El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Gen 18, 2024 12:05 pm
Hi haurà alguna circulació amb lleva neus???? millor dit un bon vídeo!!!
Salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 09/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Gen 18, 2024 5:58 pm
MALLET73 escrigué:
Hi haurà alguna circulació amb lleva neus???? millor dit un bon vídeo!!!
Salutacions
mallet73
Lamentablement no.
1°) Mentre poda la vegetació a finals de tardor, he tallat 2 cables mal protegits. Així que els he de reparar abans de tornar-los a posar en funcionament. 2°) La meva fulla llevaneu per muntar en un vagó s'ha desenganxat completament. Però des de llavors, em vaig posar a la impressió 3D. Un nou disseny llevaneu està als meus plans. 3°) Fins i tot amb doble tracció, les meves petites locomotores no són prou pesades per empènyer el meu vagó llevaneu.
Per consolar-vos, aquí teniu dos vídeos antics:
A TramBlau, MALLET73, TOG, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Gen 18, 2024 7:25 pm
moltes gràcies
Salutacions
Mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Gen 18, 2024 8:55 pm
Quina nevada tant maca.
Jo també estic en el procés de redissenyar el llevaneus, també era un vagó amb un gran pes per mantenir-lo ferm a la via i no saltés al més petit entrebanc , però llavors les màquines no poden i més amb neu. Llavors la idea que tinc és substituir les rodes de vagó per un motor, d'aquesta manera crec que el mateix pes que l'impedeix sortit de la via l'hi donarà adherència que ara no té i potser que la ajuda de la màquina sigui simbòlica. però ara per ara ho tinc parat per les obres que estic fent a casa que m'ocupen totes les hores disponibles. No neva, però si nevés hauria d'esperar a que es fongui tota sola, però a les alçades que estem si algun dia neva aquesta durarà hores, el temps de sortir el Sol
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 09/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Gen 19, 2024 6:00 am
És molt bona idea col·locar una unitat motoritzada a la llevaneu.
Per meditar per a la meva versió 2.0
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Gen 28, 2024 8:20 pm
Avui, al programa, alguns treballs menors:
Canviar l'empunyadura d'una locomotora (comencem per una de senzilla! Per a la Stainz, serà més endavant):
A continuació, instal·lació de coixinets a les caixes d'eix del vagó grua:
(Ja m'han parlat amb detall al fòrum?)
I, finalment, reducció de l'espai lliure de l'eix. Aquest joc redueix el bucle d'enganxament fins al punt de desenganxar el vagó durant el trànsit:
I després això és tot!
A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Gen 28, 2024 10:34 pm
Perquè has posat aquests coixinets a la grua?. Per fer gruix?
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Gen 29, 2024 5:30 am
ignasibaga escrigué:
Perquè has posat aquests coixinets a la grua?. Per fer gruix?
Vaig posar coixinets a tots els eixos de l'equip remolcat. Per tant, el meu cotxe grua no és una excepció.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Mar 13, 2024 5:46 pm
Com qualsevol empresa ferroviària econòmica que es precie, la LGB (Lilas - Gazon-la-Plaine - Bouleau: Lila - Turf-la-Plaine - Bedoll en francès) va adquirir un vagó grua MATRA defectuós a bon preu:
Oh sí! Què hi ha de dolent amb això?
Falta el ganxo:
S'arreglarà ràpidament!
A Olot, TramBlau, MALLET73 y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Mar 13, 2024 8:16 pm
Excel·lent, bona compra i de passada hi ha l'ocasió de personalitzar-la.
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Mar 13, 2024 8:22 pm
ignasibaga escrigué:
Ja hi estic pensant
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Mar 13, 2024 8:58 pm
ignasibaga escrigué:
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Abr 30, 2024 5:24 pm
Gràcies, Thierry
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Abr 30, 2024 7:06 pm
ignasibaga escrigué:
Gràcies, Thierry
+1
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 7:45 am
Després de les tempestes del dia abans, per fi temps sec. A més, tinc una mica de temps (no suficient per restaurar el jardí) però suficient per cuidar la vegetació al voltant del túnel! ja3 Entrada sud
Entrada nord
On és l'entrada al túnel?
Una mica més tard, els arbustos sobre el túnel s'eliminen de plantes reptils i l'entrada sud també:
Abordem l'altre extrem del túnel:
Encara és millor:
Encara em queda una mica de temps! Per què no reprendre la construcció de Jigstone de l'entrada sud?
Quin plaer per fi tornar a cuidar el teu tren de jardí!
A TramBlau, MALLET73, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 10:00 am
Netejar vies també? Ara a circular trens!!!
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 3:40 pm
Quina retallada tant seriosa, Thierry.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 4:33 pm
Home! pensava que l'únic que tenia problemes amb les plantes i fulles era jo!! bona feina!!!