El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dl Jul 29, 2024 8:37 pm
Gràcies senyors. Em fareu posar vermell...
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dl Jul 29, 2024 10:39 pm
OG22 escrigué:
Doncs hi ha fets: - Olot (3 mòduls) - Sant Roc - Les Preses - Intermig que no recordo nom, a Plana d'en Bas - Sant Esteve d'en Bas - Túnel d'en Bas - Sant Feliu estació - Sant Feliu poble - Les Planes d'Hostoles - Amer rotonda - Amer tallers - Amer estació - Baixador Hidroelèctrica - Pont del Pasteral - El Pasteral - Font de Can Pla - La Cellera de Ter - Riera d'Osor - Anglès (2 mòduls) - Pla de Trullàs - Bonmatí-Vilanna
Tot sortit de casa, la h... d'hores...
D'entrada, la propera jornada de portes obertes és el 14 de setembre. El nou mòdul de Vilanna podria ser que encara no fos al local... Salut!
Moltes gràcies... ja ho tinc anotat a l'agenda...
És impresionant tot el que heu fet...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Jul 31, 2024 4:48 am
ostman escrigué:
OG22 escrigué:
... - Intermig que no recordo nom, a Plana d'en Bas
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Jul 31, 2024 4:49 am
ulises escrigué:
Aquestes meravelles no s'haurien de classificar com a maquetes, sinó com a fotografies tridimensionals.
Jo dic sempre que el modelisme és com pintar un quadre, però enlloc de en 2d, en 3d. I dic un quadro perquè com en tal intervé la mà del pintor... és clar que són tan reals que semblen una fotografia... però no, no: són un quadre, Ignacio.
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 488
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Jul 31, 2024 6:19 am
Jo he tingut la sort de veure la evolució dels mòduls del tren d'Olot, ja que estava amb les trobades de mòduls des de l'any 2005 de la Federació Catalana, amb mòduls fets per mi del F.C. Transpirinenc, estació d'Illa, de Campdevànol i Ripoll. I verdaderament aquets mòduls del tren d'Olot es els millors que he vist en modelisme a casa nostre a Catalunya i el que es sensacional es haver fet estacions i paratges de la línia. La meva felicitació per com queden i la feina que comporta. Fa uns vint anys em vaig fer de l'associació francesa de modelisme de Tarascon-Sur-Ariège i sempre em van inculcar que el millor es reproduir la realitat en miniatura i verdaderament es cert.
Bé Alfons, FELICITATS.
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Jul 31, 2024 7:42 pm
Gràcies a tots pels comentaris, companys!
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m Dc Jul 31, 2024 10:51 pm
Enhorabona pel resultat. És impressionant..! Jo vull fer maquetes la meitat de bé que tu, i ja és un repte molt gran..!!