TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

+20
Sonderzug
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 16, 2023 10:01 am

Tonton escrigué:
Amb els rails R1 de l vostre estoc, m'imagino una rampa helicoïdal per baixar un pis.

riuuuu riuuuu riuuuu

Nooo, nooo, que vaaaa!

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Per a una rampa elicoidal sempre s'han d'utilitzar radis ben grans. El gradient seria massa dur en un radi de només 60 cms!!

És estrany que tu, amb l'ofici que tens, em donis aquest consell!!

cartonro

riuuu riuuu

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 16, 2023 5:30 pm

No era un consell.  Polzeavall
Amb l'R1 hauria d'anar equipat amb cremallera!  pensatiu

Però teniu prou espai per a una rampa amb R5? rialla
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 16, 2023 7:47 pm

Ah... amb cremallera...?... és clar...

pensativ

... tens raó...

És cert que no tinc espai per a fer un helicoidal en R5...

pensativ

És clar que entre el R1 i el R5, hi ha els R2 i R3...

Però tampoc no és pas meu el pis de sota!

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 16, 2023 7:56 pm

Olot escrigué:
...

Però tampoc no és pas meu el pis de sota!

És un problema?
riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 17, 2023 5:06 am

Dons si no pots anar cap a baix ves cap a munt..!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 17, 2023 5:35 am

Olot escrigué:
Dons si les arribo a posar en venda, naturalment, ho sabràs.
Very Happy
He estat repassant el meu material disponible i veig que tinc de desviaments de R1 i R3 algun més dels que necessito, però no és problema, alguna estació tindrà una via més, i amb relació a les vies estic al complet per arribar a l'estació intermèdia i una mica més, la resta les compraré flexibles de 900, s'adapten millor al meu circuit

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 17, 2023 7:11 am

riuuu

Nois, heu llegit els vostres missatges des de fa uns dies cap aquí?

riuuu

Un em diu que tinc de fer una prolongació cap a dins, passant per el lavabo.

Un altre em diu de fer un helicoide cap al pis d'abaix...

Un altre, que si no puc anar cap a baix amb l'helicoide, que vagi cap amunt...

Nois, mireu, he procurat seguir-vos la corrent, però... està ben clar que fa molta calor aquests dies i que això us ha tocat a tots!!

Per tant, passo a contestar a en Pere, que de moment, sembla que és l'únic que guarda la coherència!!

riuuu

TramBlau escrigué:
Olot escrigué:
Dons si les arribo a posar en venda, naturalment, ho sabràs.
Very Happy
He estat repassant el meu material disponible i veig que tinc de desviaments de R1 i R3 algun més dels que necessito, però no és problema, alguna estació tindrà una via més, i amb relació a les vies estic al complet per arribar a l'estació intermèdia i una mica més, la resta les compraré flexibles de 900, s'adapten millor al meu circuit

Pere

Mira, Pere, d'agulles R1 en tinc de sobra. És una agulla que miro de no fer servir. És més, les que tinc ja les tinc compromeses.

Ara bé, de R3 si que en gasto, i alguna presenta un estat força lamentable. Per tant, si vols podríem mirar d'arribar a un acord d'intercanvi entre el meu material i el teu, comptant que les teves agulles estiguin en bon estat, és clar...

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 17, 2023 8:08 am

No fa falta, pràcticament utilitzaré tot el material, ja he planejat modificacions per posar-lo, els desviaments l'únic que em falten són algunes motoritzacions, no inicialment, sinó quan comenci la segona part, ara estic de descans esperant que m'arribi la grava, fa molta calor per fer moltes feines a l'exterior

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 17, 2023 5:29 pm

super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Jul 20, 2023 5:02 pm

Tant de dia com de nit, els treballs continuen als FC de La Terrassa:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Aquues10

I aquí, en moviment, al pas del tren de treballs per Puig-Oriol.

https://youtu.be/WBXSyOhktXw

I aquí en ple dia, per una part del traçat nou (en realitat antic traçat en vies de recuperació)

https://youtu.be/RfH_zyFpzsM

A TramBlau, MALLET73, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 23, 2023 6:37 am

Ahir vaig resoldre l'estació de Carbonelles.

Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Img21013

Després d'això puc confirmar que efectivament tinc un bon excedent de vies. Ja us informaré al seu temps, però no tinc cap pressa. A demés, això també em dóna l'opció de fer tots els contracarrils que tocaria, sense cap més limit que el temps.

Very Happy

Amics, això ja s'acaba. El circuit està pràcticament tot en funcionament. Una bona part són vies provisionals, i sobre tot la instal·lació elèctrica que les electrifica encara ho és més. Però funciona.

O sigui que amb l'objectiu gairebé complert, ja considero acabada aquesta gran marató que he estat fent durant una mica més d'un any.

Per tant, em suprimeixo tots els càstigs que tenia mentre no hagués acabat. A partir d'aquest moment puc viatjar, anar a la platja, o fer el que em doni la gana... sense que hagi de ser el meu tren de la terrassa.
No està pas acabat encara, que més voldria jo! Però el més gros ja està fet, i funciona.

Very Happy

Així, dons, he començat a desar de nou el taller, que ni això no tenia temps de fer!

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Img21011

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Img21012

Ha estat un any dur. Només vaig trencar el meu enclaustrament per anar a Angleterra ara farà just un any, durant 15 dies. A partir d'aquí mai més he sortit de viatge. Només he parat els treballs per desembre i gener, perquè el fred es feia insuportable, però sobre tot per el meu mal de peu que va arribar a un punt en que ja no em podia ni estar dret.
Cada dia del món he estat treballant de sol a sol, i de vegades més i tot...! Amb fred, amb calor, lluitant amb les inclemències del temps, que us puc ben assegurar que són molt inclements! Sota la pluja, de vegades de nit, de vegades contra el vent, o sota el sol de l'estiu..
A excepció d'afers imperatius que no podia pas deixar, però que feia amb el retard màxim admissible en aquests casos.

Ha estat un any dur en aquest sentit, però també ha estat un any molt bo per la motivació i l'il·lusió que em movia. N'heu estat testimonis des d'aquí.

Very Happy

També un any de grans satisfaccions, perquè quan has tingut un projecte al cap durant més de 20 anys, i et poses per fi a fer les peces una a una, veus com va prenent forma. I quan acaba materialitzant-se el projecte, ja resulta indescriptible per a mi el veure fet, per fi, allò que has tingut al cap durant tant i tant de temps...!
I he viscut diversos projectes així durant tot aquest temps. Per això tot aquest esforç m'ha ocasionat tanta satisfacció.

Very Happy

També ha estat un any de grans recolzaments. No hi he estat pas tot sol, sabeu? Hi ha tot un equip de gent anònima que m'ha ajudat molt. Sense aquest ajut no hagués estat possible arribar a on he arribat. El meu agraïment en especial a dos membres del fòrum:
en Alejandro Sasplugas , incansable, que m'ha fet el manteniment de tot el meu material movil, i sense el que avui, segurament no tindria ni una sola màquina en estat de marxa, i que ha anat venint periòdicament a visitar els meus avenços, donant-me molt d'ànim,
i en Jordi Font que va respondre a la meva petició d'ajuda perquè tenia d'electrificar els mòduls i ja em veia desesperat, moment en que es va oferir voluntari, traient-me aquest pes de sobre, i fent que pogués continuar amb la meva "marató", i que per tant, indirectament també m'ha ajudat molt.

