El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Jul 07, 2018 5:42 am
Ahir vam pujar a Núria amb el cremallera des de Queralbs per fer cames per l'Olla de Núria, després vam decidir baixar caminant per poder fer fotos del meu estimat cremallera
Són paisagen que des de l'interior del cremallera no es poden veure i que a mi m'encanten amb el cremallera de fons
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Jul 07, 2018 6:51 am
Unes fotos fantàstiques, Joan.
Fins aviat, Ignasi.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Jul 07, 2018 9:28 pm
ignasibaga escrigué:
Unes fotos fantàstiques, Joan.
Fins aviat, Ignasi.
+1
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Jul 08, 2018 7:46 pm
Gràcies Pere, per aquestes fotos. Tens raó que són punts de vista als que no hi estem acostumats. Es pot dir que no hi he anat poc, però mai d'aquesta manera...
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Jul 08, 2018 8:48 pm
Pere, un 10 per aquestes fotos ben treballades i oportunes.
Alexandre
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Jul 08, 2018 10:53 pm
M'agraden molt!
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dl Jul 09, 2018 2:09 am
Ostres, ara me'n adono que les fotos no son de'n Joan, sinó de'n Pere.
Pere, perdona la patinada, felicitats i gràcies per les fotos.
Fins aviat, Ignasi.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dl Jul 09, 2018 3:43 am
No passa res Ignasi, estàs disculpat, anem molt a fer cames a aquesta ruta, pujar i baixar des de Núria, o almenys des de Fontalba, i mes ara que ens té el nét molt de temps ocupat, a la nostra edat no et pots quedar quiet i mentre camines veure el cremallera, a mi em dóna molta alegria
Pere
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dl Jul 09, 2018 8:00 pm
Aquest camí de pujar (o baixar) a peu a Núria em porta molts records. Gràcies Pere per les imatges
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dc Ago 22, 2018 1:22 am
Buscant unes fotos, he trobat aquestes en color, sembla que del moment en què la Generalitat va agafar el control de la línia i van fer-hi millores.
Una pregunta pels que en tingueu memòria, les elèctriques van tenir el bastidor i el sostre verd molt de temps? Quasi totes les fotos que he vist en color ho duien en gris... com ara la del museu. I de verds, aquest és el més clar que he vist, la resta era més fosc...
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dj Jul 11, 2019 4:43 am
els remolcs adquirids son per intercalar en els SLM Beh4/8 que apart de ampliar capacitat permetra el acces a cadires de rodes.
Un cop incorporats permetra pasar els 2 Stadler a la linia de Montserrat quer va molt justa de material actualment en te 5 i sols poden fer 2 composicions dobles totalment insuficients per la demanda actual
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dj Jul 11, 2019 4:56 am
Olot escrigué:
Em sembla que n'havia sentit a parlar, i diria que és un cotxe entre-mig per als antics Stadler.
fve escrigué:
... Aquets vagons intermitjos son per als automotors construits a la MTM amb llicència SLM o per als Stadlers??...
Disculpeu el meu "lapsus": em referia als antics Stadler, quan Stadler no va tenir res a veure en la seva construcció. Els antics automotors eren construïts per el consorci SLM (part mecànica), BBC part elèctrica i caixes i MTM (poca cosa més a part del muntatge dels trens).
Els vagons entre-mitjos són dons per als antics automotors.