El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Oct 30, 2018 10:00 am
No serà necessari. Seria simple curiositat, perque representem els anys 60 i la primera foto de totes, amb l'automotor és d'aquests anys. Gràcies, però.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Oct 30, 2018 10:01 am
De res. Jo sé que ho tinc anotat per alguna banda...
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Oct 30, 2018 11:19 am
Espectaculars lliçons de modelisme ferroviari. Proposo que enlloc de jardínaire aprenent, Pasi a mestre maquetiste modular !!! No tinc paraules. El oncle de la meva dona, un viu a sota meu,i fa més de 50 anys que estiueja a Sant Feliu de Pallerols, li vaig ensenyar i preguntar si coneixia aquella estació de les fotografies aquí exposades, i hem va dir de seguida que si eren acabades de fer,perquè tot i que ja sap que és maqueta, és va meravellar de tant real de com ho deixes.Per a ell que l'ha viscut en persona, li va impresionar mòlt el detall. Hem va dir, que et félicités. I no puc estar més d'acord. al fòrum,
Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dc Oct 31, 2018 12:11 am, editat 1 cop en total
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Oct 30, 2018 4:21 pm
el terrat de margarit escrigué:
... Proposo que enlloc de jardínaire aprenent, Pasión a mestre maquetiste modular !!! ...
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Oct 31, 2018 3:46 am
Me falta temps. Quan me poso a fer un mòdul m'hi dedico molt de temps, i deixo massa oblidades altres coses importants. Treballant a jornada partida no me queda temps per gaire cosa, no, i encara sort que a vegades tinc accés a ordinador i internet...
OG22 Trenjardinaire
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dl Nov 19, 2018 9:25 pm
Bon dia a tothom.
Hi ha hagut avenços al mòdul en construcció. S'ha acabat el recobriment de terres, la carretera i l'aplicació de la gespa electroestàtica.
" />
" />
" />
Fins aquí la feina a doll. És a partir d'aquí que comença ja la decoració al detall, que ha d'anar deixant els acabats finals. Les següents fotos seran ja a mòdul acabat, i fetes a l'exterior i amb una càmara de veritat.
Aprofito per comentar que el proper dia 1 de Desembre, amb motiu del Dia del Modelisme, obrirem el nostre local del c/ Terrassa 5 d'Olot, on hi haurà exposada la maqueta de l'OG, amb tots els mòduls construïts fins el moment.
Salutacions
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dl Nov 19, 2018 9:28 pm
Es veu un resultat espectacular!
Com també serà espectacular veure tot el conjunt muntat el dia 1. Per als qui no hi puguem anar, estaria bé que ens en posessis algunes fotos.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Nov 20, 2018 2:59 am
OG22 escrigué:
Bon dia a tothom. ... ... Aprofito per comentar que el proper dia 1 de Desembre, amb motiu del Dia del Modelisme, obrirem el nostre local del c/ Terrassa 5 d'Olot, on hi haurà exposada la maqueta de l'OG, amb tots els mòduls construïts fins el moment.
Salutacions
N'estas segur que és el dia 1 de desembre? a mi em sembla haver llegit que el Dia Mundial del Modelisme serà el dia 2.
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Nov 20, 2018 3:25 am
Olot escrigué:
OG22 escrigué:
Bon dia a tothom. ... ... Aprofito per comentar que el proper dia 1 de Desembre, amb motiu del Dia del Modelisme, obrirem el nostre local del c/ Terrassa 5 d'Olot, on hi haurà exposada la maqueta de l'OG, amb tots els mòduls construïts fins el moment.
Salutacions
N'estas segur que és el dia 1 de desembre? a mi em sembla haver llegit que el Dia Mundial del Modelisme serà el dia 2.
Si. El dia oficial del Modelisme és el dia 2, però nosaltres obrim el local i exhibim la maqueta el dia 1, de 10 a 13 i de 17 a 20 h.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dt Nov 20, 2018 3:48 am