TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Maqueta del tren d'olot H0m

Ir abajo 
+21
Tonton
tram47
betulo237
fve
alejandro sasplugas
lluis7
Sonderzug
AdminTRENS.CAT
ODAKIM
OG22
Sisu
jordi
josepmaria
TramBlau
el terrat de margarit
Mitjans
ostman
TOG
gralla
Olot
MALLET73
25 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 4:31 pm

genial

Moltes gràcies per les explicacions. Ja s'entén que són un resum, perquè la feina de molts mesos no es pot explicar en cinc minuts. Però tot i així és tota una lliçó ben instructiva. Moltes gràcies.

Aquí normalment agraïm aquest tipus d'explicació. Tot i que jo no faig aquesta escala, les teves explicacions em poden servir per a millorar les meves tècniques per a fer els meus mòduls MOMI, que estan a un nivell molt basic. Si els vols veure són aquests: (admeto crítiques que m'ajudaran a millorar)

https://trenscat.forosactivos.net/t2055-modul-momi-catala-la-fabrica

https://trenscat.forosactivos.net/t2504-moduls-momi-en-corba-moduls-la-corba

Per als que fem escala IIm els ciments "normals" són perfectament vàlids, però és comprensible que a l'escala H0m tinguis de ser molt més exigent i prefereixis els ciments per a modelisme. És el mateix cas que passa amb les pintures.

Encara tinc preguntes: quan utilitzaves malla metàl·lica, la revesties amb guix? si és així, no és massa fràgil per a un mòdul transportable?
Posteriorment, que dius que has començat a utilitzar poliestirè, et refereixes a poliestirè extrudit?

Jo també trobo que els colors "fosforitos" fan maqueta, i cal evitar-los. Els tons dels teus verds són perfectes. Quina és aquesta marca Miniatur?

M'agradarà segui les teves explicacions que dius que detallaràs més endavant. Sobre tot estaré molt atent a les teves tècniques d'envelliment, que és la meva assignatura pendent.

Moltes gràcies. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 4:39 pm

Per cert, si et serveix d'alguna cosa, disposo de plànols molt ben detallats dels edificis i de les vies de cada estació del tren d'Olot. Ja una vegada una persona de l'associació del tren d'Olot ja va venir a casa a buscar els plànols de les vies de l'estació d'Olot per a poder fer-la en els mòduls. Pots comptar igualment amb tot el que necessitis. També en tinc de la major part dels ponts i un bon arxiu fotogràfic. Està tot a la teva disposició.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 8:30 pm

Bon dia, Amadeu.

Mica a mica m'aniré mirant amb detall els fils del fòrum, però pel que he vist per sobre dels que m'indiques, tenen molt bon aspecte. Aquest cap de setmana aniré repassant fils.

Respecte a les preguntes, la malla metàl.lica l'enganxo a una estructura de fusta,

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 01_110" />

i llavors la recobreixo amb gassa d'escaiola, com la que se fa servir enguixar braços o cames, i que de fet, compro a les farmàcies.  

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 02_110" />

i finalment, un cop seca la gassa, recobrir dels diferents morters.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 03_110" />

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 06_110" />

Amb això queda un relleu prou fort, però és un procés una mica pesat de fer. Amb la malla metàl.lica (feia servir mosquitera d'alumini) et feies un fart de punxar, i a més, quan posaves l'escaiola sempre te sortia alguna punxa que te feia anar molt malament.

Ara he substituit la malla pel poliestirè extrudit

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 410" />

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 510" />

Un cop he acabat de formar el relleu, recobreixo igualment amb gassa d'escaiola i morters. Aquest procediment me permet enganxat arbres a qualsevol lloc. Abans, amb la malla, havia de preveure on posaria arbres per fer una superficie suficientment dura per clavar-los.

L'enllaç a Mininatur és mininatur.de, amb www al davant (ho poso així perquè sinó me surt missatge que diu que no poc enviar enllaços fins passat 7 dies tristonet  tristonet )  Té bon material. Una mica més car que altres marques, però l'acabat també és millor.

Per sort, es conserva la majoria d'estacions del tren. Només falten els de la Cellera i Bescanó.  Aquesta última no hi ha problema perquè abans de que l'enderroquessin per motius especulatius jo ja l'havia reproduïda a títol particular, pel que les mides ja les havia agafat. I de fet, el primer pas per a fer un edifici és plantar-me al lloc amb un bolígraf, paper i metro, per agafar totes les mides. Totes és totes: apart de les bàsiques que són les que acostumen a sortir als plànols, mesuro l'alçada de les motllures, l'ample de les cantoneres, alçada dels sòcols, ràfecs (quan hi arribo)... i sempre, quan m'hi poso a casa me trobo que me'n falta alguna. I fer fotografies de tots els detalls de l'edifici i el seu entorn.

Amb tot, t'agraeixo la teva disposició, que segur que me pot anar bé. Sobretot pel que respecta a l'arxiu fotogràfic.

Anem parlant.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 8:43 pm

Una petita gran explicació! Gràcies!

