El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Ago 27, 2023 7:16 am
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Ago 27, 2023 7:48 am
Ahir a la tarda, mentre netejava la claraboia de la meva cuina, vaig aprofitar per fer fotos aèries de l'estació de Lila i del dipòsit de Cytises (laburnum):
A TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Ago 27, 2023 8:33 am
Quines ganes tinc de poder veure el meu acabat com el teu Es veu fantàstic
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Ago 27, 2023 9:32 am
Tonton Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Ago 29, 2023 7:47 am
Petites feines del cap de setmana passat:
Una mica de jardineria:
A continuació, instal·leu la primera part del canal d'ordres de commutació:
I per acabar, passem per la canaleta del "control de tracció" de la pista de sortida cap a la (futura) estació de Gazon-la-Plana:
Primer feu una bona connexió elèctrica:
I finalment, col·locant el canal:
El nou equip està motivat i treballa fins al final del dia:
A Olot, TramBlau, TOG, KTK, Mitjans, mikado y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Ago 29, 2023 7:50 am
Espectacular la feina i espectaculars les fotos!!! Molt realistes, fins i tot la de l'operari del tornavís..!
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 488
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Ago 29, 2023 12:31 pm
Molt interessant el sistema de passar el cablejat amb la canaleta de plastic, practicament com la realitat i s'hi hi ha algun problema enseguida pots trobar el problema elèctric. Molt aconseguit, feina fina.
Ramon Pont
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Ago 29, 2023 8:55 pm
Olot escrigué:
A mi també m'agraden molt aquestes fotos.
+1
salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Ago 30, 2023 7:57 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Set 02, 2023 6:49 pm
Bondia, Thierry, potser ja ho havies vist, ho havia oblidat, però en Joan (Mitjans) ens va proporcionar fa temps informació sobre la impressió de personatges en 3D. Sé que arribo tard, però pot ser encara et sigui útil.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Set 02, 2023 7:07 pm
Olot escrigué:
Bondia, Thierry, potser ja ho havies vist, ho havia oblidat, però en Joan (Mitjans) ens va proporcionar fa temps informació sobre la impressió de personatges en 3D. Sé que arribo tard, però pot ser encara et sigui útil.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Set 06, 2023 7:20 am
Avui, després de la feina, estic en mode "onada de calor".
I sí, aquest any a Bèlgica és un període de calor al juny, el drache (dracher = ploure cordes) al juliol i agost mentre el sud d'Europa es cuina i novament l'onada de calor al setembre!!!
En resum, direcció al meu celler taller per al repintat de les 2 figuretes a punt per pintar: Després passo a preparar el següent treballador:
Aquestes fitxes d'aquestes figuretes que presenten magnífics triangles arran de la manca de detall, trenco totes aquestes vores amb un tallador:
Això fa possible atenuar totes aquestes vores antiestètiques després un lleuger polit i encara un treballador preparat per rebre el seu sotapell.
A Olot, TramBlau, el terrat de margarit y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Set 06, 2023 8:01 am
M'encanten els aparells que fas servir per a subjectar el personatges per a vestir-los(pintar-los) subjectant-los pel peus (base ). Ademés es veuen molt pràctics per a mentre es subjecten amb una mà,els "vestei-xes" ( pintes ) amb l'altre. On es poden aconseguir,i o com es diu el aparell? Molt bona feina !!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Set 06, 2023 8:57 am
molt bona feina!!! super!!
mallet73
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Set 06, 2023 9:17 am
el terrat de margarit escrigué:
M'encanten els aparells que fas servir per a subjectar el personatges per a vestir-los(pintar-los) subjectant-los pel peus (base ). Ademés es veuen molt pràctics per a mentre es subjecten amb una mà,els "vestei-xes" ( pintes ) amb l'altre. On es poden aconseguir,i o com es diu el aparell? Molt bona feina !!