90 Mallet73 3,60 bucles +2,40+0,90 en construcció Mitjans 1,80 Raven 0,96+0,60 Total 28.89m si sumen les mesures del moduls que estan en construcció 33.39m salutacions mallet73 aixi que si afegim el 1,80m 35,19m salutacions mallet73 Et poso el llarg del mòdul estació + bucle
Pere 35,19+5,30= 40,49m | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI | |
| |
| | | | Secció catalana del circuit modular MOMI | |
|