A demés d'ells també hi ha hagut altres recolzaments que han resultat decisius, com ara el de na Imma Junqueras, una amiga que durant aquest dos darrers mesos venia a cuinar-me un cop per setmana per tal de que jo no em tingués de distreure per a res de la meva tasca... i així podia treballar cada dia fins a fer-se fosc.
O a en Manolo Jimenez, que ve de tant en tant a fer petites feines de casa, que darrerament va tenir de venir més sovint del compte degut a que jo no tenia temps, i a qui li vaig confiar alguna feina d'obra dels FFCC de La Terrassa, i que finalment li va agafar el gust i venia durant aquest dos darrers mesos dos o tres cops per setmana, donant una gran empenta als treballs físicament, com a mi de forma moral, donat que no és el mateix treballar tot sol en un projecte, o dur-lo a terme entre dos...

A tots ells i a tants d'altres que no he anomenat, però que també han aportat, el meu més sincer agraïment!!

...

Tot i que encara em queda molt per fer, sobre tot detalls a acabar... però això ja ho aniré fent de mica en mica, tal com s'omple la pica...

Very Happy

Bé, amics, per acabar, avui he mirat de fer un video per a compartir amb vosaltres la recompensa que ara tinc, que és veure rodar els meus trens. Però sembla que internet no funciona be avui tampoc, i no el puc penjar.

Així que de moment us haureu d'esperar... potser fins demà...

A TramBlau, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 23, 2023 5:40 pm

Mentre que no tinc el video us passo una foto feta ahir... Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 Img21015

A MALLET73, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 23, 2023 7:50 pm

Després d'haver conegut el teu circuit en estat de semi abandó, és una alegria veure aquests resultats. Espero veure aviat fotos i vídeos amb trens circulant.

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 23, 2023 8:58 pm

Moltes felicitats...
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Jul 23, 2023 9:51 pm

Enhorabona per tota la feina feta des de la creació del ferrocarril de Terrassa (per tant, amb prou feines... 2 o 3 anys? riuuu ).
Has estat una font d'inspiració per a mi des del principi al fòrum VML

Moltes gràcies, Amadeu.

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 24, 2023 3:46 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
genial genial genial genial genial genial genial

Ja és una fita, i després de tanta feina és bo un descans i gaudir de la feina feta el que queda d'estiu, però després a tornar-hi, cal passar a definitiu aquestes coses que ara has deixat com a provisionals Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 24, 2023 5:49 am

Gràcies pel vostres amables comentaris, amics!

I ara ... Per a tots els que heu sabut esperar.... LA RECOMPENSA!!!

Very Happy

https://youtu.be/JH_MgBfityQ

A Francesc, MALLET73, TOG, ulises, KTK, Mitjans, el terrat de margarit y a Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 24, 2023 7:31 am

treball treball treball super12 super12 aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 24, 2023 7:35 pm

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDl Jul 24, 2023 10:02 pm

ulises escrigué:
Després d'haver conegut el teu circuit en estat de semi abandó, és una alegria veure aquests resultats. Espero veure aviat fotos i vídeos amb trens circulant.

Quan vulguis pots tornar a visitar-lo. Very Happy

ostman escrigué:
Moltes felicitats...

Moltes gràcies, Pau.

Tonton escrigué:
Enhorabona per tota la feina feta des de la creació del ferrocarril de Terrassa (per tant, amb prou feines... 2 o 3 anys?  riuuu ).
Has estat una font d'inspiració per a mi des del principi al fòrum VML

Moltes gràcies, Amadeu.

trenscat2

Gràcies, Thierry. La veritat és que va ser una època molt bonica aquella en que ens trobavem a VML. Vaig fer molts amics allà.
I VML em va servir a mi també d'inspiració per a crear TRENS,CAT, que per cert, mai m'hagués pogut imaginar que arribaria al que és avui dia.

Very Happy

ignasibaga escrigué:
applaud applaud applaud applaud applaud applaud
genial genial genial genial genial genial genial

Ja és una fita, i després de tanta feina és bo un descans i gaudir de la feina feta el que queda d'estiu, però després a tornar-hi, cal passar a definitiu aquestes coses que ara has deixat com a provisionals Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt

Si, si... no pateixis pas Ignasi, que no ho deixaré estar. La provisionalitat serà provisional, per temps curt, sense tornar a ser definitivament la provisionalitat perllongada fins al final.