Totes aquestes tècniques són perfectament vàlides per als nostres mòduls, així que tots podem anar prenent nota per aprendre'n una mica més.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 8:55 pm

Una vegada més gràcies per les explicacions.  ok

Sempre m'havia pensat que el guix esdevenia massa fràgil i pesat per fer mòduls. Ja veig que estava ben equivocat.  Very Happy

Lo que et passa de no poder posar un enllaç és una mesura de seguretat contra els robots de spam. El que m'estranya és que puguis posar fotos, perquè es requereix un mínim de missatges publicats. No sé pas com ho fas!  Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 20, 2018 9:15 pm

Doncs no ho sé. Allotjo la imatge i llavors copio-enganxo la URL. La questió és que les puc pujar. En informàtica estic bastant peix.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 24, 2018 5:01 am

Una gran explicació de técnica aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 24, 2018 8:43 am

Ja tinc a casa el nou mòdul per decorar:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 110" />

De moment, sense comentaris. Només la via clavada i la instal.lació elèctrica feta.

Me surt la foto girada. L'he feta amb el mòbil i no la puc dreçar.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 01, 2018 8:57 am

Nous avenços, per ara poc o gens vistosos.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 3710" />

S'ha pintat vies i travesses amb aerògraf. Després ha arribat l'hora de la fusta, i s'ha fet el perímetre exterior del relleu positiu (el negatiu ja s'havia fet en fer la caixa del mòdul) i les bases d'andanes i molls. Següent pas, conformar el relleu interior amb plaques de poliestiré, rebaixat amb un raspador per tal de fer els nivells ja molt aproximats als definitius  Ara ja està preparat per a recobrir amb vena d'escaiola.

Fins la propera.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 01, 2018 6:00 pm

A quin tram pertany?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 01, 2018 6:11 pm

Per la disposició de vies només pot ser El Pasteral. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 01, 2018 6:24 pm

Prenc nota... study

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 01, 2018 8:23 pm

És el Pasteral, si.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 07, 2018 10:55 pm

Nous avenços.

S'ha conformat el relleu amb la vena de guix.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181011" />

Al mateix temps, vaig col.locant algun mur de contenció, en aquest cas fet amb Depron (un dels noms comercials de l'escuma de poliestirè), gravat, pintat i envellit.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181010" />

Altres feines paral.leles que estic fent són les parets de separació i petits murets que aniran a diferents parts del mòdul. De moment tinc aquesta acabada.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181012" />

Aquí he partit d'una plaqueta de PVC a la que he enganxat troços de Redutex imitant rierencs, i recobert amb pasta de textura terrosa. El mètode de pintat ha estat fer un primer rentat amb pintura gris fosc molt diluida amb aigua. Un cop sec, donar els colors blanc i ocre clar a pinzell sec, i fer les humitats amb pigments en sec.

A reveure!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 08, 2018 4:36 am

Estic al·lucinant.

Els tons grisos foscos de la pedra del mur els trobo magnífics. És el to que tenien realment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 08, 2018 5:25 am

Tren genial genial genial genial genial genial applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 08, 2018 6:26 pm

reverent reverent reverent sense paraules....
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 11, 2018 8:55 am

Moltes gracies per la informació, i les explicacipons , he de confesar que aquest fil m'agrada molt desde

el començament.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 12, 2018 8:25 pm

reverent reverent reverent reverent reverent reverent affraid affraid affraid affraid affraid reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba applaud applaud applaud genial genial genial genial genial 10 10 10 10 10 formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 4:21 am

Bona tarda.

Hi ha algun canvi al mòdul del Pasteral. Més que al mòdul, on només hi he posat el primer tipus de morter, el que imita camins i carreteres, als elements que han d'anar completant el mateix:

Primer l'estat actual del mòdul (el del dia 24 passat, en realitat)

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181016" />

Diferents murs de tancament i separació...

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181013" />

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181014" />

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181015" />

I finalment un galliner una mica atrotinat, just el que volia imitar.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181017" />

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 <a href=Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 20181018" />

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 5:30 am

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 6:18 am

Jo m'hi fixo molt, com els mussols, per quan comenci a fer els meus de Manresa a Guardiola...

Espectacular!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 8:26 am

Per si et servís d'ajuda, aquí tinc algunes imatges sobre l'estació de El Pasteral: (fotos i document del meu arxiu)

En quant a l'edifici:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Paster10

En quant a les vies:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Paster12

Detalls de l'edifici:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Paster11

Vista general de l'edifici i WC.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Paster13


Editat per darrera vegada per Olot el Dt Oct 30, 2018 9:44 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 660

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 9:04 am

Moltes gràcies, tant pels comentaris com per les fotos i plànols. Per questions d'espai he hagut d'escurçar les andanes i apropar el moll, però aquestes situacions ja són conegudes en modelisme. Al plànol hi surt una andana entre les vies principal i desviada que no he vist a cap foto, ni tampoc hi ha actualment restes, pel que veig correcte no haver-la fet al mòdul. Veig també un afegit al darrera dels lavabos, a la primera foto, que no he reproduit i que no sé si podria encabir-lo sense carregar-me l'hort de l'estació. No crec, i potser em prendré la llicència de no fer-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 30, 2018 9:43 am

L’andana recordo haver-la vist en alguna fotografia que ara no trobo. Era una andana ínfima, que no devia mediar gairbé ni un metre d’amplada.

En qualsevol cas, moltes estacions varen sofrir canvis al llarg de la seva història. Fixat en la darrera foto, per exemple, en la que només hi ha una via. Això es veu encara més clar aquí:

(Fotos trobades per Internet)


Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 1e359e10

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Ae540a10

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Maqueta del tren d'olot H0m
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 11Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Següent
 Temas similares
-
» El tren petit d`en PEP
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» maqueta nevada
» La maqueta d'H0 de l'Ignasi
» La maqueta H0m de Cal Gavatx

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Via estreta a altres escales: H0m, H0e, H0i ... 0m, 0n30...-
Canviar a: