El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Albal Valencia Edat : 42 Data d'inscripció : 20/06/2012 Nombre de missatges : 91
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Set 13, 2024 6:31 pm
ESPECTACULAR!!!!!
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 18, 2024 7:57 pm
El L.G.B. acaba de fer una petita adquisició: un vell cotxe bogie 3060:
Què té d'interessant?
Encara està molt ben fet i equipat amb il·luminació i eixos metàl·lics. Dos d'aquests eixos estan sobre coixinets amb preses de corrent:
Només queda esperar el seu trasllat d'Itàlia a Bèlgica!
A Olot, TramBlau, MALLET73, lluis7 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 18, 2024 8:17 pm
Si va amb trafo de LGB de Italia Belgica ..trigara una mica
Una molt bona adquisició!
Mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Oct 19, 2024 3:41 am
Tonton escrigué:
El L.G.B. acaba de fer una petita adquisició: un vell cotxe bogie 3060: :
Molt bona adquisició però cal fer una rectificació en la definició que ens has fet, en aquest cas no és un " vell" hi escau millor un "bell"
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Oct 21, 2024 12:43 am
ignasibaga escrigué:
...
Molt bona adquisició però cal fer una rectificació en la definició que ens has fet, en aquest cas no és un " vell" hi escau millor un "bell"
...
Per a això, esperaré fins que el rebi la L.G.B.!
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 4:27 am
El cotxe ha arribat avui al seu destí:
A TramBlau, lluis7, TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 6:24 am
Tonton escrigué:
El L.G.B. acaba de fer una petita adquisició: un vell cotxe bogie 3060:
Què té d'interessant?
Encara està molt ben fet i equipat amb il·luminació i eixos metàl·lics. Dos d'aquests eixos estan sobre coixinets amb preses de corrent:
Només queda esperar el seu trasllat d'Itàlia a Bèlgica!
Aquest vagó em va fer somiar quan era petit!
Em pregunto si pot faltar el vidre del sostre...
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 10:07 am
RailwayManiac escrigué:
...
Segons el dibuix esclatat de 3061 (Referència de la versió marró), no hi ha vidre al terrat:
De petit, ni tan sols m'imaginava que existís LGB! D'altra banda, fa temps que volia aquest tipus de cotxe.
Només estava esperant l'oportunitat adequada!
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 10:33 am
Estava convençut que les obertures del terrat eren de vidre... Pobres viatgers LGB a l'hivern!...
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 6:59 pm
RailwayManiac escrigué:
Estava convençut que les obertures del terrat eren de vidre... Pobres viatgers LGB a l'hivern!...
No pots tenir-ho tot!
La calidesa dels cotxes d'eix i la comoditat d'un cotxe bogie!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 8:26 pm
Tonton escrigué:
RailwayManiac escrigué:
...
Segons el dibuix esclatat de 3061 (Referència de la versió marró), no hi ha vidre al terrat:
De petit, ni tan sols m'imaginava que existís LGB! D'altra banda, fa temps que volia aquest tipus de cotxe.
Només estava esperant l'oportunitat adequada!
Jo tampoc m'imaginava els trens LGB quant era nen..han passat 50 anys i segueixo sent un nen ara si amb trens LGB.. les oportunitats....només cal esperar!!
RailwayManiac escrigué:
per aixó estan tan immòbils...
Tonton escrigué:
RailwayManiac escrigué:
No pots tenir-ho tot!
La calidesa dels cotxes d'eix i la comoditat d'un cotxe bogie!
sempre es poden afegir...igual que les llums..
Salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Oct 25, 2024 8:34 pm
Es veu magnífic, els vagons del tren d'Olot-Girona, que eren fabricats a Anglaterra, portaven unes reixes de ventilació que no es podien tancar, a l'hivern a passar fred.