En poc temps penso acabar... tot i que... és clar...

pensativ

... ara el tren ja funciona... i això vol dir...

Passar-se hores mirant com dóna voltes, fent maniobres, fent manteniments de via i de material, arreglant petites coses, cuidant les plantes que no se'm tornin a menjar les vies...

... i no sé pas el temps que em quedarà per a treballar...

En fi, jo ja ho deia: mentre el tren no funciona s'avança molt més; en canvi quan el tren funciona no es fa pas ni la meitat de coses.

Ah! però és clar: alguns dels d'aquí em deien que no, que el tren té de funcionar.

Dons apa, ja el tenim funcionant!

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Jul 25, 2023 2:23 am

Els que hem vist el teu circuit en estat de semi abandó ens imaginem la satisfacció que deu representar haver arribat fins aquí. Moltes felicitats Amadeu, me n'alegro molt per tu perquè en alguns moments et veia molt desanimat en aquest tema.

I tens raó, ara que això funciona hi ha el perill de que di embastat, doncs no pot ser!!!! diable . Crec que la millor manera és destinar de manera fixe 2 o 3 dies de la setmana a fer avenços al circuit i els altres per disfrutar-lo circulant, etc......

Una abraçada,

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Jul 25, 2023 4:52 am

Gracies per les teves paraules, Narcís... És ben cert que és una satisfacció indescriptible haver arribat fins aquí, i em reconforta que alguns de vosaltres us en pugueu fer una idea. Very Happy

Be, caldrà també preveure temps per a les visites, no? O és que potser l'inclous en el temps de treball per a fer avenços, perquè penses ajudar-me?

riuuu

smiley-angelic004 angell smiley-angelic004 angell smiley-angelic004 angell
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDc Jul 26, 2023 2:29 am

Olot escrigué:
Gracies per les teves paraules, Narcís... És ben cert que és una satisfacció indescriptible haver arribat fins aquí, i em reconforta que alguns de vosaltres us en pugueu fer una idea. Very Happy

Be, caldrà també preveure temps per a les visites, no? O és que potser l'inclous en el temps de treball per a fer avenços, perquè penses ajudar-me?

riuuu

smiley-angelic004 angell smiley-angelic004 angell smiley-angelic004 angell

No siguis dolent Amadeu, 2 o 3 dies mínim per treballs al circuit i els altres 4 per jugar/visites, etc..... foot101
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDc Jul 26, 2023 4:07 am

Perfecte, Amadeu.
Es tracta de gaudir del tren, el temps que destinem a cada cosa és cosa nostra i forma part de la nostra llibertat, però fer córrer trens, repassar material motor, fer transformacions, fer tasques a la construcció del circuit, o de la xarxa elèctrica, o de .... .... tot forma part del hobby, quan fas una cosa no pots fer l'altra, però ara pots diversificar la tasca i tot plegat va millor, la qüestió és no deixar-ne cap enrere.

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDc Jul 26, 2023 10:01 am

Sisu escrigué:
...
No siguis dolent Amadeu, 2 o 3 dies mínim per treballs al circuit i els altres 4 per jugar/visites, etc.....  foot101

Bueeeeeno, vaaaaale: 4 dies per a jugar i per a les visites. Ara caldrà que vinguis!!

smiley-angelic004

ignasibaga escrigué:
Perfecte, Amadeu.
Es tracta de gaudir del tren, el temps que destinem a cada cosa és cosa nostra i forma part de la nostra llibertat, però fer córrer trens, repassar material motor, fer transformacions, fer tasques a la construcció del circuit, o de la xarxa elèctrica, o de ....   .... tot forma part del hobby, quan fas una cosa no pots fer l'altra, però ara pots diversificar la tasca i tot plegat va millor, la qüestió és no deixar-ne cap enrere.

applaud applaud applaud applaud

I tant que si!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 21 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 21 de 39Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Següent