El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A Olot, Francesc, MALLET73 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Mar 06, 2022 7:49 pm
Justament, el passat dissabte vaig anar jo mateix a fer de webcam...
Aquí podem veure els dos Sportwagen apartats a la via 3, un dels automotors i la H12 sortint cap a Ribes amb els vagons "nous". Fer aquesta foto gairebé em costa el mòbil caient des del pont on era...
Automotor amb cotxe intermig
En composició original
Creuament de pujada, a la sortida del túnel del Roc d'en Dui
Imatges des de cabina. En sembla que cada cop que pujo a Núria sóc el típic que va amb el nas enganxat al vidre... m'encanta el que s'hi veu..! La dona diu que sóc com un nen...
Com podeu veure, de neu en queda poca, tot i que durant el dia van anar caient alguns flocs, sense arribar a quallar. Sembla que durant la nit va emblanquinar una mica, però ja no hi vam tornar a pujar.
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, josepmaria, KTK y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dl Mar 07, 2022 8:23 am
Excel·lent, Pere, gràcies per les fotos.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Mar 31, 2024 5:33 am
Avui hem estat a la fira del formatge de Ribas de Freser, després de les compres hem passat per l'estació del cremallera i hem vist que acabaven de treure la llevaneu, i ens hem anat a fer unes fotos, a Núria, des de Queralbs cap amunt sembla que estava nevant amb intensitat
Foto d'una de les càmeres web de Nuria ara les 18:30
Pere
A MALLET73, TOG, KTK y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Mar 31, 2024 8:32 am