El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dc Feb 14, 2018 8:29 pm
Entrant a valorar aquestes novetats, penso que sempre és bona l'arribada de nou material. El que em sembla una llàstima és que els Stadler quedaran pintats de verd... la trobo una decoració ben desangelada...
Els sportwagen reformats me'ls imagino d'aquest estil...
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Feb 17, 2018 6:22 am
Ui!
Aquesta gentussa es propaga com la peste. Arriben a qualsevol racó del món.
No has llegit que RENFE només a Catalunya l'any passat el graffity i altres actes vandàlics li han costat més de 10 milions de euros?
Tenen la barra de pintar els trens quan troben un semàfor vermell, davant la cara de tothom, i altres coses semblants.
Ahir vaig passar en tren per les cotxeres Talgo a Sant Andreu i és vergonyós el que han fet. TOTS els trens pintats. També en vaig veure pintant un tren Civia a dins del recinte dels dipòsits, a plena llum del dia.
El problema és que no els hi passa res per a fer això.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Feb 18, 2018 9:34 am
El problema de tot plegat és el mal funcionament i la politització de la justícia, convertint-se en el principal aliat de la delinqüècia i per altra banda perseguint a els que ells creuen o volen fer creure que son delinqüents. Aquests brètols causen danys per 10 milions d'euros anuals tant sols a Catalunya, n'han tancat algun?, han demanat responsabilitats pels d'anys ocasionats?, quants lladres de coure han entrat per una porta al jutjat i n'han sortit per l'altra. El mateix tribunal que cuida la constitució deixa en llibertat condemnats per violència perquè son pares de família i tenen nens petits. Quan aquesta nomenada justícia dicta sentència ha passat tant de temps que ja no és justícia, és una presa de pel o una venjança. Per altra banda els que han de investigar a aquests brètols i portar-los davant el jutge es dediquen a buscar suposades proves per tal de tancar a la garjola a els que no pensen com ells, tant se val el que sigui, una factura de llum per la connexió d'un llaç groc fet amb leds, o suposades operacions garantides per llei, aprovades en els pressupostos, dictaminat pels jutges, però per primera vegada en la història el tribunal de cuentas hi veu malversació de fons, però no en veu en els diners que ha costat el desastre del Prestige, del Castors, de tantes i tantes línies de l'AVE, o dels aeroports sense avions, amb les ajudes als bancs que en teoria tenien que tornar, ... ... ....
Fins aviat, Ignasi.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Feb 18, 2018 10:36 am
Ubicació : Castellar del Valles (BCN) Edat : 73 Data d'inscripció : 13/02/2018 Nombre de missatges : 62
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dt Feb 20, 2018 8:39 am
quanta raó que tens Ignasi !!
Aquestes bretolades amb remouen les tripes i em possen de mala "uva".
J.Coll
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dt Feb 20, 2018 11:04 pm
L'auténtic problema és que aquest 10 millons se'ls embutxaca algú que ja li va bé que embrutin i pintin els trens... doncs una empresa (segur que propietat del germà, cusí, cunyat o gendra) es dedica a netejar trens...
Posar a la gent a la pressó està molt bé... però evitar que passí encara és millor...
Aquests 10 milions potser es podrien gastar en evitar que pintin els trens... però això no interessa prou...
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dc Feb 21, 2018 3:51 am
O en millorar la infraestructura o els mateixos trens que prou falta
Fins aviat, Ignasi.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dg Maig 06, 2018 11:06 am
Buscant uns detalls del furgó groc, m'he trobat aquest documental, on es veu una mica de tot.
El que m'ha cridat l'atenció és veure una locomotora "L1" que no tenia pas localitzada (Minut 3:01). Es veu en una estació que deu ser a Suïssa, i amb un vagó verd. Penso que devien ser proves de la D9, que primer es devia matricular L1, perquè la veig igual.
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dl Maig 07, 2018 3:49 am
No et puc ajudar en el que demanes, però aquest vídeo m'ha agradat molt, gràcies per compartir-lo.
Fins aviat, Ignasi.
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dv Maig 11, 2018 4:11 am
Mitjans escrigué:
Buscant uns detalls del furgó groc, m'he trobat aquest documental, on es veu una mica de tot.
El que m'ha cridat l'atenció és veure una locomotora "L1" que no tenia pas localitzada (Minut 3:01). Es veu en una estació que deu ser a Suïssa, i amb un vagó verd. Penso que devien ser proves de la D9, que primer es devia matricular L1, perquè la veig igual.
Algú en sap alguna cosa?
Es la locomotora que es va fabricar inicialmente per Nuria i que com es de menos potencia, ara es a Montserrat. Va arribar com a L1 i despres es va matricular com a D9, per seguir la numeracio de locomoto¡res E1 a E4, automotors A5 a A8, i D9. Hi ha unes precioses fotografies a la linia del furka, remolcant els llavors acabats de comprar pel furka, vagons ex sbb, verd, i que despres van esdevenir... els sportagen, dels que ara en tenim dos a nuria. Evidentement, aquests vagons duien roes dentales per cremallera richenbach i per circular pel furka els hi van substituir per rodes dentales per cremallera abt.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Dv Maig 11, 2018 5:27 am
Moltes gràcies per la informació, Jaume!
Ja imaginava que devien ser proves de nou en nou. Em va resultar curiós el canvi de numeració.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Maig 26, 2018 9:56 am
Quan ho van treure de Montjuïc ?, perquè aquest funicular que havia sempre l'he conegut i el 1º cop que vaig estar a Núria tenia 14 anys, era l'any 1.969, agost.
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El cremallera de Núria Ds Maig 26, 2018 10:06 am
Dons tan aviat com es va inaugurar el cremallera de Núria, la qual cosa es va produir el 1931.